תקשורת ומדיה

למה השופט אישר את יועז הנדל אצל אופירה וברקו ופסל את נתניהו?

יו"ר ועדת הבחירות, השופט עוזי פוגלמן, לא נענה לעתירת הליכוד והחליט כי בעוד התכנית סטנדאפ ניישן ברשת 13 שם הופיע נתניהו זו תעמולת בחירות, התכנית "אופירה וברקו" הינה בעלת ערך אקטואלי ולכן אישר את הריאיון עם יועז הנדל
יהודה לוינגר |  6
אופירה וברקו (צילום קשת 12)
סערה משפטית לא קטנה התחוללה לפני כניסת השבת אתמול (שישי), כאשר הליכוד עתר בפני יו"ר ועדת הבחירות, השופט עוזי פוגלמן, לאסור את שידור הריאיון של חבר הכנסת יועז הנדל בתכנית "אופירה וברקוביץ'" אתמול בערב.
הסיבה: השופט פוגלמן אסר לפני כמה ימים את שידורו של נתניהו בתכנית "סטנדאפ ניישן" ברשת 13 משום "תעמולת בחירות" - זו הסיבה שהליכוד עתר גם נגד שידור הריאיון של יועז הנדל: "התכנית אינה תוכנית חדשות אלא תכנית קלילה של ערב שבת אשר המגישים בה מפרגנים למרואיינים שלהם אשר אוחזים בדעות אשר המגישים שותפים להן, ומצד שני תוקפים חזיתית מרואיינים התומכים בראש הממשלה ומפלגת הליכוד".
לדברי העתירה, כל הנ"ל הוא בגדר "מסווה של תכנית בידור נינוחה וקלילה, המשלבת ראיונות אישיים עם פוליטיקאים ואישיים מפורסמים אחרים - כשפוליטיקאים אוהדים מקבלים במה נרחבת לפרוס את משנתם ללא כל הפרעה", כתבו והוסיפו: "לא יעלה על הדעת כי בעוד הופעתו של ראש הממשלה אך לפני ימים מספר בתוכנית הומוריסטית נחסמה ונאסרה בדקה ה-90, יותר ליועז הנדל שהוא אחד מיריביו של ראש הממשלה להופיע באופן חופשי בתכנית בידור מפרגנת שהיא אמנם איננה מצחיקה אך בהחלט בעלת אופי בידורי ולא פורמאלי?".
 
השופט פוגלמן לא התרגש מעתירת הליכוד: "הגעתי למסקנה שדינה להידחות על הסף". לדבריו, התכנית סטנדאפ ניישן הינה תכנית בידור שאין בה ערך חדשותי או אקטואלי, ואילו התכנית של "אופירה וברקו" הינה תכנית אקטואליה שמופיעים בה פוליטיקאים ממפלגות שונות: "אני סבור שנוכח הערך האקטואלי בתוכנית ראיונות והעמידה על גיוון דעות המשתתפים בה, אין מקום לקביעה אפריורית כי תכנית מעין זו היא תעמולת בחירות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שופטים שמאלנים
    שופטים שמאלנים 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופטים שמאלנים , אין צדק , רק הטייה.
    סגור
  • 4.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפצ"ר המתיפייף - יושב בחדר ממוזג-אויר באור ניאון רך ומנותק מהמציאות בשטח . האויב מנסה לרצוח והפצ"ר חוסם את היכולת להתגונן. להתאים הוראות פתיחה-באש למצב הטרור הקיים - כל זריקת אבנים על רכב נוסע בכביש וכל החזקת בקת"ב = להתייחס כמו לירי בנשק חם. חובה לירות על-מנת לחסל את האיום ברצח.
    סגור
  • 3.
    גם השופט מפחד מערוץ 12 ותוכנית ההסתה ברקו ואופירה (ל"ת)
    דני דוד 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    "העמידה במגוון דעות"חחחי בסרט השופט הזה (ל"ת)
    מוסר כפול טורבו 03/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לשופט. ביבי... תמשיך לייבב 'אכלו לי, שתו לי'
    בונדי 03/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    פעם היית מנהיג סביר. היום אתה נאשם בפלילים שרק מייבב ומתלונן על כל העולם ואשתו. נמאסת.
    סגור
  • שופט כלבלב.0מאל בוגד.
    שתוק זונה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור לכם כלום
    סגור