תקשורת ומדיה

צפו: לוי-אבקסיס: "מעודדות להשכרה", בן ארי תקפה: "נוכלת להשכרה"

בין העימותים בכנסת אתמול קרב בין חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס למירב בן ארי שהתחיל במליאה ונגמר ברשתות החברתיות. מואטי תמכה בבן ארי: "את לוקחת אותה בהליכה איטית מכל בחינה"
אביחי דלאל |  12
מירב בן ארי ואורלי לוי (צילום מרים אלסטר ודוד כהן פלאש 90)
הפיליבסטר בכנסת אמש (שני) הביא עימו לא מעט עימותים בין חברי האופוזיציה והקואליציה, בין העימותים נמשך המתח שהחל לפני כיומיים בין חברת הכנסת מירב בן  ארי מיש עתיד לאורלי לוי אבוקסיס. אמילי מועטי ממפלגת העבודה תמכה בחברתה לקואליציה.
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס נאמה אתמול במליאה ואמרה: "בהחלט כל הנושאים הסוציאלים נזרקו ואני רוצה לפנות ולומר לאותם אנשים שבאים ומחבקים את החוק הנורווגי. הליכוד השתמש פעם אחת בחוק הנורווגי". בשלב הזה של הנאום החלו צעקות ברחבי המליאה כשהבולטת מבין הצועקות הייתה ח"כ מירב בן ארי שתקפה את לוי אבוקסיס: "את לא עושה כלום חוץ מלדבר". 
לוי אבוקסיס המשיכה: "אחד האירועים היפים ביותר בכנסת זה כשאנחנו היינו כאן בממשלות הקודמות, והייתי כאן גם באופוזיציה וגם בקואליציה אבל היו להקת מעודדות הלהקת כולנו של משה כחלון שהוא באמת היה חברתי. יכולנו להתווכח על הדרך, על הסוג, עכשיו המעודדת האלה הפכו להיות מעודדות להשכרה 'קח אותי יאיר' הן מעידות על עצמן שהן מתחננות לראשי מפלגות שיקחו אותן לאותה הרשימה". שוב בן ארי התפרצה.
לוי אבוקסיס המשיכה: "אנשים שקודם היו חברתיים ולכן אמרו על אחרים שהם שרי אוצר הכי כושלים במדינה. אז אני רוצה לומר לכם אם פעם חשבתי שהן מעודדות להשכרה היום אני אומרת שהן עבד להשכרה כי הן מגיעות לאותן מפלגות שקובעים להם את המקום שלהם כדי שיבואו ויהוו עלה תאנה כנגד ישראל השנייה שהיא מיוצגת פעם על ידי כחלון והיום הם עבדים שמכשירים את ישראל. נשים להשכרה , מעודדות להשכרה, אני לא יודעת מה פוליטיקלי קורקרט", בן ארי שוב קטעה אותה ושאלה "בליכוד עשית פריימריז?"
לאחר מכן בן ארי שיתפה את קטע הוידאו בדף הטוויטר שלה וכתבה: "המעודדת הראשית של נתניהו שמעולם לא התמודדה בפריימריז בליכוד ושוריינה, זו שקפצה מהשמאל לימין, זו ששיקרה כשאמרה שלא הבטיחו לה כלום אבל הופ נהייתה שרה, זו שניהלה את המשרד הכי מיותר בארץ וזו שאפילו בבית שאן לא הצביעו לה ועוד ועוד רבים וטובים, היא קוראת לי להקת מעודדות. נוכלת להשכרה". מואטי תמכה בבן ארי: "את כל כך אבל כל כך לוקחת אותה בהליכה איטית מכל בחינה, שחבל על העצבים".
 
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שתי פוסטמות כשבן ארי עולה על קולן (ל"ת)
    שומר החומות 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    למה דוד לוי עם שומר?
    אמיתי? 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור
  • 8.
    אורלי הביתה
    מצביעה לליכוד 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה למה שיירנו אותה בליכוד, זה כמו לקחת עציץ. היא לא "סגורה" על עמדתה וקופצת ממפלגה למפלגה, שתעשה טובה ותפרוש כי הבנו שהיא רק רוצה שכר טוב! חצופה וסתומה
    סגור
  • אורלי לוי
    יוסי 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קזבלנקה,טיפשה שחושבת שהיא חכמה,איך הגעת לכנסת. קזבלנקה כבר אמרנו ?
    סגור
  • 7.
    אורי גנבה את הקולות של בוחרי אמת, וברחה איתם לביבי
    פנינה 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשבוחרי מפלגת אמת בחרו במפלגת העבודה-אמת, הם לא ידעו שאורלי לוי הכינה הסכם מילוט חוקי לברוח עם הקולות שלהם מביבי. נתנו לה את הקולות שכלל לא היה מגיע לה לקבל. מנוולת כזו צריכה לסתום את ההלוע ולהעלם לחור לה.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    נוכלת ושקרנית פטלוגית
    אורלי 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אורלי לוי,נוכלת,שקרנית,אשה ללא עמוד שדרה שמחפשת כבוד ומעמד,אותי את מגעילה, אני לא הייתי מעסיק אותך בשום עבודה ,את מבזה את משפחתך ואת הליכוד יקים המיתיים והיישרים ,לך אין מקום בכנסת .
    סגור
  • 5.
    טולי קורה מבין עיניך, בן ארי.
    אברהם קרן 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני האחרון שאוהב שר שקופץ ממפלגת שמאל למפלגת ימין וההיפך אבל לוי לפחות העמידה את עצמה לבחירת הציבור , צעד אמיץ לכל הדיעות. ואם את היית מעמידה את עצמך היית מקבלת עשירית מהקולות שהיא קיבלה. בגלל זה את קופצת ממפלגת אווירה כזו לאחרת. וזה לא בניגוד לחוק, אבל זה קצת מעפן כשמסתכלים על זה מהצד.
    סגור
  • 4.
    אוי אורלי כמה בושה את ...
    דניאל 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ברפרוף קל בזמן האחרון אני רק רואה אותך טועה משמיצה ובעיקר נואשת לקצת תשומת לב ... נאומים מלאים בפאתוס שקרי והמון טעויות ובעיקר גזענות ובורות . התחלת פעם יפה ורצית לשרת את הציבור ומשהו קרה לך,הפכת לשופר של דף מסרים וצעקנית בשירות נתניהו תפרשי תעזבי תעלמי את בכל מקרה הערת שוליים .... הבת של ..ותו לא .
    סגור
  • 3.
    מעדיף את אורלי חמש פעמים על פני בן ארי שמכרה את הערכים.
    רז 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לוי לפחות העמידה את עצמה לבחירת הציבור והקימה מפלגה חברתית, מהלך שדורש ביצים. ואת הצטרפת כמו סרח עודף ל"כולנו" , שעטנז של מפלגת "מרכז" (שכולנו יודעים שאין ומעולם לא היה דבר כזה) שהתנפצה אל מול ראי המציאות.
    סגור
  • 2.
    רמת השיח של האופוזיציה מסבירה למה טוב שיש ממשלה אחרת!! (ל"ת)
    אמירה 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ככה לוחמים, וככה מפילים קואליציית זדון אופורטוניסטית.
    רז 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתי כוס מים, ותתמודדי.
    סגור
  • 1.
    בושה של חברות כנסת (ל"ת)
    מ.נ 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור