תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' חוטף בעוצמה: "אמירות אנטישמיות, בושה וחרפה, הסתה"

דבריו של המגיש בקשת 12 נגד החרדים גררו תגובות חריפות, שמחה רוטמן: "אינו מעניין איש, כל מה שמעניין אותו זה שנאה, הדרה והסתה", ישראל אייכלר: "המסיתים רוצים להפוך את כולם לאויבי היהדות במדינה"
מערכת ice |  5
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
הדברים הקשים שהטיח אייל ברקוביץ' ביו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף ובחרדים בכנסת, הובילו לסערה אדירה ברשתות החברתיות, שאף נוצלו לקמפיין בחירות חדש של יהדות התורה, אך גם לדרישה להעיפו משידור בקשת 12. בציונות הדתית הביעו זעזוע גדול מדבריו.
יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב לדבריו של אייל ברקוביץ' אמש בתכניתו בערוץ 12 נגד הציבור החרדי: "אמירות אנטישמיות כמו אלה של אייל ברקוביץ' העם היהודי ספג במשך כל השנים מהגרועים שבשונאיו. בושה וחרפה שכאן בישראל על המסך נשמעת הסתה חמורה כזו כלפי הציבור החרדי, שתורם רבות לעם ישראל בשלל מפעלי חסד, בלימוד תורה ששומר על המסורת היהודית, ויותר ויותר גם בהשתלבות בצה"ל ובשוק התעסוקה".

חה"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית הוסיף: "אייל ברקוביץ אינו מעניין איש. יש מחנה פוליטי שלם, שקורא לעצמו ריפוי, איחוי ושינוי, אבל כל מה שמעניין אותו זה שנאה, הדרה והסתה. הפעם חרדים. כשאין תוכן חיובי למכור, כל מה שיש זה להפיץ שנאה. בעוד שבוע וחצי בוחרים בטוב. בוחרים ביהדות. בוחרים בלאומיות. בוחרים בתיקון ובאמונה".
ח"כ הרב ישראל אייכלר על ההסתה נגד החרדים בערוץ 12: "השיטה העתיקה, להשתמש בדמם של הרוגי המלחמה, ולהאשים את היהודים בתבוסה, ברעב, בעצלות ובגניבת הכסף, פועלת היום בחלק מהתשקורת האנטישמית. את מחיר השתיקה מול ההסתה נגד החרדים משלם כל ילד חרדי  כל אמא וכל הורה וכל עובד, בהתנכלות השלטון נגדנו. המסיתים רוצים להפוך את כולם לאויבי היהדות במדינה".
עוד הוסיף: "אין כוחנו אלא בפה. הנשק היחיד שנותר ליהודי חרדי, להגן על עצמו מפני האויבים בשלטון ובתקשורת, הוא האות ג' בקלפי. כל מי שאינו יוצא לבחור ליהדות התורה, נעשה שותף לפשעי המלחמה נגד החרדים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גם כל החיילים הג׳ובניקים צריכים ללכת
    נמרוד 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכלא הם לא עושים כלום חוץ מלקבל כסף ולהסיר את הזמןבטלנים אוכלי חינם וחוץ מזה שכל אלה שהם קרבי הם רצו ללכת לשם הם היו מורעלים
    סגור
  • 4.
    פקיחת עיניים
    ע 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני חרדי ושרתתי ביחידה מובחרת ועובד בתחום הבטחוני וכך גם הרב שלי. כל חברי החרדים עובדים ואחרי כן לומדים תורה. מאחל לך שתגיע פעם אחת ללימוד תורה ותבין מה מעלת לימוד התורה. גם אלו שתורתם אומנותם עובדים בהוראה . כמה עצוב שדיברת ככה . הערכתי אותך פעם כשחקן נבחרת שנתן את הנשמה. מברך אותך שהשם יאיר עיניך ותחזור מדבריך ויאיר לך את דרך התורה. אמן !
    סגור
  • 3.
    מה רוצים מהם הם מנצלים את המערכת
    עידו 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 6
    החרדים הם כמו נוכל הטינדר
    סגור
  • 2.
    השוואה: חיילת ששמרה עלינו ונהרגה מול רבבות אוכלי חינם
    בונדי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 8
    אני בעד החיילת וחבריה לובשי המדים. כל השאר... נטל על עם ומדינת ישראל. במקום להסתתר בצד מבושה, הם עוד צועקים.
    סגור
  • 1.
    פשעי מלחמה.
    מזיג 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הגיע הזמן להחזיר החרדים התימהונים חזרה לחורים מהן יצאו,גם אני שותף לפשעי מלחמה.
    סגור