תקשורת ומדיה

חיילת מג"ב מקבלת גיבוי מהעיתונאים: "מח"ש לא צריך להתערב"

ברוך קרא יצא להגנת החיילת שחיסלה את המחבל בשער שכם: "כבוד לשוטרי מג״ב", ריקלין עקץ: "עמוס שוקן על פיגוע הדקירה בירושלים. היהודי אשם. שלא יסתובב באזור עימות בצורה שמזהה אותו כיהודי", ומה הבטיח לה יבגני זרובינסקי?
מערכת ice |  2
מגב בירושלים (צילום גמאל עוואד פלאש90)
הפיגוע הרצחני היום (שבת) בשער שכם, בו המחבל, שוהה בלתי חוקי מסלפית, נורה פעמיים כשהוא שוכב על הקרקע ולפני כן הספיק לדקור ולפצוע יהודי באורח בינוני ולנסות לדקור לוחם מג"ב הגיע עד למח"ש.
מקורות במג"ב מגבים את הלוחמים שירו בו: היו מקרים שמפגעים קמו על הרגליים וניסו לפגוע באזרחים. למרות הביקורת, במח"ש החליטו לפתוח בחקירה ובמקביל כ-30 פלסטינים שהיו במקום האירוע נפגעו משאיפת עשן כאשר נעשה ניסיון לפזר את ההתקהלות.
 
העיתונאים שהגיבו למקרה בחרו לחזק את לוחמת מג"ב שהייתה זו שירתה במחבל. שמעון ריקלין: "עמוס שוקן על פיגוע הדקירה בירושלים. היהודי אשם. שלא יסתובב באזור עימות בצורה שמזהה אותו כיהודי", ברוך קרא הוסיף: "כבוד לשוטרי מג״ב מח״ש לא צריכה לגעת בתיק הזה".
אראל סג"ל כתב: "עבודה יפה של לוחמי מג"ב! המחבל הנאלח דוקר בחור חרדי ואז מסתער לעבר לוחמי מגב הם יורים בו הוא מנסה לקום לעברם הם יורים בו שוב המחבל מנוטרל הכל קורה בטווח זמן של שניות ציון מושלם", 
משפיען הרשת יבגני זרובינסקי הטיח: לוחמת מג״ב התנדבה לשמור עלינו. ירתה תוך שניות במחבל שקלטה לאחר שדקר צעיר חרדי ופצע אותו באורח קשה והתעמת איתם. חיילת שלא יורה באנשים כל יום בשביל הכיף, תוך כדי לחץ ומחשבה שיכול גם לקום על הרגליים ולתקוף אותם ואף להתפוצץ. וזה מה שיש לחדשות 12 לציין בפוש".
 
עוד הוסיף: "מישהו יודע מה האינסטגרם של לוחמת המג״ב? בחדשות 12 רוצים להפוך אותה למישהי שעשתה משהו לא טוב ואני רוצה לתרום לה 200,000 עוקבים, מג״בניקית יקרה, לא להתייחס לחדשות 12 וגם לא להזויים אחרים. אנחנו מ-צ-ד-י-ע-י-ם לך!".

אורי זכי כתב: "צפיתי בסרטון מזווית אחרת. זה לא מקרה אלאור אזריה. נראה שהשוטרים פעלו כמצופה מהם. מתנצל בפניהם. החלמה מהירה לפצוע", נועם פתחי הוסיף: "רגע, מישהו שאל את דנה וייס אם על פיגועים עדיין מותר לנו לדבר?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היוצא לפגע, דמו בראשו, נקודה.
    יוסף 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מספיק שכיוון לפגע, כבר דמו בראשו. לא מצילים אותו, לא מרפאים אותו, לא מאשפזים אותו ולא אוסרים אותו מנטרלים במקום ולתמיד. יצאת לפגע, אפילו אם פיספסת, אפילו אם "רק" פצעת, דמך בראשך, נקודה.
    סגור
  • 1.
    אם המחבל היה רם ויורה על החיילים? והורג מה היו אומרים ?
    מצוין 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לחסל וגמרנו
    סגור