תקשורת ומדיה

ערוץ 14 ופרטנר הגיעו להסכמות: השידורים ימשיכו כרגיל?

פרטנר וערוץ 14 הודיעו כי הם הגיעו להסכמות, והערוץ ימשיך את שידוריו באופן סדיר לכלל המנויים
מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 משנה גישה. על רקע השקת FREETV, ועל רקע ההערכות שקבוצת קשת תשלם מיליוני שקלים לערוץ 14 להכללתו בשירות הסטרימינג, הערוץ איים לרדת מרשימת הערוצים הזמינים לצפייה בפרטנר. למרות זאת, תאריך הדד ליין הגיע ועדיין לא היה שינוי ממשי בנושא, ומסתבר שהסיבה הייתה מבצע 'מגן וחץ'.
לפני כשבוע בהודעה מטעם ערוץ 14 פורסם: "מנויי פרטנר היקרים, החל מ-10.5.23, פרטנר לא תשדר את ערוץ 14. אנו מזמינים אתכם להמשיך לצפות בנו בפלטפורמות YES, HOT, FREETV, סלקום TV ועוד. הרקע לכך הוא הדרישה של הערוץ לקבל תשלום".
היום (רביעי) נודע כי אין יותר דד ליין אחרי שערוץ 14 הוציאו הודעה ובה נכתב: "בשורה למנוי פרטנר! שמחים לבשר כי חברת פרטנר וערוץ 14 הגיעו להסכמות, הערוץ ימשיך את שידוריו באופן סדיר לכלל המנויים".
כזכור, בזמנו בפרטנר טענו כי דווקא המהלך הזה אסור וכי ערוץ 14 אמור לשדר את תכניו בחינם והם משתמשים בפרטנר כדי לעשות "שרירים" לכאורה, ואחרי שפנו גם לשאר הפלטפורמות ולא קיבלו תשלום החליטו להפוך את פרטנר לקורבן. כעת הצדדים מנסים להגיע לפתרון.
מפרטנר נמסר בזמנו: "ערוץ 14 מאיים להסיר את שידוריו באופן חד צדדי, תוך אפלייה, לאחר שהעלה דרישות שלא עומדות בקנה אחד עם הוראות החוק. פרטנר מכבדת את הערוץ ורוצה בשידוריו לטובת לקוחותיה, אך אינה תהיה הקרבן התורן של הערוץ ולא תתנהל תחת אולטימטום ואיומים. אנו מקווים כי הערוץ יראה את טובת צופיו וימנע מהם פגיעה".
בהבהרה מערוץ 14 נמסר: "לאור הניסיון של חברת פרטנר להטעות את לקוחותיה כאילו מתקיים מו"מ עם ערוץ 14, אנו מבקשים להבהיר: פרטנר מסרבת לקיים מו"מ ואף לא הגיבה לפניות הערוץ. הערוץ יפסיק להיות משודר בפרטנר מ-10.5.23".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק
    א 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ האמת 14 את השאר אפשר לסגור הם לא שיכים לעם ישראל
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לא ניתן לפרופילזציה לעבור
    אנגליקה 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לא ניתן לפרופילזציה ולגענות לעבור עובדים עם כל הערוצים
    סגור