תקשורת ומדיה

ארה"ב מנחיתה מכה נוספת על רוסיה: זו החלטת הקונגרס

הנאום של זלנסקי עזר: ברוב מוחלט של 424 מול 8 (כולם רפובליקנים), בית הנבחרים בארה"ב אישר לשלול את רוסיה ממעמד הסחר המועדף שלה מול ארה"ב
מערכת ice |  1
זלנסקי, ביידן ופוטין (צילום pixabay, freepik, flickr/ Gage Skidmore ,pexels, ויקיפדיה)
בית הנבחרים של ארה"ב הצביע הלילה (בין חמישי לשישי) ברוב מוחץ לשלול את רוסיה ממעמד הסחר המועדף שלה מול ארצות הברית, תוך כדי המשך הסנקציות על כלכלת המדינה בתגובה לפלישה לאוקראינה.
ההצבעה האבסולוטית של 424 מול 8 הגיעה לאחר שהנשיא ג'ו ביידן הכריז בשבוע שעבר כי ארצות הברית ובעלות בריתה האירופיות ינקטו צעדים חדשים כדי לבודד את רוסיה ממערכת הסחר העולמית. כל המחוקקים שהתנגדו לצעד היו רפובליקנים.
הצעת החוק, שתאפשר לארצות הברית להטיל מכסים גבוהים יותר על סחורות רוסיות, היא האחרונה בשורה של צעדים שהמחוקקים אישרו כדי לתמוך באוקראינה ולהעניש את רוסיה על פלישתה. אחרים כוללים איסור על מוצרי נפט וגז רוסיים וחבילת סיוע צבאית והומניטרית בסך 13.6 מיליארד דולר את אוקראינה.
עניין הסחר עדיין זקוק לאישור הסנאט. הסנאטור צ'אק שומר, הדמוקרט מניו יורק ומנהיג הרוב, אמר שהוא יפעל כדי להעביר את זה דרך הלשכה במהירות. ההצבעה בבית הנבחרים הגיעה יום לאחר שנשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי נשא נאום צורב בקונגרס באמצעות וידאו בו הוא קרא למחוקקים לעשות יותר כדי לעזור למדינתו ולהעניש את רוסיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גברת אוקראינית אדון ביידן
    הדס 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוקראינים יקרים אולי תפנו לארה”ב הם הצבא מספר 1 בעולם בנשק בהגנה ובהכל ותעזבו את היהודים הישראלים בשקט תפסיקו כל היום להיות גזעניים ובכיינים ישראל היחידה בעולם שנותנת ציוד המוניטרי וסיוע והכל על חשבונינו אין לכם זכות לבקש כיפת ברזל מאיתנו זה בעיה שלכם שיש לכם מלחמה בניכם מתי שיש מלחמות בניכם בארופה איננו חייבים לכם משהו קל וחומר שלא צריך להערב אותנו במלחמה בין המדינות שלכם כשהיו מלחמות פה בארץ נגד החמס בעזה ובכל המלחמות שהיו נגדינו ובזמן הטילים שספגנו אף אחד לא הגיש לאזרחים ולחיילים עזרה סיוע הומונטארי נשק וכו’ אלא להיפך תמכתם בחמס ואמרתם שישראל מבצעת פשעי מלחמה
    סגור