תקשורת ומדיה

חיים אתגר זועם: "בושה שמדברים ככה לשוטרים!"

בעקבות הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו תושב טייבה מקלל ומבזה שוטר שנתן לו דו"ח תנועה, התעצבן חיים אתגר וכתב בסטורי: "כבוד לשוטרים זה מינימום". המקלל נחקר בחשד להעלבת עובד ציבור
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
תושב טייבה שהעלה לטיקטוק סרטון הוא משפיל ומקלל שוטר שנתן לו דו"ח תנועה והוריד את רכבו מהכביש, עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים, ולאחר מכן הסיר את הסרטון מהרשת.
מי שזעם על הפצת הסרטון ותוכנו היה איש הטלוויזיה חיים אתגר, שהעלה את התיעוד בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "בושה שמדברים ככה לשוטרים. יהודי, ערבי, חילוני, חרדי, ימין ושמאל – כבוד לשוטרים זה מינימום. אנשים שעובדים יום וליל בשבילנו".

הצעיר המקלל, תושב טייבה כבן 19, קרא לשוטר שייצא מהרכב בטענה שאבא שלו רוצה לדבר איתו. האבא שעמד מאחוריו צילם את כל ההתרחשות, תוך שבנו מתחיל לקלל את השוטר "אתה ז*ן, חתיכת ז*ן, מניאק, נתראה בבית המשפט, כמו חרא, בן ז**ה, שתיקח את ה-1000 שקל תרופה לילדים שלך, על כל המשפחה, אני מתפלל לאללה שייקח אותך ואת המשפחה שלך". הצעיר קינח בעוד קללות וביצע תנועה מגונה לעבר השוטר.
 
משטרת ישראל עיכבה הלילה לחקירה את הצעיר בחשד להעלבת עובד ציבור והפצה מגמתית ברשת. לדברי המשטרה, הצעיר ביחד עם אביו הביעו חרטה כנה על הדברים שנאמרו. בתום חקירתו שוחרר החשוד בתנאים מגבילים והפקדה כספית, והסרטון הוסר מיוזמתו מהרשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע לנו
    יודיק 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שנלמד משכנינו. ערבי ברגע שעובר את הגבול לירדן או מצרים לא יעיז לפתוח את פיו. שם הוא יכלא למס חודשים ואיש לא ידע מה קורה לו. הגיע הזמן שנלמד ששועית טורקית מבשלים על עץ טורקי.
    סגור
  • 1.
    עונש קבוע בחוק עבירה ראשונה = חצי שנה
    איל 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלא עבירה דומה שניה = שנה שלישית שלוש שנים כלא בלי שיקול דעת שופט
    סגור