תקשורת ומדיה

פוטין יגיב? דיווח: פעיל פרץ לבית בתו של נשיא רוסיה

על רקע הסנקציות ההולכות ומתגברות כנגד רוסיה בעקבות הפלישה לאוקראינה לפני כשלושה שבועות, פייר אפנר, אקטיביסט צרפתי, פרץ לאחוזה היוקרתית של קתרינה טיחונובה, שמנהלת את הקרן הלאומית לפיתוח אינטילקטואלי של המדינה וקרא להפוך אותו למקלט לפליטי מלחמה מאוקראינה
מערכת ice |  3
חברות מחרימות את רוסיה (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
על פי דיווחים שרצים בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם, אמש (רביעי) התרחש אירוע שעלול להביא לתקרית דיפלומטית קשה, כאשר אקטיביסט פרץ והשתלט על אחוזה שנמצאת בבעלותה של לא אחר מנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בביאריץ שבצרפת. 
על פי סוכנות הידיעות UNIAN, פייר אפנר, פעיל צרפתי, פרץ לביתה שנמצא בבעלות בתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הציע אותו כמקום מקלט לפליטים אוקראינים והחליף את כל המנעולים. הווילה היוקרתית, הכוללת שמונה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה, ממוקמת על חופה האטלנטי של צרפת.  
בתו של נשיא רוסיה, קתרינה טיחונובה בת ה-35, מנהלת על פי הדיווחים את הקרן הלאומית לפיתוח אינטלקטואלי של המדינה. העיתונאי עמיחי שטיין פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונות של אפנר מתוך הבית לאחר ההשתלטות, כאשר הוא מניף את דגל אוקראינה במחאה לפלישה הרוסית למדינה ולמלחמה המתחוללת במדינה בשלושת השבועות האחרונים. 
אירוע הפלישה לביתה של טיחונובה מגיע על רקע הגברת הסנקציות הכלכליות שהופעלו כנגד רוסיה בעקבות פלישתה לאוקראינה לפני כשלושה שבועות והיא לא המקרה הראשון מהסוג הזה, כאשר בשלישי פולשטים השתלטו על האחוזה של האוליגרך הרוסי אולג דריפקסה בלונדון, כאשר גם שם ביקשו הפולשים להפוך את בית הפאר למקלט שישמש את פליטי המלחמה. 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שואלים אם הוא יגיב? חחחח....
    ג'ולי 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמי בזמן שכתבת את הכתבה הוא כבר הגיב.
    סגור
  • 2.
    הפלישה לוילה של הבת מפותין
    דני 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוקי ולא ; לא חוקי בכך שהביצוע לא היה בסמכותו של אדם זה 2. כן חוקי אם המדינה הייתה מבצעת את החלטות הסנקציות ( כולל משפחת פוטין ) נגד
    סגור
  • 1.
    מדוע העולם החופשי לא מפרסם את רשימת הנכסים
    תוהה 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של פוטין בעולם, ומפיץ אותה לתושבי רוסיה - היום קשה יותר... אבל עדיין אפשרי. כמובן שפוטין יכחיש, אבל רישומים אי אפשר להסתיר.
    סגור