תקשורת ומדיה

בעלי אתר סדרות בריאיון בלעדי: "העם רוצה צפייה חופשית וחינמית"

אתר סדרות נשאר האחרון לעמוד אל מול המתקפה של זיר"ה. בריאיון בלעדי ל-ice ותחת מעטה של חשאיות, הבעלים של האתר מגיב לראשונה לכתב התביעה, על הטענות שנמצאו 17 מיליון דולר, על דמותו המיסתורית של מיכאל בן עמי שנאלץ לעזוב את ישראל, ויש לו מסר מאוד ברור לאוייבת הגדולה: "עם ישראל מאחורינו, הפעילות שלנו ממשיכה כרגיל" | הגרסה של אתר סדרות לתביעת המיליונים של זיר"ה ומתי יחזור לפעילות?

יהודה לוינגר |  44
אתר סדרות (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
לפני יותר משנתיים ראיינתי לראשונה את מייסד אתר סדרות (sdarot) שאז היה, כמו היום, האתר הגדול בישראל לצפייה חינמית והאחרון שנשאר לאחר שארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) הוריד את כלל האתרים הגדולים שהיו במשך שנים מקור בלתי נדלה לצפייה וסרטים חינמיים מהארץ ומהעולם. אז המתקפה של זיר"ה הייתה על אש חלשה. מאז: היסטוריה.
ארגון זכויות היוצרים, הצליח בשילוב של סטארטפים בינלאומיים, לתפוס את השרת של האתר בארץ (לאתר ישנם עוד רבים בחו"ל) ולגרום לשיבושים באתר במשך תקופה ארוכה. באתר סדרות הציעו למנכ"ל זיר"ה, עידו נתן, קרב אגרוף כדי להכריע על גורל האתר ומגחיכים את המאבק של הארגון. אבל בסופו של יום, האתר כרגע עובד עבור מנויים בלבד ועם תקלות רבות. למרות הכול: באתר אופטימיים ואף מסמנים את התאריך של החזרה של האתר: ה-7 בספטמבר 2023.
 
גם במהלך הריאיון, כפי שיצוטט בהמשך, אתר סדרות ממשיך במתקפה שלו נגד הוט ויס - בהמשך לקמפיין שאף נערך בעבר באתר סדרות נגדם. לפני כמה ימים אף נמסר בשם האתר: "אנחנו הולכים לעשות קמפיין גדול וחלוקת מנויים נרחבת לכל המתנתקים מיס והוט בתחילת חודש ספטמבר. אני לא יועץ בתחום המניות וההחלטה היא של כל אחד ואחד כמובן אבל אני מציע למי שמחזיק במניות של יס והוט למכור אותן בתחילת חודש ספטמבר", איימו באתר.
הגישה לכל הנושא היא מורכבת. מצד אחד, זה ברור שזהו אתר פיראטי שפועל בניגוד לחוק, ופוגע בפרנסתם של יוצרים ואמנים שמקבלים את משכורתם מגופי הפקות שמשקיעים כספים רבים כדי להביא יצירות מקוריות - זהו דבר חשוב שאין להקל בו ראש. מהצד השני: אי אפשר להתעלם מהמהפכה שהוביל אתר סדרות בציבור הישראלי.
אין כמעט אחד שלא הכיר את האתר עוד לפני למעלה מעשור (האתר נוסד בשנת 2011), והאפשרות להביא את תכני התרבות והבידור הישראליים לכל בית בישראל: במיוחד עבור אלו שלא היו יכולים להרשות לעצמם לרכוש חבילת כבלים יקרה. בין אם אלו משפחות מעוטות יכולת, בין אם אלה בני נוער, ואפילו חיילים בבסיס מרוחק, עבור כולם - האתרים הפיראטיים בכלל, ואתר סדרות בפרט, היו הדרך להתערות בשיח הישראלי, בתרבות, בסדרות, בסרטים ובכלל. 

ההצעה של אתר סדרות למנכ"ל זירה עידו נתן
לרובין הוד הישראלי יש גיבוי רב מהקהל הישראלי, והסיפור המורכב מופיע בהדרתו בכל תגובות לכתבות העוסקות בנושא: האם יש פה גזלה מיוצרים או מהפכה חברתית? הריאיון הפעם נערך שוב מעטה של חשאיות, ולכן לא נזכיר שום פרט מזהה מאיפה המידע, ונכנה אותו בשם נ'.
מנכ"ל זיר"ה עידו נתן, יחד עם עו"ד ערן פרזנטי שעמד בראש מערך התביעה נגד אתר סדרות - תביעה שחשפנו לראשונה ב-ice, התראיינו בהרחבה באתר ווינט, והעלו את שמו של "נתבע מספר 1 שלנו" באתר סדרות שהוא "מיכאל בן עמי שוטר לשעבר בדימונה". בכתב התביעה נחשפה שורה של עובדים באתר, חלקם קטינים, ואף נאמר כי בחקירות של זיר"ה אחר הפעילות הכלכלית של אתר סדרות "מצאנו בארנק המרכזי שאליו מגיעים כל הכספים כ-17 מיליון דולר". לדברי נתן ופרזנטי, זיר"ה נמצאים בקשר ישיר עם המשטרה והם "מנסים לגרום להם לפעול, מקווה שהם יפעלו בנושא הזה ובנושא ההליך המשפטי שאנחנו מנהלים בימים אלו". 
מדוע המשטרה לא מתערבת? התשובה לכך אולי פשוטה: השרתים ובעלי האתר לא נמצאים בישראל והחוק פה אינו חל עליהם. בנוסף, על פי הגרסה של בעלי אתר סדרות - הנתונים רחוקים ממה שזיר"ה הציגו בבליץ התקשורתי ובכתב התביעה.
"מה שזיר"ה עושים זו השמצה גסה"
שאלתי את נ' לגבי הטענה של ה-17 מיליון דולר. כבר בריאיון הקודם, לפני שנתיים, הוא אמר לי מפורשות כי אין רווח כספי באתר וכל חברי הצוות עובדים בהתנדבות מלאה - זו התשובה הפשוטה לטענה של כתב התביעה של זיר"ה שקטינים מועסקים באתר, שהרי זו בהתנדבות ואין בכך איסור כלל. על מספר העובדים, אז לפני שנתיים, אמר: "בצוות האתר יותר מ-100 אנשים, מתוכם אתה יכול לראות חלק בעמוד חברי הצוות של האתר, כמובן לא כולם גלויים".  אז מה לגבי טענת הפעילות הכלכלית שזיר"ה טוענת אתר סדרות שמגלגלת 17 מיליון דולר?
"לגבי 17 המיליונים שלטענתם אנו מחזיקים הן טענות שיקריות לחלוטין ומשוללות כל יסוד. האתר לא נועד לעשיית רווח ועושר ועד לאחרונה האתר פעל במתכונת חינמית מאוד נרחבת ששירתה מיליוני גולשים ברחבי העולם והמתכונת הזו עולה סכומי עתק מידי חודש", מבהיר נ'.
לדבריו: "כעת, בגלל הפעילות של זיר"ה נגדנו אז אין לנו ברירה אלא לפעול במודל בתשלום בלבד עד להודעה חדשה. מצד אחד זיר"ה טוענים בחלק מהפרוטוקולים שלהם שהאתר מגלגל מאות אלפי שקלים בשנה ומצד שני הם טוענים שיש לנו 17 מיליון דולר, מה שהם עושים זו השמצה גסה ואם כבר מדברים על הכנסה אז למה שלא יגידו כמה תקצוב הם מקבלים מידי שנה כדי להיאבק בנו, אני בטוח שהסכום שהם מקבלים גבוה יותר מההכנסה שלנו".
 
"מיכאל בן עמי עזב את ישראל לאחר הטרדות חוזרות ונשנות מצד משטרת ישראל וגם מצד זיר"ה"
סיפורו של מיכאל בן עמי, שוטר לשעבר מדימונה, שניצב על פי זיר"ה בראש הפירמידה, מקבל תפנית לפי הגרסה של אתר סדרות שמוצגת כאן לראשונה. נ' לא מכחיש את קיומו: "‏אנחנו בקשר עם מיכאל בן עמי, הוא שיתף פעולה בפשיטה שנעשתה על ידי זיר"ה וצוות היס"מ בשנת 2016 וסיפק למומחה המחשבים של זיר"ה סיסמאות למכשירי הטלפון והמחשבים שהיו ברשותו באותו מועד".
לבעלי אתר סדרות יש בטן מלאה על ההתנהלות של זיר"ה: "אבל מתברר שזה לא הספיק להם והם המשיכו ברדיפה שלו ובסופו של דבר מיכאל גם ישב בכלא בגלל זה. מיכאל עזב את ישראל לאחר הטרדות חוזרות ונשנות מצד משטרת ישראל וגם מצד זיר"ה ופתח בחיים חדשים בקולומביה. מיכאל לא נמלט מישראל אלא יצא בדרך חוקית אבל זיר"ה החליטו להשמיץ ולציין שהוא נמלט וגם לטעון שהוא מחזיק בסכומי עתק, דבר שלא היה ולא נברא. צוות האתר מאחל למיכאל הצלחה בהמשך דרכו בחיים".
יש לציין שבאתר סדרות ניסו בעבר להגיע לפשרות עם זיר"ה. הם אף הסירו בעבר את כלל התכנים הישראליים מהאתר אבל זיר"ה המשיכה במתקפה נגדם וזה מה שדרבן את אתר סדרות דווקא להחזיר את כל התוכן בחזרה ולא להיכנע.
"המטרה שלנו היא הנגשת התכנים לכלל שכבות האוכלוסייה ולאפשר לכל אחד להנות מתוכן עשיר גם אם ידו אינה משגת"
בכתב התביעה נחשפו עובדים באתר: 
"רוב האנשים שמואשמים הם לא באמת אנשים בעלי תפקידים באתר ורק הוצגו כבעלי תפקידים מתוך מטרה של להונות את זיר"ה וזה פעל בהחלט מעבר למצופה. זיר"ה לא הגיעו לצוות האתר והפעילות שלנו כרגע ממשיכה כרגיל. צפי חזרה 7.9.23".
מה גורם לכם להמשיך עם הפרוייקט של אתר סדרות, ולא פשוט להיכנע או לחפש אפיקים אחרים?
"עם ישראל מאחורינו והעם רוצה צפייה חופשית וחינמית. המטרה שלנו היא הנגשת התכנים לכלל שכבות האוכלוסייה ולאפשר לכל אחד להנות מתוכן עשיר גם אם ידו אינה משגת ואין באפשרותו לשלם לתאגידי ענק כדוגמת הוט ויס שידועים במחירים היקרים שלהם, ידועים באיכות הירודה של השירות וגם ידועים כמובן בהיצע של תוכן דל".
תגובות לכתבה(44):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    אנינו איתכם!!!! (ל"ת)
    כולם איתכם 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שקרן
    שי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פשוט שקרן במצח נחושה. אם האתר לא מחפש להרוויח כסף למה צריך לחכות 30 שניות לפניי צפיה בסרטון? למה יש איכות יותר טובה ויכולת להוריד פרקים למי ששילם? התשובה הפשוטה היא כי הם מחפשים להרוויח כסך. הבעיה שלי עם סדרות זה לא הפיראטיות (כי תוכן פיראטי קיים בכל תחום), אלא החוצפה שלהם לגבות כסף על מינויים על תוכן שבכלל לא שייך להם. אין בעיה בלקש תרומה אבל התשלום באתר מוגדר בתור מנוי ומי שמשלם מן הסתם מקבל הטבות לעומת מי שלא.
    סגור
  • 34.
    לא הבנתי - אתם נותנים במה לגנבים פורעי חוק???
    הרצל 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מה זה "העם רוצה"??? האנרכיזם עלה לכם לראש, יאללה לכלא כולכם!!!
    סגור
  • כן, העם רוצה!
    אורן 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העם רוצה שלא יגנבו אותו כמו שהוט ויס עושים כבר שנים. מעניין שעל הוט ויס אתה לא אומר גנבים. הם המרוויחים הכי גדולים על חשבוננו. כשיש תקלות או חוסר שירות אנחנו לא מקבלים החזר כספי. אז מי הגנבים ופורעי החוק כאן??!! קיצר לך חפש כושי עם ז' גדול שישחק לך בשושנה.
    סגור
  • 33.
    חברות הכבלים
    דליה 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נכון שהאתר פירטי, נכון הכל. אולם - למה קם? בגלל העושק ארוך השנים של חברות הכבלים הגובות סכומי עתק חודשיים עבור חבילות שברובן חסרות ערך, ועוד דורשות תשלום בנפרד עבור תכנים שיש בהם באמת טעם.
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    אני לא מאחוריכם. התכנים לא שלכם.
    רם 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אתם לא מייצגים את עם ישראל.
    סגור
  • 31.
    מחכים כבר שיחזרו. כתבה מעניינת במיוחד! (ל"ת)
    בר 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 30.
    גנבים
    ישראלי עצבני 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ביום שהוט ויס יפסיקו לקחת כסף על vod אנשים לא יצטרכו לראות בסדרות טי וי מה לעשות שלאזרחים נמאס שדופקים אותם משלמים כבלים 300 שקל בחודש זה מספיק ודיי לכל יוצרי התוכן שלא יזיינו לנו תשכל
    סגור
  • 29.
    כל הכבוד מתגעגעים
    שלמה 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אתר סדרות כבוד רובין הוד מודרני רק הערצה וכבוד לכם מאחלים ואוהבים אתכם געגועים אין ספק שתצליחו ברכה והצלחה אמן צופים נלהבים ואהבים תודה לכם ??????
    סגור
  • 28.
    מדוע כותבים זיר"ה - תכתבו את שמות האנשים והחברות
    אור אל 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה בדיוק הסיפור של ספוטיפיי - חברי אתר סדרות - אתם מוזמנים להנגיש מודל שכזה לעם כולו - אני אשלם את הסכום המצחיק ואני משער שעוד יצטרפו
    סגור
  • 27.
    מדוע כותבים זיר"ה - תכתבו את שמות האנשים והחברות
    אור אל 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה בדיוק הסיפור של ספוטיפיי - חברי אתר סדרות - אתם מוזמנים להנגיש מודל שכזה לעם כולו - אני אשלם את הסכום המצחיק ואני משער שעוד יצטרפו
    סגור
  • 26.
    זירה הם כמובן בעלי אינטרס - להמשיל ולמשול
    אור אל 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גזלנים שלא נמאס להם לגזול, יש להם מאות מיליונים ואתר סדרות מפריע להם לגזול ובשקט ..
    סגור
  • 25.
    האתר היחידי שיש בו את כל הסדרות!
    נס 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יש אלפי ילדים ומשפחות מעוטות יכולות ! שאין להם כסף להוט או יס וגם אם יש אין שם את כל הסדרות ! דבר שני אם בטורקיה למשל ע״ש אתרים עם כל הסדרות ואפילו עם תרגום לאנגלית . גם אם בעלי האתר מרוויחים שיבושם להם הם היחידים שמגיע להם , הוט יס וכל השאר פשוט גנבים.
    סגור
  • 24.
    אוהבים אתכם אלופים
    בן אדם אנושי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל הכבוד לאתר סדרות ולמיסדיו,הכל שקר וכזב איך האתר מרוויח כסף,עם הכל נגיש בצורה מינמית? אבל כרגיל מה לא יעשו ארגון זיר"ה המתועבים,שאין בהם טיפת חמלה כלפיי האוכלסיות החלשות,שידם אינה משגת,נכון שיש זכויות יוצרים וכו' אבל כאן המטרה מקדשת את האמצעים,כי סה נטו לטובת עם ישראל אז אל תבלבלו לנו תשכל עם זכויות וכו',בקיצור אוהבים אתכם סדרות,וכמובן את "אלי כהן" היקר שעושה ימים כלילות בשבילנו,ואל תשכחו שוב-בשבילנווו- אז יישר כח וכולנו איתכם,מחכים לחזרה של האתר,וגם עם זה יקרה עם תשלום קטן,הכי מגיע להם בעולם,בכל זאת הם עומדים מול תביעות והמון לחץ,וחייבים קצת כסף כדיי לנצח במלחמה הזאת,תודה ושבת שלום סדרות??
    סגור
  • 23.
    סדרות העם אתכם!
    חי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    צריך לנצח את חזירות וסירוס התאגידים הגדולים!
    סגור
  • 22.
    סדרות אנחנו איתכם
    einatcn 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בוז לזירה סדרות אנחנו איתכם
    סגור
  • 21.
    גיבוי מלא מצד העם!
    א' מיבנה 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רוצים את האתר באוויר שוב !
    סגור
  • 20.
    היופי הנסתר
    Eldar 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מעדיף צפייה בתוכניות שלא משודרות יותר בטלוויזיה. זה היופי הנסתר של האתר.
    סגור
  • 19.
    אין כמו אתר הסדרות האהוב ..
    אילי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חשוב שאתר סדרות ישאר במיוחד לישראלים ששוהים בחו״ל בשליחות או עובדים , ואין באפשרותם ליצפות בסדרות עם תרגום עיברי , אתר הסדרות חייב לחזור זו מיצווה גדולה שפשוט מקילה ועושה טוב לאנשים שזה ממלא להם את החיים שמספיק מסובכים ????
    סגור
  • 18.
    העם איתכם
    Dani 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מקווה שעוד תפגעו בזירה בהוט ויס
    סגור
  • 17.
    אנחנו איתכם
    אנחנו איתכם 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אנחנו איתכם, חינם!
    סגור
  • 16.
    זה שהוט ויס גונבים בגלוי לא הופך אותם לשה תמים.
    שולם עליכם 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העם איתם כי הוט ויס מרשים לעצמם לעקוץ לקוחות תמימים במצטבר בעשרות מליוני שקלים כל שנה. לדוגמה, אדם שאני מכיר משלם 500 שקל להוט , ברגע שהוא פנה אליהם ואמר שהוא רוצה להתנתק , הוא קיבל יותר ערוצים ב300 שקלים(משימור לקוחות). אמרתי לו שגם זה יקר, אז הוא אמר להם שוב שהוא רוצה שוב להתנתק וקיבל את כל הערוצים ב189 שקלים- מחיר שפוי. עד שהמחיר ירד ( ל189 שקלים למשך שנה בלבד) הוא שילם במשך 10 שנים 500 שקלים כל חודש ולפעמים יותר. בא נעשה חשבון - 10 שנים= 360 חודשים , ההפרש 211 שקלים , 211 כפול 360= 76000 שקלים שנגנבו מאדם מבוגר שלא מבין כמה גובים ממנו, ומדובר רק בלקוח אחד! אז מי הגנב?!
    סגור
  • 15.
    סתם מחשבה
    עזרא 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יס או הוט היו חצי מאתר סדרות אז כולם היו אצלם ... אבל אין להם הצדקה לקיום ... (חוץ ממבוגרים או מאותגרים טכנולוגית) אתר סדרות מחבר הכל ... כל תוכן אפשרי ... בגגל זה זיבה נטפלים אלייהם... חבורת משועממים ...
    סגור
  • 14.
    עצוב מאוד שמי שאין לו כסף ??
    דו פו 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שעני או חייל שאין לו כסף לא צריך להינות מסרטים וסדרות, זה מיועד רק לחלק אחד מהאוכלוסיה
    סגור
  • לא הוא לא צריך. כמו שהוא לא יהנה ממסעדה טובה.
    רם 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה החיים. התכנים לא שייכים לבעלי האתר.
    סגור
  • 13.
    .
    מעריץ נלהב 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סדרות אין עליכם,ממתין לכם!!
    סגור
  • 12.
    אתם צודקים ..יש אצלכם גם סדרות שיא אפשר למצוא יותר
    לילוש 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתם צודקים ..וגם אצלכם יש סדרות שיא אפשר למצוא יותר באף מקום ????
    סגור
  • 11.
    סדרות טיוי
    צופה תומכת 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בבקשה תקפלו את הזנב ותחזירו לנו את האתר אולי סוף סוף תעשו משהו למען תושבי המדינה לא רוצים לראות רק חדשות ולחיות במציאות הזויה ים אתר סדרות יכולנו להתנתק מהמציאות האתר חסר לנו מאוד מאז שנותק אין במה לצפות לפנות אדם אנונימי עשה משהו טוב בלי תשלום לפעמים צריך לעבוד מרצון טוב ולא רק מכסף אתר סדרות אנחנו אתכם במלחמתם רק הטובים ינצחו לא ז"ירה לא מדורה לא בתי משפט הרוב צודק צדק חברתי
    סגור
  • 10.
    זיר״ה נלחמים בטחנות רוח
    ללל 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקום להגיע להסדר עם אתר סדרות הם נלחמים בהם. גם אם יצליחו להוריד אותם יקום אחד אחר אחריהם. מלחמה אבודה מראש. בדיוק כמו עם רפורמת הסלולר גם כאן המהפכה כבר קורית ולא ניתן לחזור אחורה.
    סגור
  • 9.
    תחזרו כבר מחכההההה (ל"ת)
    ציפי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 8.
    אם אני היתי המראיון ?
    ג 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה דרג לי את טופ 10 סדרות/סרטים שאתה הכי אוהב ??? תשובה- סוף הראיון
    סגור
  • 7.
    סדרות אנחנו אתכם
    יולי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    59 1
    זירה חלאות שהפכו זוטרים לנאשמים ומנסים להציג אתר שמנגיש צפיה חינמית העברייני על בדיחה שאין כמותה
    סגור
  • אני לא איתם וכל מי שיש לו יושרה לא איתם.
    רם 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    התכנים לא שלהם.
    סגור
  • סדרות העם איתכם
    סעגלוס 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    העם דורש את סדרות העם איתכם
    סגור
  • 6.
    העם איתכם! ? (ל"ת)
    מעריץ 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    32 1
    סגור
  • אוהבים אתכם (ל"ת)
    ספיר 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    העם איתכם!!!
    שי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    45 1
    לא לוותר ..לנצח את זירה בכל מחיר !! העם רוצה גישה לתכנים ולחוויה צפייה
    סגור
  • 4.
    ישראלים רוצים הכל חינם , אז גונבים
    א.א. 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 43
    לא מבינים שהכל עולה כסף , רוצים לאכול בחינם לראות בחינם לגזול מישהו שעבד קשה ולקחת לו חינם , זאת המנטליות , עם של גנבים בטח יהיה בעד סדרות בחינם אבל מה עם היוצרים , ביזיון !
    סגור
  • אל תיתמם, יש סיבה לכל דבר
    שי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ישראלים רגילים לדפוק אחד את השני וגם הממסד והחוק הוא ישראלי יהודי ואוהב כסף ועושק. להחזיק רכב ודירה, לאכול, ולנשום כאן על תקן מותרות. זה מה שיוצא את המנטליות הזאת ואת האי נכונות לשלם כ"כ הרבה על כל דבר. הכל כאן שיטת מצליח
    סגור
  • 3.
    צריך לעשות מנוי לכל החברות,תשלום יקר מדי
    אבי פ'ת 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    21 1
    תמשיכו
    סגור
  • 2.
    צודק העם איתכם
    ארז 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    60 0
    זירה זביבבה לכו לישון על האף יפול לכם הראש מהמקום ולא תמצאו אותם . ושיחזרו לפעול . תודה לכם אתר סדרות
    סגור
  • 1.
    העם רוצה גם פלאפל חינם, אז מה?
    מתפלא 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 53
    מי יגנוב עבורנו פלאפל?
    סגור
  • העם לא רוצה פלאפל חינם , לעם נמאס
    נס 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחבילות של הוט טיס שיקרות ללא הצדקה , אפילו נטפליקס כבר יותר טובים מהם
    סגור
  • מה הקשר פלאפל
    עידן 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    34 5
    אנחנו רוצים לראות סדרות בחינם ללא תשלום
    סגור