תקשורת ומדיה

קרן פלס חוזרת לפסגה, בר צברי משתחרר מג'וני | דירוג תחנות הרדיו

חנן בן ארי עם שבוע שני ברציפות במקום הראשון, ואחריו הרשימה מתחדשת בלהיטים. במצד הלועזי, מיילי סיירוס וסלנה גומז עדיין לא יוצאות לנו מהראש
מערכת ice | 
קרן פלס (צילום תומר נויברג/פלאש90)
שבוע שני ברציפות שהשיר "עטלף עיוור" הוא המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. השיר הוא מתוך מהאלבום החדש של חנן בן ארי שעתיד לצאת בקרוב, והושמע השבוע 138 פעמים, על פי נתוני מדיה פורסט.
במקום השני בר צברי שהשתחרר בהצלחה מהלהיט הדביק שלו "ג'וני", ונדבר על כך גם בשיר "פזמון פשוט", שהושמע השבוע 121 פעמים ברדיו. אחריו היא קרן פלס שחוזרת אלינו אחרי היעדרות ארוכה מרשימת הלהיטים, ומכניסה את "מישהו שמח בשבילי" עם 98 השמעות.
ברשימת האמנים המושמעים ביותר ברדיו, אייל גולן כהרגלו במקום הראשון, אחריו יציבה שרית חדד, ובמקום השלישי מתמקם משה פרץ ארחי הרבה זמן שלא היה שם. פרץ חגג לאחרונה יום הולדת 40 עם השקת אלבום חדש שיצאו ממנו כרגע שני שירים.

ברשימת השירים הלועזיים ברדיו, במקום הראשון נשארת הזוכה הגדולה באירוויזיון, לורין, עם שירה Tatoo שהושמע 45 פעמים (אל דאגה, יוניקורן עם 54 השמעות בישראל).  אחריה היא מיילי סיירוס עם הלהיט הבלתי נגמר FLOWERS שהושמע 33 פעמים.
מייגן טריינור לא הצליחה להשאיר בפסגה את הלהיט החדש שלה, אולם הלהיט הקודם-קודם שלה, MADE YOU LOOK, עדיין רלוונטי עם 29 השמעות. CALM DOWN של סלנה גומז ורמה גם הוא חזק כבר מספר חודשים, עם 25 השמעות השבוע. סוגר את החמישייה DAYLIGHT של דיוויד קושנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה