תקשורת ומדיה

אלדד יניב תוקף: "המיון באיכילוב ריק ממפגינים"

אחרי הפינוי היעיל והמהיר של נתיבי איילון ממפגינים על ידי משטרת ישראל, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, במתקפה נגד ניצב עמי אשד: "איילון רוקן ממפגינים תוך כמה דקות. המיון באיכילוב ריק ממפגינים. מה זה אומר? שעמי אשד השבוע בנאום הפוליטי הראשון בחייו שיקר כמו פוליטיקאי ותיק כשאמר שכדי לפנות את אילון צריך למלא את המיון באיכילוב"
תום נחום |  4
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)

רגע לפני ההצבעה על חוק עילת הסבירות ובשבוע ה-27 ברציפות לאחר הקמת הממשלה עשרות אלפים הפגינו ברחבי הארץ נגד הרפורמה המשפטית, לאחר שבתחילת השבוע שעבר חסמו מפגינים את נמל התעופה בן גוריון ובאמצע השבוע הודיע ניצב עמי אשד על סיום תפקידו כמפקד מחוז תל אביב וטען כ הדחתו פוליטית, יצאו אלפי מפגינים באופן ספונטני לרחובות, גם הערב המשיכו המחאות ביתר שאת.

בתוך כך, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, הגיב ליעילות המשטרה בהפגנה הזו על רקע טענותיו של ניצב עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל שפרש/הופרש השבוע מתפקידו, כי בכדי לפנות את נתיבי איילון במהירות ממפגינים המשטרה תיאלץ 'לשבור ראשים ולנפץ עצמות', כאשר יניב כתב בציוצו כך: "איילון רוקן ממפגינים תוך כמה דקות. המיון באיכילוב ריק ממפגינים. מה זה אומר? שעמי אשד השבוע בנאום הפוליטי הראשון בחייו שיקר כמו פוליטיקאי ותיק כשאמר שכדי לפנות את אילון צריך למלא את המיון באיכילוב. מעניין אם הוא מכוון לתפקיד פוליטי של מנכ״ל בעיריית ת״א. תכף בחירות ונדע".
 

לאחר שנפוצו אמש (שבת) שמועות כי המשטרה תנקוט ביד קשה נגד המפגינים הבהירו במשטרה כי "לא מתכוונים לכלוא מפגינים לנוכח גל השמועות והפרסומים הלא נכונים", כאמור גם הערב יצאו עשרות אלפי מפגינים למחות בשורת מוקדים ברחבי הארץ בראשם כמו בכל מוצאי שבת צומת קפלן בתל אביב.
 


המפגינים העבירו מסר כי אם ההצבעה על עילת הסבירות שאמורה להיערך ביום שני הקרוב לא תבוטל תהיה מחאה ש"לא נראתה מעולם", בארגוני המחאה פנו לבעלי העסקים לשחרר את עובדיהם להפגין למען עתיד המדינה ואכן המעסיקים מתכוונים לשחרר את עובדיהם במטרה למחות ביום שני הקרוב מל משכן הכנסת.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איש מסכן שבגד בעקרונות עליהם הגן בזמנו
    דובי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לומר שאין פצועים באיכילוב, כשטייס קרבי בכיר ועיתונאי נפגעו בעין ובפנים ממכת"זית, זה שקר שמעיד על הדובר. מה, הוא באמת מחפש חדר מיון מלא? לא יאומן איך האיש הזה הפך את עורו. הלך העורב אצל הזרזירים. מסכן.
    סגור
  • 3.
    מזגזג עלוב (ל"ת)
    קוקו 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אלדד יניב
    סש 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הבנת הנקרא . . ניצב אשד אמר שאלה היו הציפיות של השר לביטחון לאומי . ואם היה מיישם אותן אלה היו פני הדברים .
    סגור
  • 1.
    יניב
    אמילי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    צודק צודק צודק יישר כוח יניב
    סגור