תקשורת ומדיה

"דניאל עמרם הוא בריון רשת, עשה פשע נוראי"

דניאל עמרם שיתף סרטון של נער שטוען שהרב טאו תקף אותו מינית, ולאחר מכן חשף שאותו נער הוא מטול פסיכיאטרי. אבישי גרינצייג תקף את עמרם: "האיש הזה חסר מעצורים ואחריות בסיסית. אני אחסום ואתעלם מקיומו מעכשיו. ממליץ גם לכם"
מערכת ice |  1
דניאל עמרם (צילום טוויטר)
"דניאל עמרם ללא צנזורה", כמעט אין אחד מאיתנו שלא פגש בחודשים האחרונים את העמודים של עמרם ברשתות החברתיות. עמרם נודע בעיקר בזכות העובדה כי הוא חושף אנשים מסרטונים כאלה ואחרים ברשתות החברתיות, מה שיכול להתפרש כ"שיימינג" במקרים רבים.
עמרם העלה אתמול (שני) סרטון לטוויטר בו מדבר אדם בשם רפי פולק, שטען כי הוא נפגע מינית על ידי הרב טאו כשהיה צעיר יותר: מחריד!! בפנים גלויות נער בשם רפי פולק בן 19 מעיד לפני זמן קצר בסרטון בפייסבוק: 'גם אני נפגעתי מינית על ידי הרב צבי טאו בתור ילד קטן, ולא רק אני! נער נוסף לטענתו נפגע מינית מהרב טאו ונפטר'".
"והוא מוסיף: 'לדעתי יש קשר בין המוות לפגיעה המינית'. כזכור אישה בשם נחמה טאנה טענה שהרב פגע בה מינית ואף התראיינה אצלנו ביוטיוב חקירה נפתחה ונסגרה ואז נפתחה שוב עם קבלת תלונות נוספות מנשים נוספות, כרגע זה כבר נשמע הרבה יותר רציני וזה כבר לא רק פגיעות מיניות זה גם האשמה ברצח".
מאוחר יותר כתב עמרם על גבי הסרטון שהעלה בשרשור נוסף: "מחריד עוד יותר: הבחור הזה אושפז בכפייה אתמול במחלקה פסיכיאטרית יומיים אחרי שהעלה את הסרטון הזה". אבישי גרינצייג, כתב כאן 11, תקף את עמרם בציוץ שהעלה: "דניאל עמרם הוא בריון רשת".
גרנצייג הוסיף: "הוא מציג את עצמו כלוחם צדק ונלחם באלימות ובריונות, אבל השיימינג וחשיפת פרטים מזהים פעם אחר פעם על אנשים שסובלים מבעיות נפשיות, ואפילו על מאושפזים בכפייה (!) - פשע נוראי. האיש הזה חסר מעצורים ואחריות בסיסית. אני אחסום ואתעלם מקיומו מעכשיו. ממליץ גם לכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה נותנים לבחור הזה במה?
    יעל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבולות לחופש ביטוי??
    סגור