תקשורת ומדיה

בן כספית: "מבטיח להקפיא את המשכנתא ויש עוד שמאמינים"

בתור שר אוצר לשעבר, נתניהו יודע שההבטחה שלא לא ישימה. בן כספית תוקף אותו אבל לא מופתע, "רגיל לשקר ככה"
מערכת ice |  1
נתניהו בבית משפחת מנגיסטו (צילום מתוך הטוויטר)

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ביקר השבוע בבית משפחת מנגיסטו בקריית מלאכי, 8 שנים לאחר היעדרותו של הבן אברה. אך לא על ההחזר הזה דובר שם, אלא דווקא על החזרי משכנתא. 

נתניהו הבטיח למשפחה, שבניה ובנותיה משלמים החזרי משכנתא חודשיים, שהוא יקפיא לשנה את החזרי המשכנתאות, מהלך תמוה לגמרי בחשיבה כלכלית. מבקרו הנודע העיתונאי בן כספית הקדיש לכך את הטור שלו היום (שישי) בעיתון מעריב. 
"נתניהו אמר את זה באינטונציה הרגילה שבה הוא משתמש כשהוא משקר." אמר כספית על הבטחת המשכנתאות, "כלומר בשגרה: מהר, אגב אורחא, כאילו בהיסח הדעת. להגיד, ולא להגיד. ללכת עם, להרגיש בלי. לחלוף במהירות שיא דרך הכזב שהוא מותיר אחריו, בתקווה שלא יצמח לו זנב."
 


כספית מדגיש שנתניהו יודע מהי המשמעות הכלכלית של הקפאת המשכנתאות - קריסה של הבנקים בעקבות הירידה באמון, ועלייה באינפלציה - אבל זה לא מפריע לו להבטיח דברים כאלו לפני הבחירות. "תוך ניצול מצוקת משפחה שאת הבן שלה הוא שכח שמונה שנים רצופות, עד שנוצר הצורך להיזכר בו, ובמשכנתאות שלנו, מחדש." מוסיף כספית.

כספית מסיים, "בעידן הדיגיטלי, ההבטחות שפיזרת לא מתפוגגות ברוח, הן נדבקות לאחוריך ונגררות אחריך. האיש הזה הבטיח להביא סופר־טנקר מיוחד לדיור לפני כעשור. מאז המחירים קפצו (בכהונתו) פי שניים. ואפשר להמשיך עם זה לנצח. הבעיה היא, שעוד יש אנשים שמאמינים."

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק ביבי!!!!!
    גיא 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שתדברו עליו ותשנאו אותו ככה אנחנו נעריץ ונתמוך בו!!!!
    סגור