תקשורת ומדיה

מירב מיכאלי מאושרת: באופוזיציה בירכו, בקואליציה עדיין מחכים

בעוד באופוזיציה מיהרו לחבק את הזוג מיכאלי ושליין לרגל הולדת בנם הבכור, בקואליציה טרם צייצו ובירכו וכאן המקום להזכיר להם שעדיין לא מאוחר
דוד זולדן |  1
מרב מיכאלי ליאור שליין (צילום משה שי פלאש 90)
באופוזיציה לא ממתינים לאיחולים הלבביים מהקואליציה וכבר עולים לשיגורי ברכות לרגל השמחה שפקדה את הזוג שליין ומיכאלי לאחר שבישרו על הולדת הבן. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מיהר להגיב למיכאלי ובירך: "מזל טוב לחברת הכנסת מרב מיכאלי ולליאור שליין על הצטרפותו של אלון אח לאורי, למשפחה. שיהיו ימים של בריאות ושמחה".
גם חבר הכנסת גדעון סער ברך את בני הזוג וכתב: "מזל טוב מרב. נחת ושמחה לכם".
חברת הכנסת נעמה לזימי הגיבה לשמחת יו"ר מפלגתה ואמרה: "מרגש ומשמח!!! מזל טוב נחת שמחה ואהבה".
כזכור, עמיחי אליהו, שר המורשת, התייחס אז לדרך בה הביאו בני הזוג את בנם הראשון וכתב: "מי שקנתה ילד באמזון לא תחנך אותנו על סובלנות ולא תכפה עלינו את הערכים שלה".
כאמור, ליאור שליין רק אשתקד סיים הליך הפונדקאות המפתיע שהפך אותו ואת בת זוגו מרב מיכאלי, ראש מפלגת העבודה להורים. כעת השניים עושים זאת שוב והפכו הורים בפעם השנייה, הפעם לאלון. כזכור, לפני כשנה, שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי עוררה גלי ביקרות שהפכו לברכות לבביות אחרי שהפרסומים על נסיעתה לחופשה בארצות הברית התבררו כנסיעה לרגל לידת בנה הבכור, המשותף לה ולבן זוגה ליאור שליין. 
מיכאלי כתבה אז: "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. אתמול נולד אורי. הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האימהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אישה מושלמת גם בלי להיות אימא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה". הפוסט של מיכאלי שבר את הרשת והגיע ללא פחות מ-140 אלף סימוני לייק בפייסבוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירב מיכאלי
    ניסים 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוחר...מאוחר...ואפילו לא מחר..כל מה שיוצא ממנה הגם שלא יצא אלא בא...לא ראוי לציון למרות שלא בחר בזה לא ראויה לכלום
    סגור