תקשורת ומדיה

אנג'ל חוטפת מהעיתונאי החרדי: "קונים את החרדים בשקל וחצי?"

על רקע החרם של המגזר החרדי על מאפיות אנג'ל וההתנצלות שהייתה או לא הייתה בפני משפחתו של הרב גרשון אדלשטיין ז"ל, אנג'ל החליטה לתרום לישיבת פוניבז' מאות ארגזים של לחם פרוס. עיתונאי 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר, תקף: "אז עכשיו הם קונים את החרדים בשקל וחצי?"
תום נחום | 
מאפיית אנג'ל (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הסוף לחרם הגיע? בצל הנזק הקשה שחוטפת אנג'ל בעקבות החרם שהוכרז נגדה בחברה החרדית אחרי המחאה בה השתתף מנכ"ל ענקית המאפיות עומר בר לב מול ביתו של אחד הרבנים החשובים בישראל גרשון אדלשטיין ז"ל שהלך לעולמו, סניף ברמת שלמה בירושלים נסגר, אבל ייתכן והוא אחרון כי בעלי הרשת החליט לפעול.
לאחר החרם החרדי, ירון אנג'ל, מבעלי חברת אנג'ל הגיע יחד עם יו״ר הדירקטריון עמר בר לב להשתתף בניחום אבלים אצל בני משפחת הרב אדלשטיין שהלך בשבוע שעבר לעולמו בגיל 100. השניים הגישו מכתב התנצלות ארוך לגבי הנעשה בהשתתפות במחאה מול בית הרב, כאשר מי שתיווך בין הצדדים כדי להגיע להבנות והפסקות אש הוא לא אחר מנשיא המדינה בוז'י הרצוג, לפי פרסום של ישי כהן.
למרות זאת, בר לב התראיין ל"ידיעות אחרונות" וטען: "עשו עליי סיבוב והפיצו פייק ניוז כאילו הפגנתי מול ביתו של הרב אדלשטיין ובכך פגעתי בכבודו. לא העליתי על דעתי את התוצאה הזאת של החרם. לא התקפלנו ולא נכנענו. לא נלחצנו מהאיומים. אני לא רואה בזה מכתב התנצלות. אפשר לתת כותרות מפה ועד להודעה חדשה אבל זה לא מכתב התנצלות".
עם זאת, בציוץ שהעלה כתב חדשות 12, יאיר שרקי, ששוחח עם ירון אנג'ל, מנכ"ל אנג'ל, עושה רושם שהחברה מתנערת מדבריו של היו"ר בראיון, כאשר כך נכתב בציוץ של שרקי: "ירון אנג'ל מבהיר לי אחרי הראיון של עמר בר לב: עמר בר לב הינו אדם פרטי ופוליטי והראיון הינו אישי ואיננו שותפים לראיון ולנאמר בו. מאפיית אנג'ל התנצלה מעומק לב ובאופן ברור וגלוי התנצלות שאיננה משתמעת לשתי פנים. זו עובדה ואנו עומדים מאחוריה".כעת, נראה כי אנג'ל מבצעת צעד נוסף לפיוס המגזר החרדי, כאשר עיתונאי ופרשן רדיו 'קול ברמה', ישראל כהן, צייץ תמונה של ארגזי לחם שאנג'ל העבירה כתרומה לישיבת פוניבז' וכתב: "למען לומדי התורה: מאפיית אנג'ל תרמה לישיבת פוניבז' מאות ארגזים של לחם פרוס". כתב החוץ של 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר, הגיב בחשדנות: "אז עכשיו הם קונים את החרדים בשקל וחצי?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה