תקשורת ומדיה

קרן מרציאנו חוטפת מינון מגל: "משדרת בקשת של ארץ נהדרת"

לאחר שזעמה על סרטון האולפנה, מגישת חדשות 12 ספגה ביקורת: "צחקת בקול" על הרצון של הציונות הדתית לתקן את העוול ההסטורי במע' המשפט. צודקת. החברים שלך בשמאל, אלו שעשו את העוול, לא יעשו סרטון כזה. אומרים מזרחים, לא מזרחיים. זה בני אדם, לא חפצים"
מערכת ice |  4
קרן מרציאנו, ינון מגל (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יוסי זליגר)
סערה גדולה התעוררה ברשות בישראל אמש (חמישי) בעקבות סרטון גזעני שהעלו תלמידות מאולפנת חורב בירושלים. בסרטון, שנקרא "אם האולפנה הייתה מזרחית" וצולם לכבוד חג הפורים, התלמידות צבעו את פניהן בחום, שינו את שמות משפחתן לשמות מזרחיים והעלו ללעג מוזיקה, ריקודים ומסורת מזרחית.
מי שהתייחסה לכך הייתה העורכת הכלכלית של חדשות 12 קרן מרציאנו שנשאה מונולוג מרשים בנושא, אבל נראה שמגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושדרן הרדיו של 103FM ינון מגל, קצת פחות התרשם מדבריה.
מגל כתב: "היוש קרן א. כשאת משדרת בקשת, של ארץ נהדרת, דברי קצת יותר חלש בכל מה שקשור לגזענות והומור ב. "צחקת בקול" על הרצון של הציונות הדתית לתקן את העוול ההסטורי במע' המשפט. צודקת. החברים שלך בשמאל, אלו שעשו את העוול, לא יעשו סרטון כזה ג. אומרים מזרחים, לא מזרחיים. זה בני אדם, לא חפצים"
 
מרציאנו כזכור אמרה: "מה שמצחיק שבכירי הפוליטיקאים של הציונות הדתית מספרים לנו שהם ידאגו למנות שופט מרוקאי לבית המשפט העליון. חחח צחקתי בקול, דרך ארץ עאלק". שורה של עיתונאים ואנשי תקשורת שיתפו את דבריה והחמיאו לה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קרן
    שרון 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל צודק!!!! קרן אהרון ברק צוחק עליך מרוקאיתתת
    סגור
  • 3.
    קרן מרצינו
    מירי בללו 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קרן שחררי את המסכה מהפנים לא יעזרו ליקוקי תחת היית ותשארי מרוקאית בעיני האשכנזים
    סגור
  • 2.
    ינון מגל,של נעליך לפני שאתה מלכלך על אחת
    פיני 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתונאיות הטובות בישראל,[אגב, מזרחית עסלית] רהוטה, אסרטיבית, ללא פניות[זכור לטוב מאד ראיון הפתע שלה עם הביב] וגם, מה לעשות,יפה ונשואה ל"אנרכיסט"
    סגור
  • 1.
    אחד מטרידן מיני, השנייה עיתונאית בכירה
    אישה שחורה 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא מדברת לגופו של העניין. הוא תוקף "אישית". היא עיתונאית בכירה בענייני כלכלה. הוא שופרון בתחום הבידור והליקוק לנאשם בפלילים. תכל"ס אין דבר יותר מפחיד מאישה מזרחית חכמה ובעלת עמדות עצמאיות. מפחיד, ינון, מפחיד. אני מתערב שאותה לא היית מעז להטריד. לך יא עלוב, לך תעשה תקשורת עם עמנואל רוזן. לך יא ערס גמד
    סגור