תקשורת ומדיה

עידית סילמן תחת מתקפה, האם תתארח בביתה של אבתיסאם מראענה?

חברות הכנסת אבתיסאם מראענה ותמר זנדברג צייצו תמיכה בחברת הכנסת עידית סילמן נוכח ההתקפות עליה ועל משפחתה: "הבית שלנו ביפו פתוח בפניה ובפני משפחתה", אנשי הימין תקפו
מערכת ice |  4
עידית סילמן (צילום שרייה דיאמנט פלאש 90)
בעקבות החלטת עידית סילמן מימינה לתמוך בהחלטת מפלגתה להצטרף לממשלת השינוי, החלה חברת הכנסת לסבול מאיומים תכופים כלפיה ברחוב כשהיא ומשפחתה מקבלים איומים ללא סוף. בתגובה אבתיסאם מראענה ותמר זנדברג הביעו תמיכה בחברת הכנסת מימינה כשחברת הכנסת מהעבודה אף הזמינה אותה להתארח בביתה.
סילמן פנתה אתמול (שבת) לקצין הכנסת וביקשה אבטחה צמודה, לאחר שקיבלה לטענתה איומים על חייה. הפנייה מצטרפת לסרטון שפורסם מתוך ההפגנות מתחת לביתה חברת הכנסת, בו נראה כיצד היא מנסה לדבר עם המפגינים מתחת לביתה אך זוכה למתקפת צעקות, ולהקלטה שפורסמה אתמול מתוך קבוצת הווטסאפ של ימינה  בה נשמעת סילמן אומרת תוך כדי נהיגה: "אני מרגישה לא כל כך טוב, יש מכונית שרודפת אחריי פה בכביש. הייתי רוצה לדעת מה נראה לכם אני יכולה לעשות. הם יצאו מאחורי הבית שלי וממש עוקבים אחריי לדעתי לכל מקום שאלך". ביום שישי האחרון פורסם כי ילדיה של סילמן הפסיקו ללכת לבית הספר בגלל שסבלו מהקנטות ואיומים. 

צילום: רחובות ניוז
מי שהראתה תמיכה מפתיעה היא דווקא אבתיסאם מראענה שהזמינה אותה הבוקר להתארח עם משפחתה בביתה עד יעבור הזעם : "שולחת חיבוק גדול לחברתי עידית סילמן. אמרתי לה שהבית שלנו ביפו פתוח בפניה ובפני משפחתה. ביחד ניצור עולם מקביל של שפיות ואנושיות".
התגובות להזמנתה של חברת הכנסת מהעבודה לא איחרו לבוא כשרוב התגובות מכילות את המשפט: "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה" כשגם חבר הכנסת סמוטריץ' צייץ את המשפט המתריס. נדב אבוקסיס בחר לצחוק על העניין ואמר כי "הגרעין התורני חוזר ליפו!". 
 
בנוסף למראענה, גם חברת הכנסת תמר זנדברג צייצה הבוקר ציוץ תמיכה בסילמן וזכתה בתגובה למתקפות. זנדברג כתבה: "מחזקת את חברתי עידית סילמן מול המתקפה הלא הגיונית שהיא עוברת וקוראת לסמוטריץ׳, לרבנים ולנתניהו להפסיק לגלגל עיניים לשמיים. אם עידית שחייה הציבוריים מוקדשים לרדיפת הטוב המשותף, נרדפת ע״י מכוניות ברחוב וילדיה יושבים בבית, יש פה ניסיון אלים וחתרני למנוע חילופי שלטון לגיטימיים בדמוקרטיה". 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשותף לכל גוש השנאה שבכל ימי המנדט של ביבי הם לא הסכימו אפילו למשא ומתן, ואז נבחרי השמאל באו לבנט ואמרו לו בוא תצטרף לאמירה החשוב "רק לא ביבי" ותדיר את כל בוחרי הליכוד וניתן לך את הכיסא הנכסף בתמורה לזה שאנחנו נשלוט עליך, ולזה הם קוראים אחדות... הגיע נפתלי ונתן לעבאס 500000000 ש"ח על חשבון הילדים שלנו! פלוס בונוס לתומכיו סולחה לשנתיים על כל העברות בניה בשטחים. ולזה הוא קורא ימין... מה יהיה חברי הממשלה העתידיים יגידו לכם בערבית: ???? ????
    סגור
  • 3.
    אכלו לי שתו לי
    אכלו לי שתו לי 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שעושק עשרות אלפי קולות בבריונות, שלא יתפלא כי בריונים משיבים לו כגמולו וכמו שנאמר, כאשר עשה כן יעשה לו.
    סגור
  • 2.
    מצדיע לעידית סילמן על העמידה מול הביריונים. שאפו!
    רם ארליכמן 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מותר להפגין, זו דמוקרטוה, אבל נדמה שנחצו פה כל הקווים האדומים. חזקי ואמצי, עידית סילמן. מחכה לממשלה שתביא רוח חדשה של סובלנות, כבוד הדדי וריפוי מעשור של הסתה, שיסוי והשתלחות. סוף סוף מתחילים לנשום קצת. אני אופטימי!!!!
    סגור
  • 1.
    לא זכור לי שחברי כחול לבן
    גל 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ספגו איומים על חייהם מצד בוחריהם כאשר הם חברו לממשלה בראשות נתניהו. פראי אדם, לא מסוגלים לקיים שיח ומחאות לא אלימות, מול מי שבעל השקפת עולם שונה משלהם.
    סגור