תקשורת ומדיה

ערוץ 14 בחיזוק מפתיע: המצטרף החדש לפאנל 'הפטריוטים' נחשף

אחרי הצטרפותו של שי גולדשטיין, 'הפטריוטים' בערוץ 14 מתחדשים בפאנליסט נוסף - יועץ התקשורת משה כהן: "כבוד הוא לי להתארח בפעם הראשונה ב'הפטריוטים' ואני מקווה שלא נצטער על כך בעתיד"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ערוץ 14)
אחרי הפרידה מנציג "השמאל" בפאנל, חבר הכנסת לשעבר מוסי רז או גדעון לוי שהחליטו לפרוש ובטח ארי שמאי שסולק בבושת פנים, 'הפטריוטים' של ערוץ 14 חשפו ביום שני את הפאנליסט החדש נוסף שיתפוס את כיסא 'השמאלן התורן' בדמותו של שי גולדשטיין, כאשר אמש (שלישי) נחשף פאנליסט חדש - יועץ התקשורת משה כהן.
יותם זמרי, שהגיש את התוכנית במקומו של ינון מגל, התייחס לפאנליסט החדש ואמר: "לדעתי בפעם הראשונה, או שאני טועה, כן, לדעתי בפעם הראשונה, יועץ התקשורת משה כהן, ערב טוב".
משה כהן: "כבוד הוא לי להתארח בפעם הראשונה ב'הפטריוטים' ואני מקווה שלא נצטער על כך בעתיד. גדלתי במשפחה דתית לאומית ועד היום אני על הספקטרום בין מסורתי לדתי, שומר שבת, מניח תפילין, ומתפלל. מעבר לכך, עבדתי בכל מיני תפקידים, אני נשוי ואב לשלושה בנים, הגדול בצבא, הייתי כתב השטחים של הערוץ הראשון בתקופת האינתיפאדה השנייה עד אחרי מבצע חומת מגן והייתה לי את ההזדמנות להכיר את כל ההנהגה הפלסטינית מקרוב ובאופן אישי, הייתי כתב המשפט של העיתון 'מעריב' במשך כמה שנים וראש מערכת ירושלים, הייתי במשך 16 שנה הדובר של משרד המשפטים, עבדתי תחת ארבעה יועצים משפטיים לממשלה ופרקליטי מדינה ואנשים בתקפידים שונים ומגוונים ומזה שנה אני אדם חופשי וכיום אני מתפרנס מייעוץ תקשורת בשוק הפרטי". יותם זמרי: "צר לי להגיד לך, אבל אתה אובר קואליפייד לתוכנית, תצא מפה. ברוך הבא, כיף שאתה איתנו".

בחזרה להצגתו של שי גולדשטיין - מגל הציג את האורח החדש ואמר: "ועכשיו בפינת השמאלני, קבלו בבקשה את האיש שהיה מתקשר אליי בבקרים בתקופות שהוא היה שמאלני, בתכנית שלו שהוא היה כוכב רדיו ועכשיו הוא כוכב טוויטר, קבלו בבקשה את שי גולדשטיין".
 
הפאנליסט החדש אמר: "תודה רבה, הכל יופי יופי, אני נשארתי באותו מקום והמציאות זזה". מגל נצמד לנוהל הרגיל ואמר: "מי שמתיישב פה בכסא פעם ראשונה, יש פה מסורת וזה לא כמו בית המשפט העליון ששוברים מסורת של 75 שנה, יש לך 40 שניות להציג את עצמך מרגע לידתך ועד הרגע שהתיישבת פה בכסא, מי אתה שי גולדשטיין?".
גולדשטיין השיב:"אז נולדתי ומכאן הדעות מתפצלות. על פי השמאל לא עשיתי כלום, אחרי זה צייצתי ושמו אותי בפטריוטים וחיכיתי שתתקשר אליי. היום אני מדלג מפאנל לפנאל פחות או יותר בכל מיני מקומות, חי את החלום"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כפי שציינתי בעבר
    אריה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זמנכם עבר ערוצי התבהלה והתרעלה.אתםמתרסקים בדרךלאבדון וערוץ האמת נוסק,לא בגלל הטאלנטים אלא מפני שלעם נמאס מהשקרים שאתם מאכילים אותם מזה שנים רבות. זיכרו סופה של האמת להיחשף לאור השמש.
    סגור