תקשורת ומדיה

רשת יוחננוף בצעד מרגש לקראת חגי תשרי

רשת יוחננוף תכפיל כל תרומה לסלי מזון בחגי תשרי: פרויקט "כולנו משפחה אחת" שהוקם לתרומת סלי מזון לקראת חגי תשרי יוצא לדרך מזה השנה הרביעית. לראשונה מושק הפרויקט באמצעות סרטון מיוחד שנועד לעודד את הציבור להירתם לתרומה

מערכת ice | 
יוחננוף (צילום Magma Images)
לקראת חגי תשרי 2022 החליטה רשת יוחננוף לצאת במבצע חסר תקדים שנועד להגדיל משמעותית את מספר סלי המזון בפרויקט "כולנו משפחה אחת". על כל 1 ש"ח שייתרם יוחננוף תוסיף 1 ש"ח נוסף, ובכך תכפיל את התרומה. על מנת לעודד הירתמות לתרומה, הרשת יצאה לראשונה בקמפיין דיגיטלי מיוחד. בקמפיין משתתפים איתן יוחננוף, מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף, והפרזנטור של הרשת, השחקן איציק כהן.

בנוסף ולראשונה, התרומות יתקבלו גם באמצעות האינטרנט ולא רק בסניפי הרשת.
זוהי השנה הרביעית שרשת יוחננוף יוצאת למבצע ההתרמה במסגרת פרויקט "כולנו משפחה אחת" בשיתוף פעולה עם מכינת "שובו אחים". במסגרת המבצע מחולקים מידי שנה בחגי תשרי ובחג הפסח עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ.
הפרויקט, הינו חלק מהשאיפה לתרגם את ההיכרות של רשת יוחננוף עם סל הקנייה הישראלי ואת כוח הקנייה של הרשת מול ספקיה, לכדי סלי מזון זהים, מדויקים ומותאמים לחגי ישראל.

קמפיין "כולנו משפחה אחת" - איתן יוחננוף ואיציק כהן.
איתן יוחננוף, בעלי רשת יוחננוף:" דווקא בשעה זו, כאשר אזרחי ישראל מתמודדים עם יוקר מחיה, היה חשוב לנו להגדיל ולהרחיב את המבצע, כדי שמשפחות מעוטות יכולת יוכלו לחגוג את החג בכבוד. אנחנו רואים את הערבות ההדדית בעם ישראל ואת הצורך לסייע איש לרעהו ואנחנו שמחים להוביל את המבצע הזה כי כולנו משפחה אחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה