תקשורת ומדיה

שדרנית הרדיו המיתולוגית שמירה אימבר הלכה לעולמה

שמירה אימבר הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלה בגיל 79. לאחר שהגישה במשך 30 שנים ברדיו קול ישראל, הבוקר קולה נדם 
מערכת ice | 
שמירה אימבר (צילום מרים צחי)
שדרנית הרדיו שמירה אימבר הלכה לעולמה הבוקר (שבת) והיא בת 79. לבקשתה של אימבר לא תערך הלוויה אך נמסר כי השבעה תערך כמתוכנן. אימבר הייתה נחשבת לאחד הקולות הוותיקים ביותר ברדיו הישראלי כשעבדה בקול ישראל במשך כ-30 שנה.
משפחתה של אימבר שיתפה כי המנוחה עברה תהליך בשם סדציה פליאטיבית, שמטרתו להקל על הסבל בימיה האחרונים והדגישו שלא מדובר בהמתת חסד. במודעת האבל כתבו בנותיה: "קולך וכולך ליוו אותנו בכל צעד, נסכו תקווה והאירו את דרכינו. בשבילנו ובשביל כולם.ן לעולם תהיי הקול של ישראל. היי שלום".
אימבר נולדה בירושלים ב-1943. בן-דוד סבה היה המשורר נפתלי הרץ אימבר, מחבר "התקווה". בין היתר הגישה אימבר את תוכנית המוזיקה האלטרנטיבית "קצת אחרת" ותוכניות נוספות, כשמשנות ה-90 החלה לקריין גם את מהדורות החדשות של קול ישראל. ב-2006 פרשה אימבר מקול ישראל , בהמשך הגישה תוכנית שבועית אישית בגלי צה"ל. במהלך השנים הנחתה את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, לצד אריה אורגד, עד 2015.
קודם מותה נרשמה מבוכה בעולם התקשורת לאחר שהופצו דיווחים על מותה בעודה בחיים. שעות אחדות לאחר פרסום ההודעה בפלטפורמות התקשורת השונות בנותיה של אימבר. מקור הבלבול הוא פוסט פרידה שפרסמה אימבר בו נפרדה מהעולם. "הנה הגיע יום שלישי הטוב. פרידה", כתבה אמבר בעמוד הפייסבוק שלה, "תודה על החיים אתכם וביניכם. היו שלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה