תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו תוקף: "הוא בלי בגרות והם מתנשאים עלינו?"

יאיר נתניהו עונה לעקיצה של גיל קופטש לעבר הליכודניקים, ועוקץ בחזרה את לפיד, "אדם חסר תעודת בגרות, שהספר הכי מעמיק שקרא הוא קטלוג של איקאה"
מערכת ice |  3
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
הקומיקאי וראש מפלגת 'עלה ירוק' לשעבר, גיל קופטש, יצא היום במתקפה ספק צינית ספק רצינית נגד מצביעי הליכוד, "יאיר לפיד איש ספר, שמעתם ביביסטים? הוא כותב וקורא ספרים. איזה ספר קראתם לאחרונה הביביסטים? אתם יודעים רק לכתוב קללות וגם זה עם שגיאות כתיב."
מי שלא נשאר חייב הוא בנו של יו"ר הליכוד, יאיר נתניהו, שענה לו, "פשוט מדהים הקטע הזה. נתניהו הוא איש ספר שקורא ספר עיוני באנגלית אחת לשבוע. הוא בוגר תואר שני מאוניברסיטת MIT (אחת הטובות בעולם). מנהיג השמאל לפיד הוא אדם חסר תעודת בגרות, שהספר הכי מעמיק שקרא הוא קטלוג של איקאה, והם מתנשאים עלינו?!"
 

כזכור, הדברים של קופטש היו בריאיון שקיים בערוץ הכנסת בתוכנית של יעקב אילון. בריאיון התבקש לתת עצות לראש הממשלה החדש יאיר לפיד, ואמר כי "יאיר לפיד הוא איש מאוד מוכשר, אמנם מכונת הרעל של הביביסטים מנסה להוציא אותו טמבל, אבל למעשה הוא חכם וגם ליברל אמיתי."
לאחר מכן המשיך וייעץ ליאיר לפיד, שאצלו בעבר בתוכנית 'סוגרים שבוע' הגיש את פינת 'פרשת השבוע'. "ברשותכם כמה עצות לראש הממשלה יאיר לפיד." אמר קופטש, "קודם כל הדבר הכי חשוב: תמשיך להיות יפה. אתה ראש הממשלה הכי יפה שהיה פה אי-פעם. חוץ מבן גוריון כמובן."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהיר
    ראובן.ס 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האתר הזה לא אתר ביביסטי, הוא אתר יהיריסטי. הוא מפרסם בעיקר "כתבות" ופוסטים של ה"עיתונאי" יהיר נהנתניהו.
    סגור
  • 2.
    קורא ספרים עאלק.
    ראובן.ס 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קטלוג של "רים",חברת רהיטים שאביך עם התעודות ניהל לפני שנכחדה מהעולם. לא של איקאה. הכי חשוב: מדוע אביך קורא הספרים לא קרא ויישם את ההמלצות שלו בנושא טרור ומו"מ עם מבצעיו שכתב?
    סגור
  • 1.
    יאיר, גם אתה קורא הרבה. בעיקר כתבי תביעת דיבה.
    ויק 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    10 0
    תבלה בבית המשפט, נשמה.
    סגור