תקשורת ומדיה

טל מוסרי זעם ופוצץ ריאיון באמצע: מבוים? צפו והחליטו בעצמכם

טל מוסרי, כוכב הילדים, התראיין אצל ג'וס ריבה ופוצץ את הריאיון באמצע כשהוא מתפוצץ על המנחה: "תעצרו רגע את הצילומים, זה לא מתאים בכלל". צפו והחליטו בעצמכם - האם הכל היה מבוים?
מערכת ice |  1
טל מוסרי (צילום מתוך האינסטגרם)
טל מוסרי, כוכב הילדים, התראיין השבוע לתכניתו של ג'וס ריבה ב"מאקו", וכשהכל עמד להסתיים בטוב, הגיעה שאלה אחת שהוציאה את מוסרי מהכלים וגרמה לו לפוצץ את הריאיון באמצע ולצאת מהאולפן כשהוא צועק על המנחה. אבל האם הכל היה בכלל מבוים? צפו והחליטו בעצמכם
בתחילה שאל ריבה את ג'וס שאלות קצרות ביניהן: "מ-1 עד 10, כמה אתה אוהב ילדים?". מוסרי ענה ללא היסוס: "10". האם יצא לי להתקל פעם בילדים קקה? הבעיה של ילדים זה שהם גדלים, מבוגרים זה ילדים שהתקלקלו. אין ילדים קקה". 
כשנשאל האם עידו מוסרי אחיו הגיע לראות הצגה שלו הוא ענה: "הוא הגיע לראות עכשיו את קזבלן. כשהוא נכנס לאולם הקהל מחא לו כפיים מרוב התרגשות. האם אני הילד המועדף על ידי ההורים שלי? ההורים שלי אוהבים את כולם אבל אותי קצת יותר".
הרגע שגרם למוסרי לפוצץ את השאלה הגיע אחרי שריבה תהה איך הוא נראה כל כך הרבה שנים אותו דבר, והאם הוא שותה דם של ילדים. ברגע זה מוסרי החל לזעום: "לא, דיי. זו לא שאלה. מי אמר לך לשאול את זה? תעצרו רגע את הצילום. מה זה קובי מחט אמר לך את זה? זו שמועה זדונית שהייתה פעם, אני לא יכול לעלות על זה". 
ברגעים אלו מוסרי כבר הלך לכיוון היציאה מהאולפן תוך שהוא אומר: "לא ג'וס, זה לא מתאים בכלל. ממש לא מתאים, לא מתאים. אתה יודע, עד כאן צחקנו ונהנינו, כל מיני שאלות, אבל זה לא מתאים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמת שנחשפת
    האמת המרה 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סוף סוף האמת מתחילה להיחשף
    סגור