תקשורת ומדיה

האמת מאחורי הפוסטים ההזויים של בריטני נחשפת?

בריטני ספירס ידועה לאחרונה יותר בשל הפוסטים המוזרים שלה ברשתות החברתיות יותר מאשר המוזיקה שלה. לאחר ספקולציות וקונספירציות רבות היא חושפת ואז מוחקת את הסיבה לכך שהיא מוחקת כל הזמן את האינסטגרם שלה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
מאז שכוכבת הפופ בריטני ספירס השתחררה מהשליטה של אביה לאחר 13 שנה, היא מפרסמת באופן כמעט קבוע סרטונים ותמונות מאד חושפניים ובעיקר מאד מוזרים. פעם אחר פעם ספירס מצליחה לעודד את האמפתיה של המעריצים שלה, את הזעם שלהם ובעיקר את תאוריות הקונספירציה.
לאחרונה בין רצף הפוסטים ספירס גם השביתה את האינסטגרם שלה לפחות פעמיים מסיבות לא ברורות. בין לבין היא העלתה פוסטים לכבוד יום ההולדת של בנה פרסטון. המעריצים החשדנים שמו לב שהכיתוב לתמונותיו הועתק גם לפוסט נוסף בו נראה בנה השני ג'יידן אך הכיתוב לא השתנה. הדבר הביא אותם להניח שהמשתמש של ספירס פשוט לא מנוהל על ידה.
לאחר רצף החשדות הללו והמקרה הטרי ביותר במסגרתו ספירס ירדה בפומבי על נער שעבד בחנות מזון מהיר, היא פרסמה פוסט חדש, שכבר נמחק מאז, ובו היא סיפרה שהיא עומדת מאחורי החשבון שלה ולא אף אחד אחר. לדבריה הסיבה לכך שהמשתמש נמחק פעמיים זה כי היא פשוט לחצה על הכפתור הלא נכון בטעות. 
גם בעלה הצעיר של ספירס, סאם אסגארי, הגיב לאחרונה על הקונספירציות הללו והסביר שבריטני חופשיה לגמרי והקול שלה הוא שלה. לכך הוסיף שמדיה חברתית יכולה להיות טראומטית ולכן לפעמים הפסקה ממנה היא דבר בריא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה