תקשורת ומדיה

פדיחה קורעת: במקום טלי גוטליב - אתר חדשות פרסם חיקוי מארץ נהדרת

לא מניי ולא מביי? אתר חדשות אמריקני התומך בפלסטינים רצה לפרסם את תמונתה של ח"כ טלי גוטליב. אבל מישהו שם התבלבל ומצא דווקא את תמונת החיקוי שלה מ"ארץ נהדרת" - שמבצעת השחקנית ליאת הר לב
מערכת ice |  1
טלי גוטליב או ליאת הרלב (צילום צילום מסך מטוויטר)
הפדיחה המשעשעת של אתר חדשות האמריקני Mondoweiss: בסרטון שהעלה אמש בציוץ בטוויטר, נשמע נאומה של חברת הכנסת טלי גוטליב (ליכוד) מההפגנה של תומכי הרפורמה המשפטית. מכיוון שגוטליב עצמה לא נראית בסרטון אלא רק קולה נשמע, צירפו את תמונתה. רק שזו לא היתה ח"כ גוטליב – זה היה החיקוי שמבצעת השחקנית ליאת הר לב, המגלמת את דמותה ב"ארץ נהדרת".
האתר מגדיר את עצמו כמציג "חדשות ודעות אודות פלסטין, ישראל וארצות הברית". בכיתוב לצד הסרטון שהוצג בטוויטר נכתב: "טלי גוטליב, חברת כנסת ישראל ממפלגת הליכוד של ראש הממשלה נתניהו, מדברת בהפגנת התמיכה ב'מהפכה המשפטית' האנטי-דמוקרטית של ממשלת ישראל בירושלים, 27 במרץ 2023".

בעקבות תגובות של גולשים (בהם ישראלים) שהעירו להם כי לא מדובר בתמונת ח"כ גוטליב, אלא בחיקוי של ליאת הר לב, פרסם האתר הבהרה – אבל השאיר את הסרטון כפי שהוא: "תיקון: בטעות השתמשנו בתמונה של השחקנית ליאת הר לב המגלמת את טלי גוטליב בתוכנית הסאטירית הישראלית "ארץ נהדרת". נאומה של גוטליב בעצרת ירושלים, לעומת זאת, אינו סאטירה, אלא הוכחה נוספת למסלול המדיני המסוכן של ישראל".
 
הידיעה על הטעות המשעשעת הגיעה גם לידיעתה של ליאת הר לב עצמה, ששיתפה צילום מסך של הסרטון בסטורי באינסטגרם שלה, והוסיפה ברקע את השיר "זוט עני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלי גוטליב האמיתית מכוערת קשות
    יוסף בר מוחא 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי גוטליב מכוערת קשות תשאירו בעל הזדמנות את הכפילה
    סגור