תקשורת ומדיה

דירוג יוטיוב השבועי: איזה זמר עם הכי הרבה צפיות?

איזה שיר של עדן בן זקן עלה השבוע לצמרת ההאזנות בישראל עם כמעט מיליון האזנות, ומה השיר שירד הכי הרבה ואילו אמנים? דירוג יוטיוב השבועי
יאיר מור | 
youtube (צילום Pixabay)
השיר "מועבט", של עדן בן זקן עם איתי גלו, הוא השיר המואזן ביותר בישראל בשבעת הימים שהסתיימו ביום חמישי האחרון, כך לפי נתוני יוטיוב בישראל. השיר זכה לכמעט מיליון האזנות, המהוות ירידה של 4% לעומת השבוע שעבר, אך הספיקו כדי להעלות אותו מהמקום השני לראשון, לאחר שהשיר שהיה בו בשבוע שעבר - "ברחובות של תל אביב", גם הוא של בן זקן - הציג ירידה של יותר מ-8% בכמות הצפיות.
גם במקומות 3 ו-4 נרשמו חילופין שנגרמו על ידי ירידה חדה יותר של השיר היה הגבוה מבין השניים בשבוע שעבר: "בית משוגעים" של רן דנקר צנח ב-15% במספר ההאזנות, אל מתחת ל-730,000, וירד מקום אחד תוך שהוא מפנה אותו ל"פרצופים" של עומר אדם, שמספר ההאזנות שלו ירד ב-6.7% בלבד ל-752,000.
השיר "ככה בלי שלום" של שרית חדד דרך במקום החמישי, עם ירידה של 12.5% ל-700,000 האזנות.
ברשימת האמנים המואזנים בישראל נרשמת יציבות בצמרת, כאשר המקום הכי גבוה בו היו חילופים בשבוע החולף היה המקום העשירי, אליו עלו סטטיק ובן אל תבורי על חשבון משה פרץ, שירד שני מקומות. בחמישייה הפותחת נמצאים אייל גולן, עדן בן זקן, עומר אדם, עדן חסון ואיתי לוי, כאשר חוץ מחסון כולם סופגים ירידה של אחוזים בודדים, בעוד הוא מציג עלייה מרשימה של 7% לכמעט 3.1 מיליון צפיות - אם כי כדי לעלות מקום נוסף הוא יצטרך לעלות ביותר מזה בשבוע הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה