תקשורת ומדיה

איילה חסון זוכה לפרגון ממקום לא צפוי: "עיתונאית אמיצה"

אלדד יניב הפתיע כאשר כתב בטוויטר שלו: "איילה חסון היא הנכס העיתונאי הגדול ביותר היום של התאגיד. החלטה אמיצה של גולן יוכפז. שעמד מול שטף של הסתה. והתעקש מהיום הראשון שהגיע לתאגיד - להביא אותה לשידור הציבורי"
מערכת ice |  4
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
אלדד יניב הפך בחודשים האחרונים סמל לאדם שיודע להודות בטעותו. אחרי שנים שהוביל את המחאות והשתכנע שמדובר לדבריו בניסיון רדיפה כשהוא מאיים לחשוף בכל יום שמות שקשורים לכך. היום (חמישי) הוא אפילו פרגן לאחת העיתונאיות המוערכות בישראל איילה חסון שחוטפת ביקורות מכוערות רק בשל דיווחיה.
יניב הפתיע כאשר כתב בטוויטר שלו: "איילה חסון היא הנכס העיתונאי הגדול ביותר היום של התאגיד. החלטה אמיצה של גולן יוכפז. שעמד מול שטף של הסתה. והתעקש מהיום הראשון שהגיע לתאגיד - להביא אותה לשידור הציבורי". 
 
עוד הוא הוסיף כמילות חיזוק למגישה של כאן 11: "איילה לפני שהיא עיתונאית אמיצה בימים ששכחו מה הן עובדות - איילה היא שליחת ציבור. רק הצופים שלה מעניינים אותה". על דבריו נרשמו לא מעט תגובות גועליות של עוקבים שכינו אותו "לקקן ביביסט".
כזכור, רק אמש איילה חסון אמרה בראיון לפתחי וזמרי בעם בגלי ישראל: ״אני חושבת שכל שיח הלשעברים מהצבא ממש מסכן אותנו. האויבים שלנו מסתכלים עלינו דרך משקפת ומחכים לנו בפינה. אנשים לפעמים עושים צעדים שהקנאה מעבירה אותם. ההשלכות של הדבר הזה יהיו על כולנו, על כל מדינת ישראל, ימנים ושמאלנים, יהודים וערבים, אשכנזים ומזרחיים״

פתחי שאל את המגישה: ״מה עובר לאהוד ברק לדעתך בראש? שהמצב לא באמת מסוכן ובוא נקניט את הממשלה, או שהוא אומר בואו נחריב את המדינה ביודעין?", על כך השיבה חסון: ״אני לא חושבת שלא אכפת לו מהמדינה. אני עדיין סומכת על אנשים שהיו בעבר מקבלי החלטות, אני חושבת ששיח השנאה הזה יכולות לסכן אותנו״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מאוזנת כמו שהשדרנית בצפון קוריאה (ל"ת)
    מאוזנת 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הנכס החשוב ביותר של עיתונאי הוא האובייקטיביות ו
    דרור 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיחס לעובדות. יש לנו 'עיתונאים' שביום שהטרלול הזה יגמר הם ימצאו את עצמם משדרים בערוץ הקהלתי של עפולה.
    סגור
  • 2.
    עיתונאית חד צדדית
    שולי 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסון היא שופר של ביבי, משמיעה דעות הנוטות באופן ברור לנתניהו ולממשלתו, וכמעט תמיד מותחת ביקורת על המרכז והשמאל האופוזיציונים. בגלל זה לפחות חצי עם לא שומע אותה ועויין אותה. פשוט חבל לבזבז עליה זמן.
    סגור
  • 1.
    לא תמצאו כעת כמוה
    Zb 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלדד לא מפתיע חוש הצדק עובד השקרנים צפים על פני המים כמו הואליסטים
    סגור