תקשורת ומדיה

לעשירים בלבד? עיתון הארץ מייקר את מחירי המנויים

לא רק נייר הטואלט: עליית מחירי הנייר אילצה את עיתון הארץ לייקר את מחירי המנויים. אלו המחירים המעודכנים
איתן לויטס |  2
בניין הארץ (צילום Magma Images)
מאות ואלפי מילים נכתבו כבר על מקומה של העיתונות המודפסת בעולם של תקשורת אלקטרונית, עולם שבו הידיעות נכתבות עוד לפני שהן קורות, ואפילו מהדורת החדשות של 20:00 בערב הפכה לפחות רלוונטית. 
אבל למרות הכל, הביקוש לעיתונות מודפסת לא נגמר, וגם אם נחלש, ממשיך להתקיים. אם לא, אז עיתון הארץ לא היה מרשה לעצמו להכריז על העלאת מחירו של המנוי החודשי. 
הבוקר (חמישי) מודיע העיתון הוותיק על תוספת חודשית של 20 שקל למחיר, וכעת המנוי החודשי יעלה 340 שקל כולל מע"מ.

"בשל עלייה במחיר הנייר ותשומות הייצור ביותר מ-30% ב-12 החודשים שחלפו, אנו נאלצים להעלות את מחיר העיתון." נכתב הבוקר בעיתון הארץ. "החל מחודש נובמבר 2022 מחיר המנוי יעלה ב-20 שקל ויעמוד על 340 שקל בחודש. מחיר העיתון בימים א'-ה' יהיה 15 שקל, וביום ו' 33 שקל."
נזכיר כי עליית מחירי הנייר לא רק פוגעות בקוראי הארץ, אלא גם בשאר האוכלוסייה. חברות הטואלטיקה הודיעו כבר לפני מספר חודשים שיעלו את המחיר, אך זה עדיין לא בוצע עקב התנגדות של רשתות השיווק.
חברת סנו שמה אולטימטום לרשתות השיווק ואמרה כי אם לא יסכימו להעלות את מחיר נייר הטואלט שלה - הן לא יקבלו אספקה. הדבר זהה גם עבור העלאת המחיר של מוצרי הנייר של החברה המתחרה חוגלה-קימברלי שמייצרת נייר הטואלט הפופולרי "לילי" שגם הציבה תנאי זהה לרשתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתון של שנאה והסתה ואנטי מדינה יהודית
    ART 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי קורא את הזבל הזה
    סגור
  • המגיב כנראה לא מקוראי הארץ
    יואב 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם היה מתלונן על כתבים עוינים הייתי מסכים. גם מחיר העיתון מעצבן. אבל למרות היותו יליד ״ברית שלום״ הוא עדיין העיתון המהימן והטוב שאני מכיר.
    סגור