תקשורת ומדיה

דוגמנית העל הגיעה להסדר בתביעת המיליונים: "המראה שלי עוות"

דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה חשפה כי המראה החיצוני שלה עוות בעקבות הליך קוסמטי כושל. כעת היא הודיעה שהגיעה לפשרה עם החברה שביצעה בה את ההליך. היא תבעה מהם כ-50 מיליון דולרים, אולם סכום הפיצוי שקיבלה נשאר חסוי
מערכת ice |  1
לינדה אוונגליסטה (צילום אינסטגרם)
בחודש ספטמבר האחרון, דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה חשפה כי המראה החיצוני שלה עוות בעקבות הליך קוסמטי כושל. וונג'ליסטה, שהייתה אחת הדוגמניות המפורסמות והמכניסות ביותר בעולם, ל נאלצה להפסיק לעבוד בגלל ההליך שכשל.
אמש (שלישי) לינדה חשפה בחשבון האינסטגרם שהגיעה לפשרה עם החברה שביצעה בה את ההליך. היא תבעה מהם כ-50 מיליון דולרים, אולם סכום הפיצוי שקיבלה נשאר חסוי. "אני שמחה שהגעתי להסדר עם חברת CoolSculpting. כעת אני מצפה לפרק הבא בחיי, עם חברים ובני משפחה, ואני מאושרת שהעניין הזה מאחורי. אני מודה לכולם על התמיכה שקיבלתי מכל מי שפנו אלי", כתבה.
"המראה החיצוני שלי עוות בצורה נוראית לאחר שעברתי טיפול להקפאת שומן. תוצאת הטיפול הייתה הפוכה לחלוטין מזו שהייתה אמורה להיות. תאי השומן שלי התרחבו במקום להתכווץ ועיוותו את המראה שלי לצמיתות. התוצאה נשארה זהה למרות שעברתי שני ניתוחים כואבים לתיקון הנזקים. נותרתי, כפי שנכתב בתקשורת, בלתי ניתנת לזיהוי", טענה בעבר הדוגמנית.
 
הדוגמנית הוסיפה: "פיתחתי סיבוך בשם היפרפלזיה של שומן פרדוקסלי, סיבוך שלא הוסבר לי טרם הטיפול ולא הרס רק את איכות חיי, אלא הכניס אותי למעגל של דכאון עמוק, עצב ותיעוב עצמי. הפכתי למבודדת. אגיש תביעה כדי להיפטר מהבושה שאני נושאת ולהפוך את המקרה שלי לפומבי. אני עייפה מלחיות בצורה כזו ורוצה לצאת מהבית בראש מורם, למרות שאני כבר לא נראית כמו עצמי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזויה
    צפונית 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה סידררה לעצמה פנסיה לפני הפרישה. אין ולא היה לה כלום. ניסתה הזרקות ונראתה זוועה אבל תהיה את המזריק... הזויה
    סגור