תקשורת ומדיה
מטא בחידוש מסקרן: הפרסומות מגיעות אל סרטוני הרילס
יוצרי תוכן? מטא הודיעה כי פרסומות יוצגו בפלטפורמת הרילס בפייסבוק. מודעות אלו יוצגו ישירות בסרטונים הציבוריים שיוצרי תוכן ישתפו
Meta מודיעה הערב על הרחבת הניסוי של מודעות ב-Reels בפייסבוק. כעת, אלפי יוצרי תוכן נוספים ברחבי העולם, כמו גם בישראל, יוכלו לקחת חלק בתכנית החדשה ולהרוויח כסף ממודעות שישתלבו בסרטוני ה-Reels שהם מעלים לפלטפורמה.
מודעות אלו מוצגות ישירות בסרטונים הציבוריים שיוצרי תוכן שיתפו ברילס בפייסבוק; העוקבים והעוקבות של יוצרי התוכן יכולים לראות את המודעות בזמן שהם צופים בסרטונים ללא הפרעה.
בנוסף, החברה עובדת בימים אלו גם על תכנית תגמולים חדשה, שתתגמל את יוצרי התוכן בהתאם לחשיפה ולביצועים של קטעי הרילס שהם יצרו והעלו, במקום להתמקד ברווחים שיגיעו מהמודעה עצמה. סך התגמול ייקבע לפי כמות הניגונים של הסרטון – ככל שלקטע הוידאו שיעלה לפלטפורמה יהיו ביצועים טובים יותר, כך היוצרות והיוצרים יוכלו להרוויח ממנו תגמול גבוה יותר.
החברה מצאה כי שיטה זו תאזן בצורה הטובה ביותר בין הצרכים של כל הצדדים, משום שתאפשר ליוצרי התוכן להתמקד ביצירת תוכן חדש ומעניין, תסייע למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר בעוד שתשמור על חוויית הצפייה של אנשים, שייחשפו למודעות הרלוונטיות עבורם. בד בבד, החברה בוחנת סיגנלים נוספים שיסייעו לקבוע בעתיד את גובה התשלום.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה