תקשורת ומדיה

חיים אתגר זועם: "אנחנו מטומטמים, דמנו ממשיך להיות מופקר"

חיים אתגר זעם בעקבות פיגוע הירי אמש בירושלים, בו נפצעו 8 אזרחים: "הוא הסגיר את עצמו למשטרה והוא יודע בדיוק מה הוא עושה. הוא לא טמבל. מחכה לו שם קייטנה. אנחנו המטומטמים. אנחנו ממשיכים לתת לדם שלנו להיות הפקר"
מערכת ice |  3
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
חיים אתגר, איש התקשורת, העלה היום (ראשון) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מתייחס למחבל שביצע אמש פיגוע בירושלים בו נפצעו 8 אזרחים ישראלים תמימים וביקר את המדינה.
אתגר אמר: "המחבל מירושלים שעשה פיגוע נתעב ופגע באזרחים תמימים - הסגיר את עצמו למשטרה והוא יודע בדיוק מה הוא עושה. הוא לא טמבל. הוא יודע שבכלא מחכה לו קייטנה. אנחנו רואים את התנאים שלהם. וזה לא רק התנאים, הוא יודע שהוא יקבל כסף. המשפחה שלו יקבלו כסף מהרשות, יהיו מיליונרים, והוא יודע שהוא אולי יוחלף באיזה עסקת שבויים. הוא לא טמבל, אנחנו המטומטמים. אנחנו ממשיכים לתת לדם שלנו להיות הפקר".
מוקדם יותר גם נטלי דדון התייחסה לכך כשרשמה בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה: "מחבל ארור תושב ישראל, יצא אתמול בלילה לטבוח באזרחים תמימים. סיים את מלאכתו והסגיר את עצמו, עכשיו מתחילים החיים הטובים: משכורת טובה מהרש"פ, תארים מאוניברסיטת בית זית, אולי גם איזה מפגש נוח עם סוהרת, תנאים מפנקים. אבל הכי חשוב שאנחנו נמשיך להיות הומניים כלפי המשכימים להורגנו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משקרים לציבור
    טלי 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתגר צודק בהחלט!!!
    סגור
  • 2.
    צודק במיליון אחוז (ל"ת)
    ממשלה מחורבנט 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קבלו את האמת מכל מי שאומרה (ל"ת)
    גיא קולק 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור