תקשורת ומדיה

גרינצייג עקץ את ריקלין: "לא מפחד מבעלה של המו"לית"

אבישי גרינצייג לא מפחד לצאת נגד עיתונאים אחרים, גם אם הם במקרה נשואים לבוסית שלו. "המאבק כאן הוא על היכולת לשמור על עיתונות ימנית עצמאית ולא מתגוננת"
מערכת ice |  1
אלונה בר און ושמעון ריקלין (צילום יחצ משה שי פלאש 90)
עיתונאי גלובס אבישי גרינצייג הביע תמיכה בעיתונאי קלמן ליבסקינד לאחר הטור המדובר שפרסם בסוף השבוע האחרון. מי שכמובן פחות התחבר לדברים הם העיתונאים המזוהים עם נתניהו.
העיתונאי אלי ציפורי צייץ מחדש מימ שמציג את גרינצייג וליבסקינד "הורגים את האידאולוגיה", ומי שאהב את הציוץ הוא מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין.
ריקלין, כזכור, הוא בעלה של מו"לית גלובס אלונה בר און, שאצלה בעיתון מועסק גרינצייג. לסימון הלייק של ריקלין הגיב גרינצייג בעקיצה, "אגב, שמעון ריקלין ידידי - עמוד שדרה זה לא להתכופף ולא להיבהל מבריונות רשת של הבעל של המו"לית."
 

נזכיר כי בסוף השבוע האחרון עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד פרסם טור בו תקף בחריפות את מחנה "הביביסטים", תומכיו המושבעים של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. ליבסקינד, שמזוהה עם מחנה הימין, קורא תיגר על החבורה בתוך המחנה שמכתיבה לטענתו טון אלים, ותוקפת את כל מי שלא מתיישר איתה.
אבישי גרינצייג כתב בטוויטר שלו לאחר פרסום הטור: "קלמן לא נאבק כאן את המאבק האישי שלו. הוא מספיק חזק וותיק כדי להתמודד ברמה האישית. המאבק כאן הוא על היכולת לשמור על עיתונות ימנית עצמאית ולא מתגוננת ועל עיתונאים ימנים עצמאיים ולא מורתעים, על עיתונות ימנית עצמאית שלא חייבת לקשור את גורלה בכל פרסום וציוץ באינטרסים של נתניהו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נשמע כמו מהלך חכם שלו
    בונזי בונזו 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטוויטר נהיה האח הגדול. אנשים שכחו שהם לא יכולים להתבטא איך שהם רוצים.
    סגור