תקשורת ומדיה

חצרוני ממריד את הצעירים בישראל: "כך תצליחו לצאת מהצבא בצורה חוקית"

אמיר חצרוני נתן עצות לצעירים בישראל איך לצאת מהצבא באופן חוקי בעקבות "העוולות של ממשלת הזדון עם יריב לוין האייכמן של נתניהו": "לוקחים אתכם בכוח? תבקשו לראות קב"ן כל רגע, מסדר חולים, אתם יודעים, הכל לפי החוק, אל תפרו שום חוק. שתלמידי הישיבות ילחמו את המלחמות של בן גביר". צפו
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
פרופסור אמיר חצרוני הוא ללא ספק אחד מהאנשים השנויים ביותר במחלוקת בישראל. בכל הזדמנות אפשרית, חצרוני מביע דעה ארסית במיוחד על המצב במדינה, כשהוא תוקף בכל פעם את האוכלוסיות המזרחיות, הדתיים, חיילי צה"ל וכל מי שלא בא לו בעצם בטוה.
גם היום (חמישי) חצרוני העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו היא דיבר על המצב במדינה ונתן לצעירים בישראל טיפים לגבי מה לעשות כעת אחרי שהממשלה עלתה לשלטון: "הרבה צעירים שואלים אותי כל הזמן, אבל מה אנחנו יכולים לעשות נגד תוכנית העוולות של ממשלת הזדון עם יריב לוין האייכמן של נתניהו? שאלה טובה אתם שואלים".
חצרוני המשיך: "אתם אומרים 'אנחנו צעירים, מה אנחנו יכולים לעשות'? אז אני אגיד לכם מה אתם יכולים לעשות - קודם כל, אם לא הצבעתם להדר מוכתר זו כבר התחלה טובה, אבל זה לא יפתור את הבעיה. מה שאתם יכולים לעשות זה פשוט לא להתנדב לחיילות קרביים. לוקחים אתכם בכוח? תלכו, תעשו מה שאתם חייבים, תבקשו לראות קב"ן כל רגע, מסדר חולים, אתם יודעים, הכל לפי החוק, לפי החוק. אל תפרו שום חוק".
לסיום אמר הפרופסור: "אתם רוצים להתנדב לצנחנים? מה יצאתם מדעתכם? שתילחמו את המלחמות של בן גביר? שתלמידי הישיבות ילחמו את המלחמות שלו. זהו, זאת עצתי, תעשו מה שאתם מבינים. בהצלחה. יש לכם מדינה מזעזעת. זה לא באשמתכם, לפחות לא באשמת חלק מכם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חצרוני המחצצצר
    המסביר לצרחן 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא באמת מחונן בלהזיק . הגמד הפסיכופת שמזכיר לי צפרדע (גוף קטן ופה גדול) ממשיך להשתין בתקשורת והתקשורת מהדהדת אותו . חברים יקרים גם לפרופסור מותר להיות חולה נפש
    סגור
  • 1.
    הפסיכופת הגזען האנטישמי (ל"ת)
    אמנון 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור