תקשורת ומדיה

כספית נגד עד המדינה: "שטוף מוח? מישהו משלם לו?"

בעקבות הטענה של פילבר על כותרת שניתנה במעריב בנוגע לנזקים שבנט יצטרך לתקן אחרי לכתו של נתניהו: "בן כספית: זה רק גשם", ענה העיתונאי בחריפות: "מה הסיפור שלו? מי שהחריב את היחסים ההסטוריים עם המפלגה הדמוקרטית היה נתניהו"
מערכת ice |  10
בן כספית ושלמה פילבר (צילום הדס פרטוש ומרים אלסטר פלאש 90)

העימותים בין העיתונאי הוותיק בן כספית לעד המדינה שלמה פילבר ממשיכים וגם היום (רביעי) השניים החליפו מהלומות בטוויטר, בנוגע לכותרת שנתן הראשון במעריב לפני טיסתו של ראש הממשלה לוושינגטון: "המשימה של בנט: לנקות את הנזקים שנתניהו השאיר אחריו".

פילבר כתב: "הערב התבשרנו על תחילת "איחוי השבר" ו"תיקון הנזקים עם המפלגה הדמוקרטית" - המיעוט הרדיקלי במפלגה הדמוקרטית כפה על ביידן לא לאשר סיוע בטחוני לישראל (מיירטים לכיפת ברזל). בן כספית: זה רק גשם".
 

כספית השיב בחריפות: "לפעמים אני שואל את עצמי, מה הסיפור של עד המדינה הנ"ל? האם הוא כסיל, או סתם שטוף מוח? האם מישהו משלם לו על ההטפשה העצמית הזו? זו הפעם האחרונה שאני מגיב לאיש, אז בואו נתחיל: מי שהחריב את היחסים ההסטוריים עם המפלגה הדמוקרטית היה נתניהו".
"זה מתועד לאורכה ורוחבה של תקופת כהונתו והגיע לשיא בנאום המיותר ההוא ב-2015 מול הקונגרס. למה מיותר? כי הוא לא מנע את הסכם הגרעין. הוא לא יכול היה למנוע את הסכם הגרעין. הוא כן זרע את זרעי הפורענות. גם הפעם, ביבי הוזהר. על ידי כולם: מננסי פלוסי דרך חיים סבן, הוא הוזהר שהוא פוגע בתמיכה הדו-מפלגתית המסורתית בישראל. הוא התעלם חברי הקונגרס באגף הפרוגרסיבי של המפלגה הדמוקרטית נבחרו במשמרת של נתניהו. סוג של תגובת נגד לשלטון טראמפ. הצטרפותם לבית הנבחרים היתה דלק שנשפך על ההתרחקות הישראלית מהדמוקרטים באופן כללי".
"נתניהו הפך את עצמו לתואם המוחלט של טראמפ, נתניהו הוא רה"מ הראשון שסייע למתמודדים דמוקרטים לנשיאות באופן פומבי (רומני נגד אובמה, טראמפ), ועוד. בנט קיבל את כל זה מוכן ומבושל. אגב, מיליארד הדולר לתמיכה בישראל יועברו, הדמוקרטים יגישו אותם בנפרד, אבל הסיפור הזה לא פשוט. כל עוד ישראל ממשיכה להתרחק מדמותה, כפי שנוסחה במגילת העצמאות, תמשיך להיות לנו בעיה עם הצד הרדיקלי של המפלגה הדמוקרטית".
 
לסיום כתב: "מה שצריך לעשות זה לשמור על הנשיא כעוגן ולנסות לשקם את מה שקורה בפריפריה הדמוקרטית ובעיקר בקהלים מהם התעלמנו עד עכשיו: הקהילה הלטינית, השחורים, הליברלים. אגב, זה רוב האמריקאים. כששמים את כל הז'יטונים על האוונגליסטים בערב שבת, נשארים רעבים בשבת".

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    בן כספית
    אבי 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן כספית את בעצמך שטוף מח כל מה שיש לך בראש זה האשמות נגד בנימין נתניהו נמאס לשמוע אותך ואת האג'נדה שלך שידועה מראש
    סגור
  • 8.
    מחלה כרונית
    מגן דוד 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן, רצוי שתלך להחליף את התרופות שלך, דעתך השתבשה עליך לחלוטין, תזכרו רק בקבלת הפנים, ומחיאות הכתפיים בנאום בזמנו , אי אפשר להתעלם.
    סגור
  • 7.
    בן כוזבא
    בגין 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני חש רחמים על האיש.שמכנה את עצמו עתונאי.האיש רדוף באובססיה לא מובנת על מצביעי הימין.בכלל.ועל בנימין נתניה בפרט.רפואה שלמה
    סגור
  • 6.
    כמה שינאה
    ישראל 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל מה שאומר כספית זה מתוך שינאה לנתניה הרי לפי מה שהוא אומר הדמוקרטים היו צריכים לחבק את הנוכל בנט ולספק את הטילים המירטים פשוט גילינו את הפרצוף האמיתי שלהם שמרוב שינאה למדינת לישראל כמו הנשיא הדמוקרטי ברק אובמה שרצה לעשות נזק למדינת ישראל וראש הממשלה נתניהו עמד כחומה בצורה ולה נתן לו את הלגיטימציה
    סגור
  • 5.
    למי משלמים.בן ?
    יואל ג 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כולם בטוחים שלך משלמים כדי ללכלך על נתניהו .
    סגור
  • 4.
    בן כספי כתבה 2 (ל"ת)
    ארי 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חחחחח בן כספית
    יאיר המאיר 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כספית מסית אבל לא משפיע.
    סגור
  • 2.
    בני שרמוטה אוכלים בתחת: איפה התגובה שלי???!!!
    יאיר בנשרה 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בני שרמוטה אוכלים בתחת: איפה התגובה שלי???!!!
    סגור
  • כתבה 2
    ארי 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחקו אותה השמולאנים ההומואים שמלקקים חבן כספית
    סגור
  • 1.
    קווים לדמותו של בנימין זילברמן, המכנה עצמו "בן כספית"
    יחיעם אוחנה 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קווים לדמותו של בנימין זילברמן, המכנה עצמו "בן כספית" ומתחזה ל"עתונאי": שקרן מדופלם עם קילומטרז' עצום של בדיות ורמאויות. למשל, השקר שהעליל על שופט בבית המשפט העליון כי נטל שוחד – עלילת דם מכוערת, חסרת שחר ומפוברקת שהתפרסמה בכותרת הראשית של "מעריב"!!!; או השקרים שהשמיע ביושבו באולפן טלוויזיה כאשר סיפר כ"עד ראיה ושמיעה" כיצד הגיב הציבור האמריקאי בסתיו 1990 על מסע יחצנות של שגרירות כווית בוושינגטון שנועד לגייס תמיכה ציבורית במלחמה אמריקאית נגד הצבא העיראקי שכבש את כווית – בעוד שכף רגלו של זילברמן/"כספית" דרכה לראשונה על אדמת ארצות הברית שנה תמימה אחר כך, בנובמבר 1991. אין זה מקרה שבחוגי הברנז'ה ידוע זילברמן/"כספית" כ"כזבית". הוא-הוא שקרן פתולוגי חשוך מרפא.
    סגור