תקשורת ומדיה

ארגוני העיתונאים והתקשורת בפנייה לשר התקשורת: "נלחם בכל כוחנו"

שלמה קרעי תחת מתקפה של ארגון העיתונאים והעיתונאיות ועובדי התקשורת: "ברור לחלוטין שהשר קרעי סימן מטרה ומנסה לממש אותה בכל דרך. בחודשים האחרונים, כל יומיים מתעוררים העובדים בתאגיד לאיום חדש שמאיים להם על מקום העבודה בדרך אחרת, אבל אנחנו לא נאפשר זאת"
מערכת Ice | 
שלמה קרעי,שר התקשורת (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
ארגון העיתונאים והעיתונאיות וארגון עובדי התקשורת פנה לשר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד במסר חריף בשל הרצון לסגור או לצמצם משמעותית את פעילות תאגיד השידור הציבורי כאן 11.
במכתב צוין: ״שר התקשורת ממשיך בניסיונותיו להחריב את השידור הציבורי. למרות התנגדות הציבור, חלקים נרחבים בקואליציה ובאופוזיציה, ועל אף חשיבותן לדמוקרטיה הישראלית, ממשיך השר שלמה קרעי בניסיונות לפגוע פגיעה אנושה בשידור הציבורי דרך הפגיעה בתאגיד השידור הישראלי ובגלי צה"ל".

עוד נכתב: ״הפעם הניסיון לפגוע מגיע דרך איסור מכירת פרסומת וחסויות בתחנות הרדיו - אמצעי שמאפשר לתחנות הרדיו הציבוריות להשקיע בתוכן איכותי ולשרת את הציבור תוך שמירה על עצמאותן. כמו-כן, קרעי מנסה לייצר פוליטיזציה של השידור הציבורי, דרך הכפפת תקציב התאגיד לתקציב המדינה, מה שיהפוך את התאגיד למגרש הגחמות של הפוליטיקאים".
כמו כן נטען: ״השר קרעי מבקש להעביר כסף ציבורי לחבריו בעלי תחנות הרדיו הפרטיות. ההצעות של קרעי יביאו לפיטורי מאות עובדים של השידור הציבורי ויפגעו פגיעה אנושה בהפקות ובתוכן ציבורי משובח שמיוצר בתאגיד ובגלי צה״ל בהצלחה גדולה".
לסיום צוין: ״ברור לחלוטין שהשר קרעי סימן מטרה ומנסה לממש אותה בכל דרך. בחודשים האחרונים, כל יומיים מתעוררים העובדים בתאגיד לאיום חדש שמאיים להם על מקום העבודה בדרך אחרת, אבל אנחנו לא נאפשר זאת. לא נאפשר את ההתעמרות המתמשכת בעובדים דרך הדלפות והודעות לתקשורת של שר התקשורת. שר התקשורת פועל בניגוד לאינטרס הציבורי! אנו בארגון העיתונאים והעיתונאיות ובארגון עובדי התקשורת  נילחם בכל כוחנו, יחד עם הציבור, נגד חיסול השידור הציבורי בישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה