תקשורת ומדיה

קבוצת "כאן פרסום" זכתה במכרז הפרסום של התאגיד

"כאן פרסום" תהיה אחראית על שיווק ופרסום פרסומות (ברדיו בלבד) וכן הודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33 וברשתות הרדיו שאותן מפעיל התאגיד
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
כאן, תאגיד השידור הישראלי, בחר זכיין חדש לשיווק זמן האוויר שלו ברדיו ובטלוויזיה:  קבוצת "כאן פרסום" של קופת תל אביב כרטיסים ומופעים בע"מ (30%) אי-אם-בי אקטיב בע"מ (30%) ובי קונטנט בע"מ (40%), נבחרה במכרז הפרסום לשיווק פרסומות, חסויות ותשדירי שירות בתאגיד. מנכ"לית החברה שזכתה היא מיכל דבורצקי וסמנכ"ל המכירות הוא גלי גוטליב.

"כאן פרסום" תהיה אחראית על שיווק ופרסום פרסומות (ברדיו בלבד) וכן הודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33 וברשתות הרדיו שאותן מפעיל התאגיד, הכוללות את כאן רשת ב', תחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל בשנים האחרונות וכן את כאן ג' וכאן 88 המובילות בתחום המוסיקה, כאן תרבות, כאן קול המוזיקה וכאן מורשת הנמצאות במגמת עלייה משמעותית בהאזנה, וכאן רק"ע ומכאן בערבית.
הזכייה היא לשנתיים עם אופציה של התאגיד להארכה של עד 4 שנים נוספות, על פי תנאי המכרז.
בשנים האחרונות הפכו תכני התאגיד לפלטפורמה אטרקטיבית למפרסמים, כאשר הרדיו מתאפיין בשיעורי האזנה גבוהים ובתוכן ייחודי ואיכותי, ובכאן 11 שודרו מספר רב של הפקות יוקרה ואירועי מדיה כדוגמת טהרן, שעת נעילה, מאנייכ, קופה ראשית, זמן אמת, מונדיאל והאירוויזיון, ואשר הגיעו לקהלים גדולים ומגוונים.
גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור הודה לחברת טרגט ספיריט ועובדיה שמסיימים את ההתקשרות עם התאגיד, התקשרות שנמשכה מאז הקמתו. יוכפז הודה לטרגט ספיריט על העבודה המשותפת ועל תרומתה המשמעותית לתאגיד,  ובירך בהצלחה את הזוכה החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה