תקשורת ומדיה

אופירה אסייג בהצהרה מיוחדת: היא ואייל ברקוביץ' יחזרו למסך?

מגישת קשת 12, אשת התקשורת אופירה אסייג, התייחסה להיעדרות הממושכת מהמסך על רקע מלחמת 'חרבות ברזל': "אהובים שלנו, צופים וצופות, אנחנו מקבלים מלא הודעות מתי אנחנו חוזרים? אנחנו בימי לחימה עם גל פתוח של חברת החדשות שעושים עבודת קודש!!! מבטיחים לחזור בקרוב"
תום נחום |  3
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שבועות ארוכים בהם התוכנית שלה ושל אייל ברקוביץ' לא שודרה בקשת 12 לאחר שיצאה לפגרת החגים ובהמשך, כעת, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', שהחלה במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס שגבתה את חייהם של לפחות 1,400 נרצחים (מספר שלצערנו עוד צפוי לעלות), בעוד עד כה צה"ל הודיע רשמית למשפחות של 199 חטופים שנלקחו כשבויים לרצועת עזה, מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת אופירה אסייג פנתה היום (שני) לעוקביה והתייחסה להיעדרות הממושכת מהמסך.
אסייג כתבה כך: "אהובים שלנו, צופים וצופות, אנחנו מקבלים מלא הודעות מתי אנחנו חוזרים? אנחנו בימי לחימה עם גל פתוח של חברת החדשות שעושים עבודת קודש!!! מבטיחים לחזור בקרוב", זאת בצירוף של אימוג'י לב, תפילה ודגל ישראל.

בתוך כך, אחרי שנחשף הביזיון הענק ברשת האופנה זארה, כאשר בסטורי של כתבת מאקו יפעת הללי סופר על כך שעובדים בעולם מעודדים את הצד הפלסטיני ומעשה חמאס, וכן גם חנויות הרשת בישראל בהן עובדים ערבים מעודדים את הצד הרצחני, אופירה אסייג יצאה בביקורת חריפה על הרשת.
אסייג התייחסה לסיפור וכתבה: "אם זה נכון, שעובדי זארה ירושלים הערבים, הביעו תמיכה בטרור הפלסטיני שטבחו ורצחו ואנסו וחטפו יהודים, זארה חייבים לפטר אותם מיד. ואם לא, אסור לקנות שם לעולם".
לדבריה הללי: "עובדים טוענים לפוסטים ופרסומים נגד ישראל ובעד הטבח והטרור שמפרסמים מנהלי ועובדי חנויות הרשת. בפומבי. תחת שמם. ובלי להסתיר. הם חוגגים את הטרגדיה שלנו, מצדיקים ומחזקים".
 
עוד היא כתבה: "אני לא יודעת איך לא מעיפים את האנשים האלו מהחנויות ובמקביל מגישים עליהם תלונות במשטרה. הם לא צריכים להסתובב בינינו. חלאס! אפס סבלנות!! טרוריסטים עלובים תשתפו את הפוסט הזה שיגיע למי שצריך, יפעיל לחץ ואולי מישהו בצמרת החברה יתאפס על עצמו!!!".
תגובת קבוצת זארה: ״קבוצת זארה ישראל מגלה אפס סובלנות לתומכי טרור. החברה ערה למתרחש ברשת ומטפלת לעומק בכל מקרה, עובדים שיתבטאו נגד מדינת ישראל יטופלו. מקרה זה לא מייצג ואינו מעיד כלל על הקשר הטוב והחזק בין כלל עובדי החברה. אנו מוסרים החלמה לכל הפצועים ותנחומים למשפחות הנרצחים. בתקווה לימים שקטים שיבואו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ‏חמאס
    ‏אייל ברקוביץ 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏אישה פח-זבל לא יותר מזה זה מה שהילדים רואים אותך בטלוויזיה צועקת כמו בר ברית
    סגור
  • 2.
    בתיה
    בתיה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל חבל אבל אני באופן אישי רואה את הערוץ 14
    סגור
  • 1.
    טלויזיה
    יעקב 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי באופן אישי כייף לי לצפות בערוץ 14 תודה.
    סגור