תקשורת ומדיה

כתבי אישום נגד תושבי המדינה שפרסמו דברי שבח ועידוד לטרור

פרקליטות המדינה ממשיכה להיאבק בתופעות ההסתה לטרור, התמיכה בו והסיוע לו. הבוקר (שני), הוגשו חמישה כתבי אישום נגד תושבי מדינת ישראל, שפרסמו דברי שבח ועידוד לטרור או הסתה לטרור

מערכת ice |  1
דגל חמאס וצלב קרס (צילום דוברות המשטרה)
הפרקליטות הגישה היום (ב') כתבי אישום נגד אזרחים ותושבים ישראלים אשר פרסמו ברשתות החברתיות דברי תמיכה בארגון הטרור חמאס ובמעשה הטבח שביצע. כתבי אישום אלה מצטרפים ל-12 כתבי אישום דומים שהוגשו מתחילת הלחימה.
להלן תמצית כתבי האישום: פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום נגד דאנה חמדיה, תושבת נוף הגליל בשנות ה-20 לחייה, בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. היא נאשמת שפרסמה בחשבון הטיקטוק שלה מספר סרטונים המביעים את הזדהותה עם ארגון טרור.
פרקליטות מחוז חיפה הגישה אישום נגד יוסף דיאב, תושב חיפה בשנות ה-30 לחייו. הוא נאשם שפרסם בדף הפייסבוק שלו מספר פוסטים מסיתים. בבוקר פתיחת המלחמה, לדוגמה, כתב: "אלוהים יברך אותם חמאס".
כמו כן, גם פרקליטות מחוז ירושלים הגישה מספר כתבי אישום נגד תושבי העיר: שיימא הנדי, תושבת העיר בשנות ה-20 לחייה. היא נאשמת שפרסמה בדף הפייסבוק שלה מספר פוסטים בהם כתבה: "היום הכי גדול בדורנו. בוקר טוב לעם של הגיבורים, בקרוב תמונת השחרור" עם דגל פלסטין.
עוד בירושלים נעצרה תושבת העיר, איה תמימי, שפרסמה שתי תמונות של לוויות של יהודים שנרצחו במעשה הזוועה ההמוניים, בתמונה העליונה נראים חיילים בוכים על קבר בית עלמין, ובתמונה התחתונה נראה בחור חבוש כיפה מחזיק אלונקה שעליה גופה מכוסה בכיסוי של מגן דוד. מעל התמונות רשמה: "העצים אלוהים את העצב שלכם, פילג את עמכם, והגביר את כאבכם, מראה כזה משמח. מוות לישראל. מוות לחסרי הצדק".
 חקירתם המהירה של המקרים והגשת כתבי האישום הם פועל יוצא של הנחיית פרקליט המדינה לפתוח בחקירה, לעצור ולהעמיד לדין כל מי שמפרסם דברי שבח חמורים ותמיכה במעשי הזוועה, הנוגעים באופן ישיר לאירועי התקופה. הפרקליטות תפעל במלוא הכוח נגד כל מי שיביע שבח או אהדה למעשי טרור או יזדהה עימם - גם אם מדובר בפרסום בודד, בהנחה שהוא חמור ונוגע באופן ישיר לאירוע התקופה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זקן חינם באמריקן לייזר
    ווילקנסון סורד 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמריקן לייזר ללקוחה צמח זקן , מה היא מייללת את יודעת כמה עולה להצמיח זקן , תגידי תודה .
    סגור