תקשורת ומדיה

ליאור שליין: "אנחנו ניפגש באולפן הבחירות בקרוב שוב"

ליאור שליין מצטרף למסע ההסברה הישראלי עם סרטון נגד ג'ון אוליבר לאחר שהשגרירים אינם עושים את מלאכתם "מינויים שנועדו לסגור פרצות פוליטיות", וטוען כי איך שהוא מכיר את הנפשות הפועלות בחירות חמישיות בדרך. רמז ממרב מיכאלי?
מערכת ice | 
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
הסאטיריקן הישראלי מצטרף למערך ההסברה הישראלי והתקפה נגד ג'ון אוליבר עם סרטון פרו-ישראלי, ועל הדרך אומר בן זוגה של יו"ר העבודה מרב מיכאלי, כי בעקבות הכרתו את הנפשות הפועלות בחירות חמישיות יקרו.
בריאיון שערך אתמול (מוצ"ש) במהדורת חדשות עם סיון רהב מאיר, התייחס שליין לסרטון ההסברה שלו: "נועה תשבי אני לא", אמר שליין, אך הוסיף כי הוא ערך את הסרטון כדי לקחת חלק במסע ההסברה המורכב של ישראל: "יש פער בין מה שבאמת מתרחש לעתים ואיך שזה משתקף בחו"ל, קשה להסביר את המצב וגם במשרד החוץ לא מאפשרים לאנשים טובים לפעול". מגיש תכנית הבידור אף יוצא נגד בחירת השגרירים שכחלק מתפקידם היה לבצע הסברה ישראלית: "מינויים שנועדו לסגור פריצות פוליטיות".
לשאלת רהב-מאיר בעקבות קרבתו ליו"ר העבודה, מרב מיכאלי, אם ישראל לקראת בחירות חמישיות או הקמת ממשלת שינוי, ענה שליין: "ניפגש באולפן הבחירות בקרוב שוב". לדבריו, זוהי "הערכה מושכלת כאדם שיודע לספור עד 61 ועוקב אחר העשייה הפוליטית ופרסונות כמו נפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער ויועז הנדל בשנים האחרונות".
 
לשאלה אם בכל זאת יש לו סקופ פוליטי, ענה שליין כי עמית סגל ויאיר שרקי יודעים יותר ממנו למרות היחסים הקרובים שלו עם יו"ר העבודה. הקומיקאי עף חשף כי הוא ממשיך להופיע על הבמה בעקבות ההסכם שלו עם רשת כי הוא לא יוכל להיות על המסכים בתקופה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה