תקשורת ומדיה

אופירה אסייג לועגת לבנימין נתניהו: "נבהל מהאיומים, צרחות!!!"

מגישת קשת 12 אופירה אסייג לועגת לראש הממשלה בנימין נתניהו: "צרחות!!! ביבי נבהל מהאיומים של בן גביר ושחרר וידאו: הכל זה פייק ניוז, לא עשיתי ולא דרשתי. חחחחח יחי הפחד"
תום נחום |  5
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
סוף למשבר? ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (רביעי) לדיווחים על העברת נשק וכלי רכב משוריינים לרשות הפלסטינית, והכחיש את הטענות אותן תיאר כ"פייק ניוז". נתניהו הדגיש כי מדובר במימוש החלטה שהתקבלה על ידי ממשלת בנט ולפיד אשתקד, כאשר מי שבחרה ללעוג לנתניהו היא מגישת קשת 12 אופירה אסייג, שהגיבה לנושא בחשבון הת'רדס שלה.
אסייג כתבה כך: "התחילו האיומים! בן גביר מאיים על ביבי. ועכשיו האיום המלא של בן גביר לביבי. השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט המדיני בטחוני איתמר בן גביר: "אדוני ראש הממשלה, אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הפלסטינית הם שגויים - יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם". צרחות!!! ביבי נבהל מהאיומים של בן גביר ושחרר וידאו: הכל זה פייק ניוז, לא עשיתי ולא דרשתי. חחחחח יחי הפחד".

"אין גבול לפייק ניוז, אז הנה העובדות, מאז שקמה הממשלה הזאת, היא לא העבירה אף כלי נשק, אפילו לא אחד לרשות הפלסטינית" אמר נתניהו. "מה שכן נעשה זה לממש החלטה שהתקבלה על ידי שר הביטחון בני גנץ (בממשלת בנט-לפיד) בינואר 22, להעביר מספר כלי רכב ממוגנים כדי להחליף כלי רכב ממוגנים אחרים שהתיישנו".
 
לטענת רה"מ: "זה מה שנעשה, לא שריוניות, לא טנקים, לא קלצ'ניקובים, לא שום דבר. אז לפעמים גם הפייק ניוז לא ממוגן, וטוב שאנחנו מנקבים את השקר הזה".
הבוקר התפרסם כי המשלוח שיצא מבסיסי ארה"ב בירדן, ועבר לרשות הפלסטינית, בתיאום עם ישראל, דרך מעבר אלנבי, כלל כ-1,500 כלי נשק, ובהם רובי m-16, מכווניי לייזר ורובי קלאצ'ניקוב. עוד דווח כי הרשות הפלסטינית ביקשה את הציוד הזה כבר מלפני שנה, אך אז ישראל סירבה. מה שככל הנראה שינה את עמדת ישראל זה הפסגות האזוריות שנערכו השנה בירדן, בהשתתפותם של בכירים ישראלים ופלסטינים.
בעקבות זאת השר בן גביר שיגר לנתניהו מסר מאיים וכינס את סיעתו, גם השר סמוטריץ' זעם על ההחלטה. האם כעת יושרו ההדורים?
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ח
    ח 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עקומה
    סגור
  • 4.
    מלכת ההסתה וההכפשות נגד ישראל השניה בישראל. (ל"ת)
    אופירה 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    צודקת אופירה אסייג. אבחנה מדוייקת
    ישי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עיתונאית מצויינת. *אופירה וברקו* תוכנית מצויינת.
    סגור
  • 2.
    אידיוטית מכוערת, לא יפה לצחוק על אחרים (ל"ת)
    שושו 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גיבורת התרבות של ערוצי השקר
    זאב 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי,בכלל מתייחס ל 0 כמוך.פריחה מצויה
    סגור