תקשורת ומדיה

רותם ישראל מתפרקת בדמעות: "איך יכול להיות? זה פשוט ביזיון"

רותם ישראל זעמה בעקבות גזר דינן של הגננות המתעללות,  סאוסן קסיס ובתה שורוק, שקיבלו 5.5 שנות מאסר: "זה אמיתי? איך יכול להיות? מפלצות. לא מבינים את גודל האחריות של מערכת המשפט למגר את התופעה הזאת, למנוע את ההתעללות הבאה. זו פשוט בדיחה"
מערכת ice | 
רותם ישראל (צילום זיו אמסלם)
הבוקר (שלישי) בית המשפט גזר את דינן של הגננות המתעללות,  ביישוב  פסוטה, עליהן נגזרו 5.5 שנות מאסר ועוד 12 חודשי מאסר על תנאי על המטפלת סאוסן קסיס. על בתה, שורוק קסיס בת ה-26, נגזרו גם כן חמש שנות מאסר וחצי, כאשר הפרקליטות שוקלת לערער על העונש.
רותם ישראל, מנחת הטלוויזיה, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא זעמה על העונש שהשתיים קיבלו כשהיא דיברה עם דמעות בעינייה: "זה אמיתי? איך יכול להיות, חמש שנות וחצי מאסר בלבד, זה מה שהשופט גזר גזר דין".

ישראל הוסיפה: "איך יכול להיות שמתעללות מפלצות שגרמו לאחוזי נכות לילדים, היום גם שמעתי את האמא של אחת הפעוטות, מרים, מדברת על הילד שלה, שיש לו 75% נכות, פגיעה בעין, באוזן, טיפולים בלתי פוסקים והן יקבלו רק חמש שנים וחצי מאחורי סורג ובריח".
ישראל הוסיפה: "איך זה יכול להיות שלא מבינים את גודל האחריות של מערכת המשפט למגר את התופעה הזאת, למנוע את ההתעללות הבאה, באמת. זו פשוט בדיחה. מסכנות המשפחות האלה ואני מקווה שהן יערערו והמפלצות האלה יקבלו עונש יותר חמור. זה פשוט ביזיון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה