תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף: "נתניהו הפך אותנו למדינת עולם שלישי נחשלת"

בטורו השבועי מתייחס כספית לביקורות שהעבירו מקורבי ראש הממשלה על בכירי הביטחון וטוען כי זה נכון שגורמי הביטחון לא יישארו בתפקידם בתום המלחמה, אולם לא מגיע להם כינויי בגידה
מערכת ice |  5
בן כספית ,בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אורן בו חקון)
בטורו השבועי במעריב מתייחס בן כספית על ההבדלים בין פתיחת מלחמת יום הכיפורים לבין מתקפת הפתע של חמאס, וטוען שנתניהו לא כשיר לנהל את המלחמה, היות והוא מושפע מאנשים אחרים ואין לו תוכנית לחימה.
בנוסף מתייחס העיתונאי לביקורות שהעבירו מקורבי ראש הממשלה על בכירי הביטחון וזריקת האחריות עליהם וטוען כי זה נכון שהם לא יישארו בתפקידם בתום המלחמה, אולם לא מגיע להם כינויי בגידה.
"20 ימים בתוך המלחמה בעזה חיל האוויר ממשיך לכתוש את עזה, צה"ל ממשיך להיערך לפעולה קרקעית בעוד הדרג המדיני מתלבט, במלחמת יום הכיפורים ביום ה-20 כבר היינו בפאתי דמשק ובגדה המערבית של תעלת סואץ, צבאות מצרים וסוריה ספגו אבדות גדולות", מתייחס כספית להבדלים בין המלחמות. "עדיין נתניהו ממשיך להיפגש עם גנרל קשיש יצחק בריק שמפחיד אותו וישכנע שצה"ל לא כשיר להילחם באלה שקמו להשמיד אותנו", מתייחס כספית לניהול המלחמה של ראש הממשלה.

העיתונאי מעביר ביקורת גם על אנשי הצבא: "אחרי שהכל ייגמר נצטרך לעשות תיקון גם בצה"ל, יש לנו צבא קטן מדי, חתכנו וקיצצנו בו, הסתמכנו על טכנולוגיה ומודיעין על חשבון הקרקע, צריך יותר טנקים ועוד מטוסים ועוד אוגדות, ועוד לוחמים, זה נכון שראשי זרועות הביטחון לא יישארו בתפקידם כשהכל ייגמר, אבל לא מגיעות להם כינויי בגידה, הרי נתניהו הוא זה שחתום על השחרור של צמרת חמאס מהכלא, הוא השאיר כאן הרס רב, בציבוריות הישראלית, משרדי הממשלה ובמוסדות שאמורים לטפל בכאוס, בנימין נתניהו עם המינויים הכושלים הפך את ישראל למדינת עולם שלישי נחשלת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן כספית
    א 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל אתה מוזמן לעזוב אתה אפס אחד גדול
    סגור
  • 4.
    לשכווי הזה לא נתן בינה
    יוסי 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפצת תעמולה תבוסנית היא פשע המוגדר בסעיף 103 לחוק העונשין בזו הלשון: "מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בביטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים." העבירה היא אחת מהעבירות הנכללות ב"סימן ב: בגידה".
    סגור
  • 3.
    בן כספית האהוב
    ערן 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מתבייש בך!!!!
    סגור
  • 2.
    מינוי הרצי
    צביקה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזכיר לך מר ״הכל יודע ומבין״מי מינה את הרצי ,כפי שזכור לי עשו מחטף ״אהבה נזכרתי גנץ ויהיר
    סגור
  • 1.
    בן כספית אתה לא פחות אויב מהחמאס!
    גיא 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמה שנאה יש לך לביבי אתה איש קטן מלא שנאה ושונא ישראל! נבוא איתך חשבון אחרי המלחמה עלוב נפש.
    סגור