תקשורת ומדיה

אחותו של אביב גפן חוטפת: "כיבוש? גרה בבית ממנו גורשו ערבים"

אחרי הסערה הגדולה לה גרמה בבחירת החולצה עם הכיתוב 'אין דמוקרטיה עם כיבוש' אותה לבשה להלווייתו של אביה, יהונתן גפן ז"ל, שירה גפן ממשיכה לספוג ביקורות, כאשר הפעם הגיע תורו של מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין: "לגבעה ליד נהלל קראו גבעת הכיבוש, מתקשה לשמוע הטפות על כיבוש מאלו שגרים בבתים של ערבים"
מערכת ice |  106
שירה גפן (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
יהונתן גפן ז"ל, המשורר והסופר הישראלי הגדול, הלך לעולמו בשבוע שעבר בגיל 76. מי שעוררה סערה במהלך ההלוויה שלו היא בתו ואחותו של אביב גפן, שירה גפן, שלבשה חולצה עם תמונה עליה הכיתוב: "אין דמוקרטיה עם כיבוש", עליה ספגה ביקורות רבות, כולל מצדו של מגיש ערוץ 14, העיתונאי שמעון ריקלין, שתקף בחריפות.
ריקלין הגיב לסערה שחוללה שירה גפן בהלוויית אביה, כאשר כתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "זכותה של גפן ללכת איך שהיא רוצה. רק לגבי הכיבוש שהופיע על חולצתה: הגרעין של נהלל עלה לגבעה ליד נהלל והם קראו לגבעה: גבעת הכיבוש. הגבעה הזו סמוכה לכפר הערבי מעלול שנכבש בידי צהל. תושביו ברחו אני קצת מתקשה לשמוע הטפות על כיבוש מאלו שגרים בביתם של ערבים או מאלו שגירשו אותם. בברכה".
כזכור, רק אתמול (ראשון) שירה גפן הגיבה לכל המבקרים עם פוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה ובו היא כתבה: "סורי שהרסתי לכמה את ההלוויה של אבא שלי. סליחה על ה״אצבע בעין״ של אלה שציפו להלוויה ממלכתית מרגשת ומאלחשת, ונהרסה להם החוויה בגלל חולצה עם המילה השערורייתית - כיבוש. המאוכזבים כותבים שבבתי קברות עלינו “לשים בצד״ עניינים פוליטיים".
גפן המשיכה: "אז זהו, שבצדדים כבר היינו, לא רואים משם, קל להתעלם ולהדחיק, וכשהאדמה בוערת אין יותר צדדים. כל המקומות כשרים למחאה, על אחת כמה וכמה בתי הקברות שמלאים בין השאר בקורבנות הסכסוך האינסופי. הגיע הזמן להנכיח את מה שרוצים שנשכח, היכן שרק אפשר. זו הייתה דרכו של אבי ואעשה ככל שביכולתי להמשיכו".
כדברי המשורר האהוב עליו דילן תומאס -
And you, my father, there on the sad height,
Curse, bless, me now with your fierce tears,
I pray.
Do not go gentle into that good night.
Rage, rage against the dying of the light.״
תגובות לכתבה(106):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 86.
    אין בעיה עם הכיתוב על החולצה...
    דרור 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בעיה עם הנאה דורש נאה מקיים...במקרה אני מכיר את הצאצאים של המשפחה של הבית שבו את מתגוררת אם את אדם של אמת בבקשה תפני את עצמך מהבית הכבוש בו את מתגוררת במידי ולא אזי את סתם עוד צבועה חסרת עמוד שידרה.
    סגור
  • 85.
    נטישת גבעת הכיבוש
    אני 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להרוס את כל הבתים החדשים בנהלל אם כן ולהחזיר את הישנים לערבים. קדימה נהלל תראו דוגמא .זה לא חוכמה להטיף לאחרים בצדקנות
    סגור
  • 84.
    אם דיין היה שומע אותה היה מתאבד
    בני 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל האדומים שדפקו לנו את ערכי היהדות אבל שמרו על הערך המדיני אם הם היו שומעים את המטומט ת הזאת ושכמותה היו עושים התאבדות קולקטיבית.
    סגור
  • השאיר
    יויו 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחריו זבל שירה ואביב
    סגור
  • 83.
    מסכנה השרצים שהיא אוכלת טימטמו את מוחה
    בני 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו הרבה חלמאים והם ממש כורתים את הענף עליו הם יושבים, וזה על קצה המזלג משום שהערבים אומרים להם בפה מלא שהם רוצים את כל המדינה ולא שמחים בהימצאותם של הטיפשים הללו בארץ וגם זאת הם "הנאורים" לא מבינים, והיא היא סתומה גם מהמאכלות האסורות וגם בבית ובמשפחה המורחבת פימפמו להם שקרים אדומים אשר בעבורם זאת האמת.
    סגור
  • טען עוד
  • 82.
    אל תערבבו יגון ואבל עם הפיכה פוליטית
    רייצ’ 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אף אחד לא אמור לפרגן על זה וחבל שגרמתם לאבא שלכם ז״ל להיות מקור לעוד תככים ואלימות חברתית. במקום לתת לו למות בשלום בתפיסה קולקטיבית על זכרונות טובים ממנו. בכל זאת היו בו גם צדדים ממלכתיים.
    סגור
  • חבל שהזבל לא מת שעה אחת קודם
    מקס 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהונתן גפן המיץ של הזבל גוי מסריח קולולו צריך לעשות על מותו של העמלק, רק ששירה גם תמות אמן . אביב עשה היסטוריה "מודה ועוזב ירוחם " אין לי טענות כלפי אביב גפן
    סגור
  • 81.
    ששירה ואביב גפן ימסרו את בתיהם לערבים שביתם נכבש
    רייצ’ 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אביב שיעשה קודם צבא. וששירה תמסור את ילדיה לשירות קרבי שילחמו על המדינה שהיא קיבלה במתנה. ואז ידברו על כיבוש. וחמודה שירה אם את יכולה ללכת עם חולצה כזו זה אומר שאת לא חיה בדיקטטורה. בוקר טוב ישראל
    סגור
  • 80.
    ''כיבוש''.
    המתמיד. 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כיבוש הארץ נחשב בעיני רבים לדבר חיובי וחלוצי. מה קרה עם כן ל- ''כיבוש''? ה ''כיבוש'',שם חלופי ליהודה ושומרון, חבל הארץ העתיק חלק מישראל הקדומה ויהיה תמיד חלק ממדינת ישראל. ה ''שטחים'', דבר מומצא בידי אירגוני השמאל, אין דבר כזה, ה ''כיבוש'', גם דבר מומצא שלא תורם לכלום. הערבים בישראל ומחוצה לה לא מקבלים שום דבר המקרב את השלום חוץ מהסתלקות מכל שיטחי ישראל.
    סגור
  • 79.
    אני לא מאשימה את מי שגדלה בבית
    גפן 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עם אבא ודוד מכורים לסמים ואלכוהול. עם הרבה כסף שהיא לא צריכה לעבוד. מה נשאר? הלכה בטח לחגוג עם בני דודינו שצוחקים ומזלזלים במי שבוגד בעמו.
    סגור
  • 78.
    מהעמק נפלה לתהום
    משה 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה!
    סגור
  • 77.
    במה מתעסק הדביל הזה (ל"ת)
    יום טוב 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    גם הבית שלה בתל אביב שייך לערבים
    אחד שמבין 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שגורשו,אז בואו נחזיר אותו קודם כל.
    סגור
  • 75.
    הזמנה
    כובש 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מוזמנת לעזה
    סגור
  • 74.
    כיבוש בסהכ כמה עשרות משפחות
    תושב ישראל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רוב ערבי ישראל באו מירדן סוריה לבנון לוב רק כמה משפחות בודדות שהיו פה בשלטון בריטי כאשר כבר היו פה יהודים יותר מערבים ברחו על דעת עצמם מי שנשאר חיי שם עד היום וכניראה שאם לא היינו הם לא היו חיים בכלל אז מה כל הבולשיט הזה ואין אפשרות לכבוש עם שאין לו מדינה סבא רבה רבה שלי פה מ1860 המטבע היה בעברית אפילו ואנחנו קראנו למדינה פלסטינה לא ערבים אז מזה פלסטינים באמת , כל השמות הקיצוני מתלונן עד שיגיע משפחה ערבית לבית ממולו אז זה כבר אחרת פתאום או שמה עם זכוכית נשים בחברה הערבית לא הכפת לכם מזה קצת אנושות יושנים פה אפילו פלסטינים מחברון וכו' שההורים שלהם מירדן בתוך בניין עם משפחות בוא נראה משפחה ישראלית חיה בחברון או במזרח ירושלים או אפילו בכפר ערבי להסתובב שם אין אפשרות כאשר הם עושים פה בלאגן מלא אונס ודברים שלא מגיעים לאף מקום מה הכפת להם לא מענישים אותם כלל רק את היהודים , אדון יונתן גפן אמן באמת מוכשר אבל כל היום ברדיו כאשר אביב פעם אני זוכר שסיפר שהוא היה על סמים ואלכוהול כל היום אז באמת אפילו ראשי ממשלה שהיו במקום המדינה מי מכיר את יום מותם
    סגור
  • 73.
    ריקלין השקרן
    היסטוריון דמיקולו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 19
    נהלל עלו על הקרקע 1921 מעלול נכבש 1947 לא. חלוצי נהלל לא גרו בבתי הכפר ולא גרשו אותם. בנוסף לכך חלק נכבד מאדמות עמק יזרעאל נרכשו ע"י קק"ל ממשפחת סרסוק הלבנונית. אז להבדיל מהכיבוש אותו עושים המתנחבלים בשטחי יהודה ושומרון. דווקא שם ובשנים ההם דאגו לרכוש אדמות בכסף, לא לשרוף פלסטינים או לבצע לינץ' בכפריהם. בקיצור, כמו הראש הסגול.. ריקלין שקרן!
    סגור
  • מתנחלת לשעבר
    רינת 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כל המתנחלים שגרו איתי קנו בכסף מלא את הדירה או וילה שהם גרו בה. לא פגעו באף ערבי, אלא קנו אצלם בכפר אוכל, או דברים אחרים. בקיצור המתנחלים פרנסו אותם. וכל השנאה שלהם הם שטיפות מוח.
    סגור
  • 72.
    די לצביעות
    הכל כבוש 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ארץ ישראל בדומה לארצות הברית דרום אמריקה או אוסטרליה נכבשה כולה בידי עם שהגיע ממקום אחר. במקרה הטוב פלש לשטחים ריקים. במקרה הפחות טוב רכש את הקרקע במחירים מגוכחים. ובמקרה הנפוץ כבש בכוח הנשק. כל העולם כבוש .
    סגור
  • היו בריטים ולפניהח טורקים
    ואין פלסטינים 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יהןדים תמיד היו פה , הפלסטינים זה משפחות מירדן ומצרים שגורשו כאשר ניסו לעשות הפיכה נגד המלך והשלטון , תלמד היסטוריה
    סגור
  • 71.
    התיישבות
    אלה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היהודים מתיישבים בארץ ישראל, ארצם. מתנה מאת היושב במרומים לעם הנבחר. לא מכירים אותו? תשאלו את סבא של סבא שלכם. יש מדינה אחת ליהודים והיא ישראל. קטנה אבל מאד מבוקשת. ונכון לומר שכבשנו אותה. בואו לא נתכחש! כבשנו את ישראל מהכנענים... ציווי מאת השם. סבא של סבא שלכם יספר לכם. הפלסטינים, כלומר ערבים,גרו כאן לצד שכנים יהודים. והם לא היו שכנים טובים, בלשון המעטה. יהונתן גפן עליו השלום, גופו קבור באדמה. אך נשמתו ניצחית, ועכשיו היא יודעת שלא כדאי לתת חיבוק למחבל מתפוצץ.
    סגור
  • עשית יהונתן השארת אחריך שת חתיכות זבל בן ובת (ל"ת)
    מה 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    בתור ימני שבוחר מרכז אני לא מתיפיף
    אחד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    חושב שכל הארץ שלנו כולל ההתנחלויות. לא תמיד אני אוהב את ריקלין אבל צודק במאה אחוז. ואיפה נמצאת רמת אביב ? ועוד שכונות תל אביבית.ובבלי......
    סגור
  • 69.
    לה מותר ...היא ישראלית אחרת
    חייל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חבל חבל חבל דווקא נחמדה
    סגור
  • 68.
    עוד גאון הריקלין הזה. ועדת הקשקשנים בעקבותיו
    ב.ר. 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מכל רחבי מדינת ישראל ברחו וגורשו ערבים. אבל מה שמותר במלחמת מגן לא מוצדק כשלנו יש מדינה ולפלסטינים לו. יחי ההבדל הקטן. מה לא ברור?
    סגור
  • 67.
    צודק אבל:
    צפונית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני חושבת שהיא נולדה וגדלה ברמת גן... בכל זאת כדאי לדייק גם מימין
    סגור
  • 66.
    מירבי
    ליאור שליין 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתוך משפחה דפוקה לגמרי אנחנו אומרות אומרים לכם כל משפחת גפן/דיין זבלים מתוסבכים ומתוסכלים...אבא מיץ של זבל ילדים בני תשפוכת השטן..
    סגור
  • 65.
    אין לה אשמה
    מאיר 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אי אפשר להאשים אותה יש לה מוח של ציפור היתה חייבת להראות שהיא קורצה מחומר מיוחד הכי מצחיק אבא שלך קבור במקום שנכבש מידי הערבים אל תתפלאי והיום הזה לא רחוק יוציאו את גופת אביך לקבורה במקום שלא נכבש מידי הערבים וככול הנראה זה יהיה בעזה
    סגור
  • 64.
    משפחה רקובה ובחורה מכוערת עם נשמה של סטן
    עירן 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סרטן בכל הגוף השנה
    סגור
  • 63.
    על ראש הגנב בוער הכובע
    מרכז 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    קגימה חמודה תפני את הבית שבו את גרה כי את כובשת אז דמוקרטיה מתחילה ממך. בואי הראי לנו דוגמא. איך את מפנה את מה שאת כבשת. ואנחנו נעשה כמוך אהל נאה דורש נאה מקיים
    סגור
  • 62.
    הכיבוש המתאים
    אלן 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש כיבוש בתל אביב ובנהלל..זה לא כיבוש....השאר זה כיבוש.חחחחחחחחח...צביעות
    סגור
  • 61.
    עלובת נפש ומכוערת (ל"ת)
    רונית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • ..
    אלזובידאת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    צודקת היא מאה אחוז
    סגור
  • 60.
    עקומה (ל"ת)
    גדי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 59.
    כיבוש
    שרה סיתון 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הזויה
    סגור
  • 58.
    צביעות
    פילפרוינד אלכסנדר 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ישנם כל כך הרבה אנשים עם דעות שמאלניות שחיים על מה שנקרא על אדמות של ערבים שברחוב מהארץ והאם המתנחלים האמיתיים ולא אלו מעבר לקו הירוק
    סגור
  • 57.
    איזו עליבות. דרך נבובה להשיג תשומת לב
    סימבה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היא כלומניקית טיפוסית
    סגור
  • 56.
    משפחת דיין
    א. 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    משפחת דיין על כל גרורותיה, זו לא משפחה, זה מש-פח!!!
    סגור
  • 55.
    כאלה מפגרים שעוד מעט הערבים יעיפו אותם מכאן (ל"ת)
    ישראל תפארת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 54.
    מי זו מי היה אהא שלה? (ל"ת)
    נכה צה"ל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • Good
    So 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום וכלום
    סגור
  • 53.
    היא צבועה מתחסדת מתנשאת ובורה לחלוטין (ל"ת)
    גיא 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 52.
    לכי לעזה
    ע. 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עניי עמי קודמים, זו הארץ המובטחת שלנו. את חופשיה להחזיר את ביתך לערבים שרוצים במותך כמו גם במותינו היהודים כולם. את טיפשה וצבועה. את מי את מעניינת בכלל.
    סגור
  • 51.
    שמעיה ל0מאלנים הכל מותר... אך אטוטו הם יושמדו
    שמעיה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני אזרח קטנטן ימני מזרחי תל אביבי ממש לא מתכוון להתייפייף ואומר תחי מלחמת האזרחים תושמד ישראל תקום ממלכת יהודה בכח נביא את זה בדם ואש
    סגור
  • 50.
    ברוך דיין
    אא 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נצול אין מקום מכבד חבל
    סגור
  • 49.
    צביעות
    מולייר 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי אם אנחנו כובשים ולא נאה לה הרי היכן שהיא חיה זה חלק מכיבוש אז למה היא לא עוזבת תארץ .
    סגור
  • 48.
    אין לנו ארץ אחרת מי שלא נוח לו יש מספיק מדינות מסביב ו
    רחל אמנו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תנו לחיות בשקט.
    סגור
  • 47.
    דבריך כזב
    מזהיר ממתעתעים 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל קבוצה שעלתה לפני קום המדינה על קרקע שנקנתה כדין על ידי קק"ל או על ידי רכישות פרטיות,מזכירה בזכרונות חבריה את המונח כיבוש במובן של כיבוש הקרקע ,כי לאחר הקניה צריך להכשיר את הקרקע לחקלאות או תעשיה וכו' ,כך שריקלין במקרה הטוב טועה בלי דעת.
    סגור
  • 46.
    שירה
    שיר 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שירה לכי תחפשי מי יזיין אותך בבית שגרו בו ערבים לפנייך
    סגור
  • 45.
    יש כיבוש, מה לעשות? כך החליטו ממשלות ישראל
    יעל הצפונית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ריקלין נשען על בורות רוב המחנה הימני, כשהוא אומר לשירה שגם היא כובשת. נו באמת...נגמרה מלחמת השיחרור. מדינת ישראל קיימת 75 שנה בתוך הקו הירוק. בשנת 1967 ישראל כבשה שטחים בעקבות פתיחת מלחמה נגדנו ע"י סוריה, ירדן ומצרים. נותרו בידינו שטחים רבים עם פלשתינאים. סיני, גדה מערבית ורמת הגולן. החזרנו את סיני, סיפחנו את ירושלים והרמה והגדה נשארה תחת שלטון כיבוש. ישראל מכירה בזה השלטון כיבוש. וכך אנחנו מתנהגים שם. ליהודים זכויות ולערבים כלום. כל חייל יכול לעצור ערבי בשטחים ו/או לקחת ממנו תעודות, חפצים.להשפיל אותו, לבזות, לגזול את שדנו, רכושו. ולא נצליח פה עם יימשך הכיבוש. נהלל אינה כיבוש היא בתוך הקו הירוק מוכרת בישראל לגיטימית גם על ידי העולם. אז די ריקלין, די עם בלבול המוח הזה. שירה צודקת. לפחות אל תסלף עובדות.
    סגור
  • את צודקת
    ליאו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישראל צריכה לספח את יהודה ושומרון כמה שיותר מהר ולתת אזרחות לערבים בשטחי c. רוב הערבים חיים בשטחי A-B איפה שישראל לא נמצאת גם ככה, הם מוזמנים להקים שם מדינה ולנהל את סכסוכי השבטים שלהם איך שבא להם.
    סגור
  • אשרי המאמינה
    בדיחה לא מצחיקה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את באמת חושבת שאם תחזרי לגבולות 67 הצרות יפסקו?מתי תפנימי שהערבים מעוניינים בחזרה לגבולות 48 ?ומה בדיוק לגיטימי בהתישבות מגבוחות 48 אל מול גבולות 67?
    סגור
  • באמת אתה לא מבין?
    ב.ר. 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גבולות 48 מאפשרות מדינה גם לפלשתינים, גבולות 67 מאפשרות או אפרטהייד או גירוש'או מדינה דו לאומית. על מנת להמנע מזה רצוי לפצל לשתי מדינות - יהודית וערבית. מאבקים ישארו אבל עכשיו הם יהיו בין מדינות. סכסוך שהרבה יותר קל לנהל.
    סגור
  • 44.
    מה הכוונה בכיבוש רוצים למסור את ישראל לערבים (ל"ת)
    סוג ב 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 43.
    העובדות שלנו היום שיש מדינה ורק רוצים יותר.
    יוסף המזמר 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    די להגבלות הם אינם נכונות לנו יש מדינה רוצים יותר בפעם הקודמת רצינו את לבנון ושלמנו על השטיות של הימין חסר הגבולות שידע להחזיר כל פעם חבלי ארץ .
    סגור
  • 42.
    אין דמוקרטיה עם טרור תשכחו מזה (ל"ת)
    י 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 41.
    זה המצב
    אני 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הימין מוביל אותנו למדינת אפרטהיד דו לאומית 4 מיליון ערבים שגרים בתחומי ישראל לא הולכים לשום מקום, רם ניתן להם זכות בחירה לא תשאר מדינה יהודית ואם לר זאת תהיה מדינת אפרטהייד
    סגור
  • אדיוט
    מור 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויאיר לפיד שלך מוביל אותנו לגן עדן נכון?.אדיוט אפססססס
    סגור
  • ואיך תמנעי מדינה דו לאומית לאחר סיפוח? (ל"ת)
    ב.ר. 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    מה לא ברור
    מרניצן 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שוב מעלים ( הפעם הכסיל התורן ריקלין) את הנימוק הלא רלוונטי שגם בתוך הקו הירוק יש אדמות ערביות כבושות. זה לא רלוונטי מאחר ויש קונצנזוס בינ״ל שמדינת ישראל בתוך הקו הירוק היא לגיטימית ואילו באיו״ש זהו כיבוש. אפילו ממשלות ימין על מלא לא חושבות לספח את איו״ש וזו בעצם התשובה.
    סגור
  • הבעיה היא שהערבים לא חושבים כמוך
    ברור מאוד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זאת תמיד הייתה הבעיה. מבחינתם הכל שייך להם ולכן הם לא יפסיקו להילחם בך לא משנה מה תעשי. אתם חושבים שלמסור לחמאס את השליטה בהר המרכזי של ישראל יביא שלום ושקט, אבל אלה רק פנטזיות. זה יביא מלחמה קשה שבסופה לא תהיה לך ברירה אלא לכבוש את כל השטח מחדש, רק במחיר של אלפי הרוגים מכל הצדדים. ואם את צריכה הוכחה תסתכלי דרומה. האופציה של שתי מדינות היא אשליה, ולכן האופציות היחידות הן להמשיך לשלוט ביו"ש או לספח את השטח האסטרטגי. זאת המציאות וצריך להשלים איתה.
    סגור
  • 39.
    התפוח הרקוב לא נופל רחוק מהעץ הרקוב (ל"ת)
    מיכל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 38.
    שירה
    א.א 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שירה גפן מדברת על כיבוש,הבית שלה שייך.לאדמות של ערבים,יכולה לעבור לג'נין ,נתפטר מהמשפחה גפן,דיין חוץ.מעוזי דיין.
    סגור
  • 37.
    אני מוכנה לפנות קודם את שייח מוניס
    רק 14 השאר אלגזירה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    או בשמה היום צפון תל אביב ואת יפו ברגע שיפנו נפנה את יהודה ושומרון!!!! צבועים נמאסתם
    סגור
  • 36.
    כיבוש
    אבי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רש"י בהתחלת התורה: "אמר רבי יצחק, לא הי' צריך להתחיל את התורה אלא מהחודש הזה לכם, שהיא מצוה ראשונה שנצטוו בה ישראל, ומה טעם פתח בבראשית, משום כח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גוים, שאם יאמרו אוה"ע לישראל לסטים אתם שכבשתם ארצות שבעה גוים, הם אומרים להם כל הארץ של הקב"ה היא, הוא בראה ונתנה לאשר ישר בעיניו, ברצונו נתנה להם וברצונו נטלה מהם ונתנה לנו", – שטענת אוה"ע היא (לא על עצם הכיבוש, שהרי כיבוש מלחמה אינו גזל, אלא) על שינוי עצם מהות הארץ שנעשית "ארץ ישראל", שיש בה קדושה. והמענה על זה – שמלכתחילה בראה הקב"ה ונתנה לאשר ישר בעיניו (בנ"י), אלא שרצונו של הקב"ה שהענין ד"נתנה לנו" בפועל יהי' לאחרי ש"נתנה להם" ואח"כ "נטלה מהם", ואז נשארת של בנ"י לעולם, כיון שאין זה רק מצד הכיבוש (שזהו רק דבר חיצוני), אלא להיותה ארץ הקודש כפי שנבראה בעצם מהותה.
    סגור
  • 35.
    אבל ככה זה כל השמאל ההזוי הזה, זורקים סיסמאות באוויר
    מיכל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אוהבים להיות יפי נפש, מספרים לעצמם סיפורי מעשיות, ואז תמיד אבל תמיד מתגלה שהם הצבועים הכי גדולים ושקרנים.
    סגור
  • 34.
    היא מעניינת לי תביצה הימנית שלי
    בני 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ארמדה בת ארמד!!
    סגור
  • 33.
    ריקלין
    ימנית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלה שגרים בבתי ערבים. מטיפים לנו. צביעות השמאל לא נגמרת.
    סגור
  • 32.
    עושקים ובוכין
    rj 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק אחרי שאביו נפטר את אומרת למה לא פינית אותך ואותו עוד לא מאוחר את הבית תתני למחבל חסר בית כי הרסו לו ואת תעברי לרמאללה
    סגור
  • 31.
    עוד
    זאב 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עוד פילוסופית מטעם עצמה.
    סגור
  • 30.
    בת ממשיכה
    תמי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שירה יקרה,שמחתי מאוד לחוש את רוח החופש. תנו כבר לשמש לעלות!!! די לכיבוש,די לשלטון הדת,די לדיקטטורה
    סגור
  • 29.
    שירה המתוקה
    דקטור מוחמד מוחמד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל הכבוד לך אבל בשטחים אין כיבוש ואני מזמין אותך לעזה לשבוע שתראי איך נראה כיבוש של החמאס בתוכנו
    סגור
  • 28.
    כל הארץ נכבשה (ל"ת)
    ריקלין מטומטם לגמרי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    קברת את אבא שלך על אדמה כבושה המוסר הכפול שלך מחליא (ל"ת)
    מחמוד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 26.
    בלי כיבוש לא הייתה לנו מדינה.
    אחד העם 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תתעניני למה כבשנו,אז תביני שאת בורה ועם הארץ. מפריחה סיסמאות
    סגור
  • 25.
    הפעם ריקלין צדק
    יו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני לא אוהבת את ריקלין אבל הפעם הוא צדק 100%
    סגור
  • 24.
    זה דיוק ככה
    מישהי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפרטהייד לא מאפשר דמוקרטיה גם לצד השולט
    סגור
  • 23.
    שירה גפן
    אורחת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שירה היקרה לפי מה הכתובת בחולצה אנחנו כבשנו אדמות ערבים מסתבר וכדאי שתבדקי היכן את גרה (האמת שלפי דעת תורה אנחנו חיים במדינתנו והערבים רוצים לזרוק אותנו וזאת בגיבוי שלכם,אשמח מה דעתך שאת גרה בדירה של ערבים , אולי תעברי לחול
    סגור
  • 22.
    אם לא היינו עם כובש היינו עם נכבש
    הילה ס 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם היה נשאר עם... כיוון שאלה שתקפו אותנו רצו להשמיד אותנו ולקחת את כל האדמה לעצמם. לאורך כל ההיסטוריה, יש 2 אפשרויות- לנצח או להפסיד! אנחנו לא באנו לכאן ולקחנו בכוח את המדינה, תחילה המדינה חולקה לפלסטינים ויהודים, הפלסטינים לא קיבלו את החלוקה וכל צבאות ערב לא אהבו את נוכחותנו בשטח ( שהיה שייך לבריטים) לכן הם קמו עלינו ולחמו בנו, יצאנו עם ידינו על העליונה- זו ההיסטוריה. אין לי ריגשות נחיתות על כך, זה העבר שלנו, הגענו מכלום , עד לפני 75 שנה לא היה לנו כלום, מלבד חזון, מלבד רצון להיות חופשיים בארצנו- זו ההיסטוריה- תשלימו איתה, השינאה תתקיים אם יקראו לנו כיבוש וגם אם לא!
    סגור
  • 21.
    באמת ריקלין ?
    יוסיפון 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה ישוב ערבי היה שם ? תן לי את שמו
    סגור
  • 20.
    למה מגיעים עם משקפים להלוויה?
    בנצי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 19.
    לשירי מותר להיות כובשת, היא הרי מהמשפחה המיוחסת:))) (ל"ת)
    פטקס 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 18.
    בת מגעילה לאבא שהיה מגעיל (ל"ת)
    איתי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    זהו בדיוק תמציתו של השמאל...שקר וגניבת דעת..
    אורה 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קשקשנית בשקל...סורי ...לכאורה...
    סגור
  • 16.
    חלאס ,!!! תנו לבנאדם לשכב בשלום בקיברו יהי זכרו ברוך
    מממ 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרדו מזה כבר
    סגור
  • 15.
    שקר נהלל הוקמה ב1922 על אדמות שנקנו כדין
    יוס 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה עלוב הריקלין המסית הזה
    סגור
  • 14.
    שטויות במיץ
    אחמד יאסין 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער שבעיסתי אותך , ההלוויה של הנרקומן , שתיין , מוכשר......עניינה אותי כמו שאת מעניינת . ....תנסי לעבןד בפרונופוב תעשה כמה לירות , וגם תקבלי תשומת לב , בעיקר מערבים
    סגור
  • 13.
    חולת נפש!!!!! (ל"ת)
    דוד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    יחי ההבדל הקטן
    נגדכיבוש 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב 48 הצדק שלנו התנגש בצדק של הפלסטינאים שלנו ניצח והקמנו מדינה, זה היה גם צודק וגם אפשרי. החזקת השטחים שנכבשו ב67 היא חמדנות וחזירות. החז
    סגור
  • 11.
    להם מותר
    יוסף 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ריקלין מה לא הבנת ?? מה שלך אסור בכל תחום להם מותר . גם לגור בבתים של ערבים .הן בשייח מוניס .הן בעין הוד .הן ביפו העתיקה ועוד ועוד
    סגור
  • 10.
    צודקת חייבים להפסיק את הכיבוש תבאי לי את הבית איפה
    לייב 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הבית איפה שאת גרה תביא לי וזה יהיה החלק הראשון שלך פיזית להפסיק את הכיבוש תלכי לגור ביער של אפריקה
    סגור
  • 9.
    אנשים רעים עברו מהבת לילד לאחות
    ליז 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משועממים צאו להם מהחיים. לכו תתעסקו בשליכם תפסיקו לחפש דופי באנשים. מילה אחת אליכם הלוואי שהייתם כמותם ולא חשוב מי אמר את מה שאמר פשוט רעים חסרי חמלה . לכו תחפשו לטפס על משהו גבוה תישארו שם שקט.
    סגור
  • 8.
    אין עליך ריקלין
    בוסתנאי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגב' שירה גפן, רצית אצבע בעין אז הנה קיבלת אצבע בעין. צביעות ושקר את חייה. לפחות אל תפגיני את טיפשותך ברבים. משתתף בצערך
    סגור
  • 7.
    עוד שמאלנית מטורללת על סמים (ל"ת)
    ישראל ישראלי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    נא לסמן את קברו של גפן בכדי שהציבור ידע היכן השירותים
    נייר טואלט חינם 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המון צואה תהיה מרוחה על הקבר של הנבל הזה... המון
    סגור
  • 5.
    במילותיו של שמוליק קראוס : איך שגלגל מסתובב
    עמי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במילותיו של שמוליק קראוס: איך שגלגל מסתובב
    סגור
  • 4.
    מסכנה
    דוד 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חטפת כהוגן ולו בגלל שלא בדקת באיזה בית את גרה ,אנא תחזירי אותו לנכבשים,נעריך אותך המון,מסכנה זקוקה להרבה רחמים
    סגור
  • 3.
    אומרים
    גלית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    19 3
    אל תשפוט אדם בצערו. אך היכן היושר היא אביה והוריהם נמצאים על פי הגדרת הפלשתינאים העם המומצא על שטח כבוש. אז אם היא רוצה להתחבב על חבריה יואילו בטובם לצאת מנהלל. כולל בן ברק שמעסיק חמסניקית כראשת לשכתו.
    סגור
  • 2.
    מלחמת העצמאות היתה מלחמת מגן, להבדיל ממה שקורה בשטחים
    ריקלין יפה נפש? 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    10 34
    אם היינו מפסידים במלחמת העצמאות, הסוף היה ברור. אז ערביי א"י ומי שבא לעזור להם, שילמו מחיר. אין להשוות בין תקומת ישראל, למצב של שליטה על עם אחר
    סגור
  • גם מלחמת ששת הימים היתה מלחמת מגן.
    אחד העם 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ללא הכיבוש לא הייתה לנו היום מדינה. להחזיר את מה שכבשנו זו התאבדות,כי המטרה של המוסלמים זה להעלים את כל היהודים מישראל.
    סגור
  • אתה טמבל
    עמי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה טמבל
    סגור
  • חחח
    גלית 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    26 4
    איזו הנדסת תודעה. אז הכיבוש של שטחים במלחמת ששת הימים הוי מיותרים. נחזיר את גוש עציון ,רמת הגולן ,ובא לציון גואל נכון? אתם תקבעו איזה שטח קיים עליו קונצנזוס. מחר השמאל יאמר צריך להחזיר את ב"ש יש שם בבונים שמצביעים ביבי . אין גבול לצביעות שלכם.
    סגור
  • לא אנחנו נקבע - משאל עם יקבע (ל"ת)
    שמאלן ציוני 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ואין גבול גם לטיפשות שלך.
    אזרחית מוטרדת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לטעמך, שטחי יו"ש הם שטחים משוחררים ולכן הם שטחי ארץ ישראל רבתי, אז בטח תרצה להכיל עליהם את הריבונות הישראלית. המשמעות שנצרף את האוכלוסיה המוסלמית שחיה שם, על כל המשתמע. בתנאי כמובן שנישאר מדינה דמוקרטית. האם נראה לך מדינת ישראל שמחצית אוכלוסייתה תהיה לא יהודית ותהיה להם, כמובן, זכות בחירה.
    סגור
  • "התמימות" האטימות
    אור 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיוק כך! דין איוש כדין ת"א או לכל עיר קיבוץ מושב לשיטתם של איבינו אנו משולים לאבק מקומנו עמוק בים,שמאל וימין כאחד.
    סגור
  • 1.
    שירה גפן
    מחמד 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    25 4
    נו מה אתה מופתע מר רקלין זה השמאל אני לא מופתע
    סגור
  • מחלוקת
    שימי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מלבה שינאה וזורעת ארס קודם כול לפי דברייך את גרה בכיבוש הכי טוב שתעזבי את הארץ לא צריכים אנשים מחררי שינאה בעמנו אולי את רוצה למשוך תשומת לב הדבר הטוב ביותר שתעברי לגור בעזה
    סגור