תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מתרגש: "הם בחיים! חטופים ולא נעדרים"

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, חושף בהתרגשות: "בשורות טובות מקיבוץ כפר עזה: נציגי צה"ל הודיעו כעת לוורדה גולדשטיין כי כלתה חן (48) ונכדיה אגם (17) גל (11) וטל (9) בחיים! הם חטופים בעזה ולא נעדרים. נדב, בנה של ורדה וביתו בת עשרים נרצחו בביתם"
תום נחום | 
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
אחרי יום היסטורי שכלל את הביקור של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, היום (חמישי) החל יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, הודיע כי 203 משפחות עודכנו כי קרוביהם חטופים בידי חמאס בעזה, בעוד קבינט המלחמה בראשות נתניהו וגנץ מתכנס להערכות מצב תכופות, וזאת לאחר שרבים מוגדרים נעדרים ועתידם לא ברור, אך כעת, כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, חושף חדשות טובות (אך לא קלות גם כן) כאשר בני משפחת גולדשטיין הוגדרו כחטופים וכבר לא כנעדרים וההערכות הן שהם בחיים.
לאחר שתחילה נטען כי כל בני המשפחה נרצחו על ידי מחבלי חמאס, התברר כי הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל אכן נרצח לצד בתו בת ה-20, ים גולדשטיין ז"ל, כאשר גם קרוב משפחתם, יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף במיל' דורון אלמוג, היה בטוח שכל בני המשפחה נרצחו ואף נפרד במילים כואבות, אך כעת מתברר, על פי בוקר, כי אשתו של נדב ז"ל, חן, נחטפה לעזה ביחד עם ילדיה, אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-9, ועל פי הדיווח ארבעתם בחיים.

בציוץ שהעלה אלמוג בוקר בחשבון הטוויטר (X.COMׂ) שלו, נכתב כך: "בשורות טובות מקיבוץ כפר עזה: נציגי צה"ל הודיעו כעת לוורדה גולדשטיין כי כלתה חן (48) ונכדיה אגם (17) גל (11) וטל (9) בחיים! הם חטופים בעזה ולא נעדרים. נדב, בנה של ורדה וביתו בת עשרים נרצחו בביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה