תקשורת ומדיה

בן גביר נזף בכתב שנעלב וצייץ בתגובה: "גם עיתונאי וגם ערבי"

בן גביר סוגר סגר מעגל עם מוחמד מג'אדלה ושוב הביך אותו בפומבי. אחרי שהשר לביטחון לאומי הגיע להשקיף על הריסת מבנים בלתי חוקיים בנגב, צייץ בן גביר בטוויטר ונזף בפרשן חדשות 12: "סליחה, זו ממשלת ימין"

דוד זולדן |  5
איתמר בן גביר, מוחמד מג'אדלה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/ מוחמד מג'אדלה)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא עושה הנחות לפרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה ומרענן את העקיצות נגדו. בן גביר כאמור הגיע הבוקר (שלישי) להשקיף על הריסת מבנים בלתי חוקיים בנגב, ובתמונה שהעלה לחשבון הטוויטר שלו טרח לציין את שמו של הכתב: "סליחה מוחמד מג'אדלה, זו ממשלת ימין". מג'אדלה לא נשאר חייב: "בן גביר מצא את השילוב הכי טוב להסתה בישראל 2023 - גם עיתונאי וגם ערבי. זה שר ב"ממשלת ימין"".
הדברים באים בהמשך ישיר לעימות שהתפתח באולפן חדשות 12, כאשר בן גביר הבהיר כי חופש התנועה של היהודים גובר על זה של הפלסטינים ביהודה ושומרון, ועקץ את פרשן באולפן: "סליחה מוחמד".בן גביר כאמור קיים היום סיור בנגב עם שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף, והצהיר כי: "אני לגמרי מסכים שצריך לתת להם הסדרה, אבל, לא ניתן מצב שינצלו את זה שאפשר לפלוש מכיוון שאין הסדרה. ככה מתחילה משילות, מהדברים האלו. אמשיך לעקוב ולבוא עד שהפולשים יבינו שיש כאן בעל הבית למדינה הזאת".
השר גולדקנופף הצטרף לברכות ואמר כי: "אני שמח לראות את התוצאות בשטח. ההפקרות שהיתה דינה להיפסק ואין לה מקום במדינה ריבונית. תודה לשר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר שפועל ללא לאות כנגד הפשיעה וההשתלטות על קרקעות באופן בלתי חוקי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ריבג ןיב
    רובי 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה עוד המון ברווקציות ויהיה כורבן כל הבית ויהיה אלימות עד הסוף מה אתה חושב שאתה עושה במכובן בסוף יהיה מפסידים רבים מהמקרים האלה הנוראים
    סגור
  • 4.
    גועל נפש, הכתב אולי ערבי מקורי, אתה ערבי יהודי. (ל"ת)
    אלה, אלוהים, יהווה, 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ממשלת ימין
    מרים 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעל הנס לא מכיר בניסו, הממשלה הכי טובה שהיתה כאן, מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, בקרוב! יש להם הרבה מה לתקן, והם עושים את זה בעקביות ובהצלחה עם כל הלחץ מבפנים ומבחוץ.
    סגור
  • 2.
    ממשלת חורבן יה כלומניק, אתה אפס גזען (ל"ת)
    יוני נתנyahoo 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    נתניהו טוב לאיראנים !!! (ל"ת)
    נסראללה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור