תקשורת ומדיה

חיים אתגר חושף: כך תימנעו מעוקץ האינסטגרם הגדול בישראל

חיים אתגר מסביר איך להילחם בתופעת הפריצות לאינסטגרם שצוברת לאחרונה תאוצה בישראל: "מדובר הרבה פעמים בעוקץ, למרות שזה נראה מאוד משכנע"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12, vecteezy)
חיים אתגר, מגיש התוכניות "יצאת צדיק" ו"חשיפה" בקשת 12, שנלחם בשחיתות ובעוקצים בישראל, העלה היום (ראשון) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מסביר איך להילחם בתופעת הפריצות לאינסטגרם שצוברת לאחרונה תאוצה בישראל.
אתגר שיתף בחשבון באינסטגרם שלו: "איך תדעו שהודעה שקיבלתם מאינסטגרם היא לא עוקץ? כנסו לשלושת הפסים למעלה בחשבון שלכם, זה יעלה מיד בסטינג. תלחצו על סקיוריטי, שם יהיה כתוב: 'תבדקו את המיילים שקיבלתם מאינסטגרם', ובמיילים תראו אם הם שלחו משהו או שמי ששלח מנסה לעקוץ אתכם. מדובר הרבה פעמים בעוקץ, למרות שזה נראה מאוד משכנע".
כזכור, לאחרונה חשף אתגר עוקץ פישינג בכלל לא חדש, אבל כזה שאתם עשויים שוב לראות במכשירים שלכם. כנראה כבר אין אדם שלא שמע עליו. למרות זאת, בכל פעם הוא פושט צורה ולובש צורה אחרת, ומצליח ללכוד אנשים בפח. בימים האחרונים התחיל פתאום שטף של תיוגים באינסטגרם.
אלפי ישראלים תויגו בפוסטים שמודיעים להם שהם זכו בגיפטקארד של 1500 שקלים לקניות באתר הפופולרי שיין.  בהודעה נכתב כי זכיתם לכאורה ב-1500 שקל ועליכם להזין פרטים ולשלם 6 שקלים עבור דמי משלוח כדי לקבל את כרטיס המתנה המדובר כאשר תקבלו אותו לכאורה לביתכם בתוך 2-3 ימים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה