תקשורת ומדיה

אחרי הפרידה של הצמד הוותיק ברדיו: טל ברמן בדרך לצעד דרמטי

טל ברמן ואביעד קיסוס נפרדו מתוכנית הבוקר באקו 99FM אחרי 20 שנה של שידור משותף. כעת, נודע כי ברמן בדרך לצעד דרמטי במיוחד וככל הנראה ימשיך לבדו בתוכנית
מערכת ice | 
טל ברמן ואביעד קיסוס (צילום גבע טלמור)
סופה של תקופה. הצמד הוותיק ביותר ברדיו הישראלי, טל ברמן ואביעד קיסוס, הודיע לאחרונה על פרידה אחרי עבודה משותפת של 20 שנה ביחד במספר פלטפורמות, בראשה תוכנית הבוקר שלהם באקו 99FM.
היום (ראשון) ב"מאקו" פורסם לראשונה כי בתחנת הרדיו אקו 99FM בחנו את האפשרות להמשיך עם אחד מחברי הצמד, וכעת נודע כי ברמן הקליט לבדו פיילוט של התוכנית בתחנה. על פי הפרסום ב"מאקו", ברמן הקליט את הפיילוט המדובר לאחרונה.
על פי הדיווח, לא ברור האם הפיילוט מתוכנן לתפוס את מקומה של רצועת הבוקר הנחשקת של טל ואביעד, או שהוא ישתבץ ברצועה אחרת. -99FM בודקים את התאמתם של מגישים שונים להגשה לצד ברמן, במידה והוא אכן יישאר בתחנה. החלטה בנוגע לרצועת השידור של הפיילוט המדובר צפויה להתקבל לפני פסח, שבועות ספורים לפני שברמן וקיסוס ישדרו את תוכניתם המשותפת האחרונה. 
בהודעה על הפרידה של השניים, אמר טל ברמן בשידור כי "לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים. השביעי במאי בעוד שלושה חודשים התוכנית שלנו מגיעה לסיומה וזה נורא מוזר״, הוסיף קיסוס. ״כמו בסיפורי פרידות - הוא מאוד מורכב והוא מאוד שלנו ופרטי״, הוסיף קיסוס בתשובה לשאלה למה הם נפרדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה