תקשורת ומדיה

גלית דיסטל אטבריאן תוקפת: "בערוץ 13 מחכים שמישהו מהממשלה יירצח"

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן טענה בראיון לערוץ 14 כי "בערוץ 13 מחכים שמישהו מהממשלה יירצח". בחדשות 13 מיהרו להגיב: "זוהי הסתה חמורה נגד כלי תקשורת בישראל שיש לגנותה בתוקף"
מערכת ice | 
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן התראיינה היום (חמישי) בערוץ 14 ותקפה בחריפות את חדשות 13, כשאמרה כי "בערוץ 13 מחכים שמישהו מהממשלה יירצח". בחדשות 13 ממש לא נשארו חייבים לדבריה של שרת ההסברה.
תגובת חדשות 13 לראיון של השרה דיסטל אטבריאן: "זוהי הסתה חמורה נגד כלי תקשורת בישראל שיש לגנותה בתוקף". עוד הוסיפו בתגובתם כי "האמירה המחרידה של השרה מהווה איום על חופש העיתונות שלנו ושל עמיתינו".
כזכור, לאחרונה גלית דיסטל אטבריאן הגיבה בישיבת הממשלה להחלטת מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להשאיר את מפקד מחוז תל אביב עמי אשד בתפקידו, לאור הנחיית היועמ"שית גלי בהרב מיארה להקפיא את סבב המינויים – בניגוד להחלטת השר איתמר בן גביר ולמורת רוחו.
דיסטל הוסיפה ואמרה כי "החוק אומר באופן מפורש שלשר סמכות חוקית לפטר קצין בכיר, וליועמ"שית לעומת זאת אין שום סמכות בחוק" התרעמה דיסטל. "אותי מטרידה מאוד העובדה שהמפכ"ל בוחר באופן אישי להתיישר מול היועמ"שית שאין לה סמכות, ולא מול השר שיש לו סמכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה