תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני מאשים את הקורבן: כך הגיב לפרשת המין

אלדד יניב תקף את יו"ר לשכת עורכי הדין, אבי חימי, על רקע התחקיר של איילה חסון, שחשף פרשיית מין חמורה במרכזה עומד חימי: "חקירה ומיד נגד חימי, הכל מתועד". על כך הגיב חצרוני: ""יותר חמור ש-wannabe שופטת מבקשת פרוטקציה"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
על רקע החשיפה הדרמטית של איילה חסון בחדשות 13 כי יו"ר לשכת עורכי הדין, אבי חימי, עינג את עצמו במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שביקשה לקבל את המלצתו לתפקיד שופטת, כאשר התגובות ברשתות החברתיות בקרב אנשי התקשורת והפוליטיקה בישראל סוערות, וכעת, הגיע תורו של אלדד יניב להגיב לפרשת המין החמורה בלשכת עורכי הדין.
אלדד יניב כתב כך בטוויטר: "חקירה ומיד נגד חימי. הכל מתועד. הסמסים שמסכים להמליץ לשיפוט. ההתערטלות כשברגע הדגל. והכל מהשנה ובד"כ יש עוד ואל תשקרו שמחכים לתלונה. החוק: נודע למשטרה על חשד לעבירה וכו׳ לא תפתח מיד חקירה - ההוכחה שמי שתומך במערכת המשפט מאותרג ועוד דבר: להעיף ומיד את עוה״ד מבחירת השופטים".

פרופ' אמיר חצרוני הגיב לדבריו של אלדד יניב בדרכו הפרובוקטיבית: "בהנחה המאוד היפותטית שהכל נכון - הרבה יותר חמור ש-wannabe שופטת מבקשת פרוטקציה מאשר שגבר מאונן בפלירטוט וירטואלי".
 
בציוץ נוסף כתב יניב: "כמה צביעות במחנה שלי. וזה כל כך כואב לי. לאתרוג הלאומי אבי חימי מותר כעת לעשות ה-כל - כולל מעשה מגונה שכולל שליפת איבר מינו מול עו״ד שביקשה המלצתו לשיפוט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמיר, חפש את אבי חימי בווויקיפדיה
    עמית 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובטח שתמצא משהו להגיד גם עליו.
    סגור