תקשורת ומדיה

רונן צור ודמוקרטTV חוטפים: בשביל זה יש ערוצים מסחריים

כלי התקשורת העצמאי סוף אש מעיתונאי עצמאי אחר, תומר מיכלזון העורך של המקום הכי חם בגיהנום, לאחר פרסום מסיבי של דבריו של רונן צור ברחבי הרשת
מערכת ice |  1
רונן צור (צילום רמי זרנגר)
כלי התקשורת העצמאי דמוקרטTV של תנועת "דרכנו" ספג היום (שלישי) מתקפה מצידו של תומר מיכלזון, עורך כלי התקשורת העצמאי "המקום הכי חם בגיהנום" לאחר הפרסומים המסיביים של דבריו של רונן צור בכלי התקשורת. 
רונן צור הופיע בסדרה של דמוקרטTV "שיחה אישית" בו לוסי אהריש מגישת המהדורה המרכזית ריאיינה את היועץ אסטרטגי ומנהל המשברים. מאז פרסום הפרק עם רונן צור עלו שלל ציטוטים לרשתות החברתיות.
צור נשאל: "מה התפקיד של מנהיג?". וענה: "בנימין נתניהו פועל כפי שמנהיג צריך לפעול, הוא מתחמן ומתמרן את יריביו. זה תפקידו של מנהיג". באחד הפוסטים שודר חלק מהפרק שבו רונן צור מספר על ההקמה של מפלגת "כחול לבן". 

בהמשך, פורסם ציטוט של צור עם פרשנות פוליטית: "לנפתלי בנט אין פלטפורמה פוליטית. הוא ראש ממשלה ללא מפלגה. ימינה זה לא מפלגה באמת, היא מתפרקת בשניות". ובהמשך עלה פוסט נוסף עם הימור בנוגע לראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו: "אני חושב שנתניהו סיים את דרכו הפוליטית. זה הימור מסוכן אבל אני חושב שגם אצלו יש מידה של השלמה".
בעקבות כל אותם הפוסטים בדף הפייסבוק של דמוקרטTV, עורך "המקום הכי חם בגיהנום", תומר מיכלזון שהעלה צילומי מסך לדף הפייסבוק וכתב: "בגדול עיתונות עצמאית אמורה לתחקר אנשים כמו רונן צור ואת המנגנונים שהם מפעילים, לא לתת להם במה ב-3 פוסטים שונים עם הגיגים על מנהיגות ותחמנות. בשביל זה יש ערוצים מסחריים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין עליו (ל"ת)
    עי 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור