תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 עוקצת את שר הכלכלה ניר ברקת

שר הכלכלה התראיין באולפן אתר "סרוגים" וטען כי הוא מעוניין ביועץ משפטי שמפרשן חוק כפי שהוא רוצה, יעל אודם צייצה כי לא מדובר בדמוקרטיה
מערכת ice |  2
יעל אודם, ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

ימים מורכבים עוברים על המערכת הפוליטית בישראל עם ניסיון החקיקה של הרפורמה המשפטית וההתנגדות של האופוזיציה לניסיון חקיקת הרפורמה, אמש עברה עילת הסבירות בקריאה ראשונה כשעוד לפני כן התארח שר הכלכלה ניר ברקת באולפן "סרוגים" בו טען כי הוא מעוניין ביועץ משפטי שיפרשן חוק כפי שהוא רוצה, כתבת חדשות 12 יעל אודם צייצה בתגובה לכך כי לא מדובר בדמוקרטיה.

כתבה החינוך הוסיפה כי "היא רוצה להיות כתבת החינוך של כולם בגלל זה נזהרת מתוכן פוליטי אבל בחייאת", כזכור אמש עבר חוק ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה והבוקר החל יום השיבוש הלאומי במהלכו החלו לחסום מפגינים מספר כבישים מרכזיים ביניהם כביש 443, כביש 4, כביש 1, בנוסף הבטיחו המפגינים לשבש את התנועה גם באזור נמל התעופה בן גוריון כשבמשטרה חוששים משיבושים קשים שישפיעו על חלק ניכר מהטיסות.

גם רשת "ביג" החליטה להצטרף ליום השיבוש ולהחרים חלק מהמרכזים בארץ אך חזרה בה תוך מספר ימים ספורים והודיעה כי תפתח את מרכזי הקניות. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 12 שייכת לקוקה קולה ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יעל אודם?דווקא תגובה של טמפון ולא אודם
    חיפאי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרשנות משפטית יש מנעד רחב.וכפי שאין סוף שופטים הרשיעו את זדורוב.ולא כי היה אשם.אלא לטובת ה"מערכת"אני מעדיף את אלה שזיכו אותו.וכך גם יועץ משפטי.
    סגור